Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
varför bryr jag mig så mycket
Stod en räddningstjänstbil och en polisbil parkerade på trottoaren på väg hem, facing each other men på var sin ände av trottoraren, tomma. Längre upp på gatan står ett tom polisvan med lamporna på utanför studentlägenheterna. Varför så utspridda?! Efter allt som har hänt i Jönköping det senaste kände jag ett sådant sjukt obehag och gick jävligt fort hem. Nu vill jag veta vad som hände, vill kunna känna mig åtminstone lite trygg när jag bor.
Lyssnar på slayer i 666 bpm.
Kanske kommer klappa grisar i juli det är crika bäst?!
saknar min bästa vän av det motsatta könet så brutalt jävla mycket och han verkar inte ens bry sig
vill bli klappad på huvudet och gråta i någons famn tack på förhand
dött
Citat från Upprorsmakare:
Hade äntligen en ledig helg.
Fick inget gjort.
Har legat i sängen.
Mår dåligt över hur dålig jag är på att ta hand om mig själv.
^
jag saknar dig så himla mkt
Låt mig bara sova. Snälla. Kan jag få somna för dig, förbannade hjärna. Önskar jag kunde skjuta mig själv.
han e d bästa
Kan jag få somna? Inte? Okej tack hjärna!
orkar nt en enda jävla dag till tbh
tkr ja borde få skolka idag pga d e dåligt väder har 0 kläder o min säng e varm o skön
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet