Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
VELVET Tjej, 30 år

2 170 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 01:22
VELVET Tjej, 30 år

varför bryr jag mig så mycket

FIFFIG Tjej, 31 år

1 246 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 01:22
FIFFIG Tjej, 31 år

Stod en räddningstjänstbil och en polisbil parkerade på trottoaren på väg hem, facing each other men på var sin ände av trottoraren, tomma. Längre upp på gatan står ett tom polisvan med lamporna på utanför studentlägenheterna. Varför så utspridda?! Efter allt som har hänt i Jönköping det senaste kände jag ett sådant sjukt obehag och gick jävligt fort hem. Nu vill jag veta vad som hände, vill kunna känna mig åtminstone lite trygg när jag bor.

DinGud Kille, 33 år

9 208 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 01:43
DinGud Kille, 33 år

Lyssnar på slayer i 666 bpm.

DinGud Kille, 33 år

9 208 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 01:43
DinGud Kille, 33 år

Kanske kommer klappa grisar i juli det är crika bäst?!

VELVET Tjej, 30 år

2 170 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 01:55
VELVET Tjej, 30 år

saknar min bästa vän av det motsatta könet så brutalt jävla mycket och han verkar inte ens bry sig

vill bli klappad på huvudet och gråta i någons famn tack på förhand

utan Kille, 31 år

4 951 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 01:56
utan Kille, 31 år

dött

Opysksk Kille, 29 år

41 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 02:06
Opysksk Kille, 29 år

Citat från Upprorsmakare:


Hade äntligen en ledig helg.
Fick inget gjort.
Har legat i sängen.
Mår dåligt över hur dålig jag är på att ta hand om mig själv.


^

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 03:01
brainrot 34 år

Citat från Hlessi_Ra:


dött
-------------------------------------------------------------------------- pseudoliv

Vega Tjej, 27 år

1 127 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 03:16
Vega Tjej, 27 år

jag saknar dig så himla mkt

Yak Kille, 39 år

1 610 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 03:50
Yak Kille, 39 år

Låt mig bara sova. Snälla. Kan jag få somna för dig, förbannade hjärna. Önskar jag kunde skjuta mig själv.

okuyasu 25 år

539 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 07:13
okuyasu 25 år

han e d bästa

Yak Kille, 39 år

1 610 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 07:58
Yak Kille, 39 år

Kan jag få somna? Inte? Okej tack hjärna!

IiIIy Tjej, 28 år

1 826 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 08:30
IiIIy Tjej, 28 år

orkar nt en enda jävla dag till tbh

dads 28 år

932 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 09:12
dads 28 år

tkr ja borde få skolka idag pga d e dåligt väder har 0 kläder o min säng e varm o skön

IiIIy Tjej, 28 år

1 826 forumsinlägg

Skrivet:
1 juni 2015 kl. 09:20
IiIIy Tjej, 28 år

Citat från dads:


tkr ja borde få skolka idag pga d e dåligt väder har 0 kläder o min säng e varm o skön

d gjorde jag, join me


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet