Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
XANARCHY Tjej, 26 år

4 893 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 09:23
XANARCHY Tjej, 26 år

varför har jag ens emocore längrE?

imperial Tjej, 28 år

582 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 11:28
imperial Tjej, 28 år

Har studiedag, helt okej. Var ändå tvungen att kliva upp tidigt, inte okej.

Jabba Tjej, 29 år

2 824 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 12:34
Jabba Tjej, 29 år

ful

Eldfluga Tjej, 31 år

2 040 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 12:36
Eldfluga Tjej, 31 år

Glömde matlådorna hemma i Västerås och hade just sönder favvotröjan.
Har sån ångest att jag inte ens klarar att plugga på tåget utan bara får kämpa mot tårarna.
Vad i helvete livet...

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 14:40
itsthemusic Tjej, 30 år

Mina planer blev inställda ):
Vill till Emporia och shoppa läppenna och underkläder men har inte råd med båda </3

DCLXVl Kille, 32 år

5 067 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 14:41
DCLXVl Kille, 32 år

Det värsta av allt är att jag förmodligen redan blivit ersatt. Och om inte så kommer jag bli inom en snar framtid för en kommer bara träffa någon annan istället.
Jag hatar mig själv för att jag älskar dig. Du skulle bara låtit mig och mitt liv vara ifred in the first place, men nu är det försent. Tack.

Lenny Tjej, 31 år

2 666 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 14:49
Lenny Tjej, 31 år

Jaha Oki fine w/e

Hostattack Tjej, 27 år

200 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 14:51
Hostattack Tjej, 27 år

Känns lite surt att syven i skolan är där en gång varannan vecka, och när man väl söker henne kontaktar hon en inte tillbaka

deft 31 år

3 611 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 15:27
deft 31 år

ska se la dispute snart
:)

Dorra Tjej, 29 år

7 359 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 15:41
Dorra Tjej, 29 år

Citat från earth:


varför bryr jag mig så mycket

^

moonstruck Tjej, 29 år

3 556 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 15:51
moonstruck Tjej, 29 år

Hatar mig själv så mycket, kan ej sluta böla hahah.
Vill bara må bra.

S0meday Tjej, 28 år

2 244 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 16:08
S0meday Tjej, 28 år

Varför gör jag såhär mot mig själv? hatar jag mig själv såhär mycket? vill bara sluta gråta och slippa all ångest

dads 28 år

932 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 16:09
dads 28 år

Citat från deft:


ska se la dispute snart
:)


vill också:(

gemigfrid Tjej, 31 år

1 869 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 16:17
gemigfrid Tjej, 31 år

"vad vill du?"... ugh. Ibland önska jag att världen inte var så grå

XANARCHY Tjej, 26 år

4 893 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 16:33
XANARCHY Tjej, 26 år

vill vara najs


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet