Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
Är hungrig. Funderar på att göra middag, sen spela mer Witcher eller titta på persona 4 endurance run, för kommer aldrig orka spela själv. Kanske 5 när det kommer, får se. Nu middag. Försöka sova tidigare med. Min relation till livet funkar väl.
Det var gott med mat. Spela lite kanske, för vad ska man annars göra. :-)
vafan jag vill ba spela pokemon med någon
Funderar på att laga lite ordentlig mat, men vet inte om jag orkar.
Citat från unsterblich:
vafan jag vill ba spela pokemon med någon
Kom hit så lirar vi! Jag bjuder på te och vegankäk också.
Borde väl gå upp och ta itu med dagen men vovsen är så mysiga.
Inte sovit så här bra på år o dar, min säng du är den enda för mig <3
behöver duscha men någon var varit på toan i typ 30 min
borde lära mig måla naglarna, det här är fult som fan
Megaloppistaaaaajm
Är så bakis, orkar ej livet
Haft migrän i snart 1 vecka :/ Börjar tröttna på svenska sjukvården som i typ 7år nu sagt att det inte är något fel... Hur kan det inte vara något fel när man har konstant huvudvärk sedan 2008 och migränliknande huvudvärk 3-4ggr/vecka under hela den tiden....
han vill bara ha mig när han är full
Vilka räliga drömmar jag haft inatt ):
Folk är jävligt lustiga alltså
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet