Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Planerar. Snart så Andreas.
inte idag
i n t e i d a g
Kan inte bara någon sova med mig inatt?
Vill ju prata med dig... Helst träffa dig också ):
Mitt Spotify premium gick ut idag, what to do
Gratisversionen suger ganska mycket </3
Jag vill bort härifrån men jag har ingenstans att ta vägen. Allt är så äckligt och obehagligt.
Det gör bara så jävla ont i kroppen, och utan något att bedöva smärtan med kan jag inget mindre än att bara bryta ihop.
Så jävla maktlös och obetydlig man känner sig.
är trött på meningslösa konversationer som inte ger mig någonting
känner mig verkligen 100% värdelös nu, idag gick verkligen åt helvete. aja
tog ångestdämpande för första gången på ett halvår. helvete
har så tråkigt
vill gosa
ev ha sex
fast mer gosa
o pussas lite
vf bor du nt typ bredvid mig
är verkligen jättetrött men vill inte gå och lägga mig för det kommer kännas så jobbigt att sova ensam :((((((((
Så jävla tomt. Ingen att prata med längre. Ingen att umgås med. Inget.
Du har förmodligen redan börjat gå vidare sen ett tag tillbaka.
Kommer avlida. Förhoppningsvis.
Har inte längre någonting kvar.
Åt pizza. Livet leker.
dimmiga dagar...
z_z
Innan jag visste om det var plötsligt de flesta redan borta och aldrig särskilt nära.
Önskar man hade mer folk att prata och umgås med här.. Får hoppas på ändring när man väl flyttar sen.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet