Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
är lika trött och hjärndöd idag som jag brukar vara när jag knaprat atarax
sugen på att testa spray tan så att jag för en gångs skull kan få se hur jag skulle se ut som solbränd mvh blekfis
igår söp vi som fan, hade as kul. så fuck you för att du behandlade mig som du gjorde, jag klarar mig fint utan dig
vill ej ha honom så länge jag inte är full - sen ännu mer när jag är bakis.
Otherwise - no
haha va vad händer
Från att ha delat på 17 kvadrat i sex månader ska jag och min pojkvän flytta in i en tvåa på onsdag. Nice.
4 dagar kvar tills jag blir 18, taggar livet ur mig alltsåååå.
Ännu mer tills på fredag då jag ska ut med mina babez.
Ughhh.
världens jävla dagen efter-ångest
Hade sex på en strand i Velen igår, jag vaknade tidigt på morgonen och insåg att hon begett sig till Fyke Island utan ett ord.
han är så långt bort och det suger
borde ej skapa orimliga förhoppningar jag suger:)
Tycker om när du ger mig komplimanger, hihi
hade inte brytt mig/blivit ledsen det minsta om någon annan än just hon tagit bort bevakningen av min blogg, jävligt fånigt av mig att vara sån säkert men vafan
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet