Vår gemensamma relationsdagbok 2.0

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Yak Kille, 39 år

1 610 forumsinlägg

Skrivet:
31 maj 2015 kl. 02:39
Yak Kille, 39 år

Är hungrig. Funderar på att göra middag, sen spela mer Witcher eller titta på persona 4 endurance run, för kommer aldrig orka spela själv. Kanske 5 när det kommer, får se. Nu middag. Försöka sova tidigare med. Min relation till livet funkar väl.

Yak Kille, 39 år

1 610 forumsinlägg

Skrivet:
31 maj 2015 kl. 03:45
Yak Kille, 39 år

Det var gott med mat. Spela lite kanske, för vad ska man annars göra. :-)

natsukashi Kille, 60 år

31 027 forumsinlägg

Skrivet:
31 maj 2015 kl. 04:15
natsukashi Kille, 60 år

vafan jag vill ba spela pokemon med någon

Yak Kille, 39 år

1 610 forumsinlägg

Skrivet:
31 maj 2015 kl. 07:54
Yak Kille, 39 år

Funderar på att laga lite ordentlig mat, men vet inte om jag orkar.

Grenus_Kvistus Kille, 32 år

156 forumsinlägg

Skrivet:
31 maj 2015 kl. 09:38
Grenus_Kvistus Kille, 32 år

Citat från unsterblich:


vafan jag vill ba spela pokemon med någon

Kom hit så lirar vi! Jag bjuder på te och vegankäk också.

BEHAVE Tjej, 32 år

3 771 forumsinlägg

Skrivet:
31 maj 2015 kl. 09:53
BEHAVE Tjej, 32 år

Borde väl gå upp och ta itu med dagen men vovsen är så mysiga.

WalkinMunchies Kille, 32 år

637 forumsinlägg

Skrivet:
31 maj 2015 kl. 10:24
WalkinMunchies Kille, 32 år

Inte sovit så här bra på år o dar, min säng du är den enda för mig <3

MCRIDE 26 år

1 929 forumsinlägg

Skrivet:
31 maj 2015 kl. 10:35
MCRIDE 26 år

behöver duscha men någon var varit på toan i typ 30 min

Politiker Tjej, 29 år

1 769 forumsinlägg

Skrivet:
31 maj 2015 kl. 10:57
Politiker Tjej, 29 år

borde lära mig måla naglarna, det här är fult som fan

DROS Tjej, 32 år

3 523 forumsinlägg

Skrivet:
31 maj 2015 kl. 11:33
DROS Tjej, 32 år

Megaloppistaaaaajm

imperial Tjej, 28 år

582 forumsinlägg

Skrivet:
31 maj 2015 kl. 13:14
imperial Tjej, 28 år

Är så bakis, orkar ej livet

Nidalee Tjej, 32 år

18 forumsinlägg

Skrivet:
31 maj 2015 kl. 13:17
Nidalee Tjej, 32 år

Haft migrän i snart 1 vecka :/ Börjar tröttna på svenska sjukvården som i typ 7år nu sagt att det inte är något fel... Hur kan det inte vara något fel när man har konstant huvudvärk sedan 2008 och migränliknande huvudvärk 3-4ggr/vecka under hela den tiden....

felecity Tjej, 31 år

19 forumsinlägg

Skrivet:
31 maj 2015 kl. 13:23
felecity Tjej, 31 år

han vill bara ha mig när han är full

itsthemusic Tjej, 30 år

9 271 forumsinlägg

Skrivet:
31 maj 2015 kl. 13:35
itsthemusic Tjej, 30 år

Vilka räliga drömmar jag haft inatt ):

shaggyy Tjej, 29 år

1 473 forumsinlägg

Skrivet:
31 maj 2015 kl. 14:14
shaggyy Tjej, 29 år

Folk är jävligt lustiga alltså


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet