Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
varför har jag ens emocore längrE?
Har studiedag, helt okej. Var ändå tvungen att kliva upp tidigt, inte okej.
ful
Glömde matlådorna hemma i Västerås och hade just sönder favvotröjan.
Har sån ångest att jag inte ens klarar att plugga på tåget utan bara får kämpa mot tårarna.
Vad i helvete livet...
Mina planer blev inställda ):
Vill till Emporia och shoppa läppenna och underkläder men har inte råd med båda </3
Det värsta av allt är att jag förmodligen redan blivit ersatt. Och om inte så kommer jag bli inom en snar framtid för en kommer bara träffa någon annan istället.
Jag hatar mig själv för att jag älskar dig. Du skulle bara låtit mig och mitt liv vara ifred in the first place, men nu är det försent. Tack.
Jaha Oki fine w/e
Känns lite surt att syven i skolan är där en gång varannan vecka, och när man väl söker henne kontaktar hon en inte tillbaka
ska se la dispute snart
:)
Hatar mig själv så mycket, kan ej sluta böla hahah.
Vill bara må bra.
Varför gör jag såhär mot mig själv? hatar jag mig själv såhär mycket? vill bara sluta gråta och slippa all ångest
"vad vill du?"... ugh. Ibland önska jag att världen inte var så grå
vill vara najs
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet