Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
DCLXVl Kille, 32 år

5 067 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 19:10
DCLXVl Kille, 32 år

Planerar. Snart så Andreas.

_cecilia Tjej, 29 år

628 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 19:13
_cecilia Tjej, 29 år

inte idag
i n t e i d a g

Khalid Tjej, 32 år

2 811 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 19:39
Khalid Tjej, 32 år

Kan inte bara någon sova med mig inatt?

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 19:48
itsthemusic Tjej, 30 år

Vill ju prata med dig... Helst träffa dig också ):

Lugia Tjej, 29 år

352 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 19:51
Lugia Tjej, 29 år

Mitt Spotify premium gick ut idag, what to do
Gratisversionen suger ganska mycket </3

dysforisk 29 år

159 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 20:04
dysforisk 29 år

Jag vill bort härifrån men jag har ingenstans att ta vägen. Allt är så äckligt och obehagligt.
Det gör bara så jävla ont i kroppen, och utan något att bedöva smärtan med kan jag inget mindre än att bara bryta ihop.
Så jävla maktlös och obetydlig man känner sig.

VELVET Tjej, 30 år

2 170 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 20:10
VELVET Tjej, 30 år

är trött på meningslösa konversationer som inte ger mig någonting

Politiker Tjej, 29 år

1 769 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 20:22
Politiker Tjej, 29 år

känner mig verkligen 100% värdelös nu, idag gick verkligen åt helvete. aja

VELVET Tjej, 30 år

2 170 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 20:40
VELVET Tjej, 30 år

tog ångestdämpande för första gången på ett halvår. helvete

dads 28 år

932 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 21:04
dads 28 år

har så tråkigt
vill gosa
ev ha sex
fast mer gosa
o pussas lite
vf bor du nt typ bredvid mig

whirlwinds 29 år

2 144 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 21:29
whirlwinds 29 år

är verkligen jättetrött men vill inte gå och lägga mig för det kommer kännas så jobbigt att sova ensam :((((((((

DCLXVl Kille, 32 år

5 067 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 21:34
DCLXVl Kille, 32 år

Så jävla tomt. Ingen att prata med längre. Ingen att umgås med. Inget.
Du har förmodligen redan börjat gå vidare sen ett tag tillbaka.
Kommer avlida. Förhoppningsvis.
Har inte längre någonting kvar.

Daybreak Kille, 34 år

898 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 22:10
Daybreak Kille, 34 år

Åt pizza. Livet leker.

alve 31 år

4 960 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 22:27
alve 31 år

dimmiga dagar...
z_z

WalkinMunchies Kille, 32 år

637 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 22:27
WalkinMunchies Kille, 32 år

Innan jag visste om det var plötsligt de flesta redan borta och aldrig särskilt nära.
Önskar man hade mer folk att prata och umgås med här.. Får hoppas på ändring när man väl flyttar sen.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet