Vår gemensamma relationsdagbok 2.0
vill prata med någon vem som helst
mina ögon kliar
nice dag
hängde med Tobbe
hen är tung
hängde med Andrew
hen är också tung
hängde med mina överklasssläktingars dyra champagneflaska
den var tung
fyllemailade swelockers
fakk aina
ps nej inte fuck aina jag gillar aina ds
vill mysa med dig igen... tänk om jag aldrig får det
> nämner till en trångsynt medelålderskvinna på facebook att hon är just trångsynt
> min kommentar blir anmäld och borttagen, jag bröt tydligen mot "facebooks gemenskapsregler"
> personen i fråga får all utrymme i världen att fortsätta att vara anklagande och trångsynt tillsammans med sina medelålderskamrater
varför blir inte dem sexuellt trakasserade på tåget istället va (-:
Känner mig inte säker i min egna stad längre, efter allt som hänt, hur ska jag kunna känna att jag går säker?
kååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååååt
Kommer inte att få träffa honom på flera månader, and it sucks tbh.
Förstår inte ens varför jag känner såhär lol, han betyder ju ingenting för mig alls.
Eller?
Lol.
Citat från Anal_Judit:
Citat från Aeosoth:
Citat från molly:
Gud EC blir typ så äckligt när det finns ett par människor man verkligen ej tål att se ens
This
Ugghh ja.
Detta.
kommer förmodligen bryta ihop totalt snart :))))))
asså wtf
vill ligga men han spelar FIFA
tog till och med av mig brallorna och bara chillar här i undies för att locka till mig
VAFALLS
oj emkår e d ny sån här tråd ojdi
den e fort f lika dan
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet