Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
jag slutat med medicinen
igen
vad grejar jag med
Ska få träffa honom i morgon! Fjärillar i magen och allt det där vilket känns väldigt bra att få när vi har varit tillsammans över två år.
Efter 6 månader som skadefri började jag, idag igen pga en dum ångestattack. Bara att börja om antar jag.
Kebabtallrik > Kärlek
Citat från S0meday:
Efter 6 månader som skadefri började jag, idag igen pga en dum ångestattack. Bara att börja om antar jag.
Glöm inte att du faktiskt klarade 6 månader, vilket är superbra! Du klarar 6 månader till, och sedan ytterligare 6 månader! Återfall är okej, glöm inte det.
Lycka till du; du är grym!
Inget slår lite självbedrägeri för att klara natten.
Det går bra nu. Han är super fin skolan är snart slut och fest i helgen.
hahahahaha, han skickade snap till mig med nån brud som såg ut som 12 bast.
Ska skicka snap till honom nästa gång när jag är med nån snubbe.
mitt rum är lika kallt som mitt hjärta rip
when ur bootycall is a jävla bitch
ska fan sexvägra nästa gång han hör av sig
Varför känner jag mig så ensam?
Kommer antagligen inte ens våga gå på gymnasieåterträffen för att alla kommer se att jag gått upp i vikt sedan sist.
- I suck.
vet inte vad jag känner och d suger
Jag hatar verkligen vissa människor här på EC (ni vet vilka ni är <3)
Jaha. Så blev jag lite traumatiserad. Skoj, detta stärkte ju mitt självförtroende asmycket.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet