Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Varför har man tankar om att skära av sina egna fingrar?
men HÅLL KÄFTEN
godnatt
Hej, relationsdagboken.
Jag är fortfarande kär och det är najs.
Hejdå.
Vet inte hur jag mår nu. Vill egentligen gråta hela natten men vi ska ju träffas om några timmar och då kan jag inte vara svullen i hela ansiktet. Hoppas jag mår bättre när vi ses och får prata om det påriktigt.
mitt liv känns tomt och något saknas men jag vet inte vad
Måstemåstemåste verkligen plugga men sitter och drömmer om smink, pengar och fest istället. nåja.
Citat från defectionem:
Vill hångla. Kom och hångla. (Hångla är ett så jävla fult ord egentligen?)
this
Efter att ha varit sjuk i ca 1,5 veckor så är jag äntligen frisk och kan sjunga igen :')
orkar verkligen inte dra tbx min madrass.
men den hänger liksom ut över halva sängkanten :( fml.
Så jävla nyfiken på hur många på EC som hatar mig
Varför är jag vaken? Så jävla onödigt.
Vaknade precis. Har sviiinont i halsen.
Fan. Fanfanfan. Kan inte och vill inte missa träningen i kväll??? det går ej.
Hatar halsont, varför kan jag inte bara bli typ snorig istället
snälla gå över under dagen tackkkk
Hade för mycket socker på min havregrynsgröt så den smakade bara sött. *Sad.*
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet