Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
LOL
Varför är en del så sjukt jävla efterblivna när det kommer till relationer och hur man behandlar en människa man påstår sig älska?
Är tydligen ledig imorgon och på onsdag, faaan va gött.
Kan jag få ha lite mera tur? Plz..
Jag har varit här i ett dygn och dör av ensamhet. Vill tillbaka till honom lololo
besök mig så jag får 6000 besökare sen drar jag igen
Om folk bara hade kunnat sluta tvinga på mig saker så hade jag kunnat leva utan att känna mig kvävd och irriterad dygnet runt och låta det gå ut över fel folk
När man förstör sin egna lycka så förtjänar man verkligen ingen lycka heller.
Jag borde bara avsluta allting som har med mig att göra, nu, helst för en halv evighet sedan.
Fan.
Citat från DCLXVl:
När man förstör sin egna lycka så förtjänar man verkligen ingen lycka heller.
Jag borde bara avsluta allting som har med mig att göra, nu, helst för en halv evighet sedan.
Fan.
Fina du <3
Jag önskar att han var här i min famn nu. Orkar inte vara själv. Vill ha facking närhet nu
Det är något speciellt med honom, varför skulle jag träffa honom precis nu? Allt blir ju så jävla krångligt. Hoppas jag får fortsätta gå runt och le på grund av dig...
han har återfått känslorna för någon annan :) haha hej jag heter Valentina och jag används främst som rebound-brud 99% av fallen
please dont go i love you so
helt jävla pantad
hahah sämst dag
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet