Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
TjippzBlonday Tjej, 36 år

713 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 14:55
TjippzBlonday Tjej, 36 år

Citat från DangerBlackman


Citat från CheapBlonday

Grejen är, det är de kaxiga, idiotiska blattarna man ser, det är det som är det jävliga att dom drar ner alla andra blattar i skiten. Och jag använder inte blatte som något negativt. Har tänkt på det, ser andra det negativt?


Klart att vissa ser det som negativt. Själv har jag lärt mig tränga bort all sån där skit. Sverige är så trångsynt så om jag tog åt mig varenda gång skulle jag vara knäckt vid detta läget.


Nej men bara för att du inte tar åt dig, så betyder det inte att det är okej. Andra gör.
Det blir en dåligt cirkel, folk hatar så jävla hårt.

Gotham Kille, 35 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 14:58
Gotham Kille, 35 år

Citat från CheapBlonday


Citat från DangerBlackman

Citat från CheapBlonday

Grejen är, det är de kaxiga, idiotiska blattarna man ser, det är det som är det jävliga att dom drar ner alla andra blattar i skiten. Och jag använder inte blatte som något negativt. Har tänkt på det, ser andra det negativt?


Klart att vissa ser det som negativt. Själv har jag lärt mig tränga bort all sån där skit. Sverige är så trångsynt så om jag tog åt mig varenda gång skulle jag vara knäckt vid detta läget.

Nej men bara för att du inte tar åt dig, så betyder det inte att det är okej. Andra gör.
Det blir en dåligt cirkel, folk hatar så jävla hårt.



Nej, det är inte så jag menar, jag menar att vissa tar åt sig, kallar varann för det tillochmed, och vissa bryts ner totalt bara av att höra ordet. Mne en vit kan aldrig riktigt förstå innebörden av ordet, för han/hon har aldrig behövt höra det på samma sätt som en blatte.

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 15:02
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från DangerBlackman


Citat från CheapBlonday

Citat från DangerBlackman

Citat från CheapBlonday

Grejen är, det är de kaxiga, idiotiska blattarna man ser, det är det som är det jävliga att dom drar ner alla andra blattar i skiten. Och jag använder inte blatte som något negativt. Har tänkt på det, ser andra det negativt?


Klart att vissa ser det som negativt. Själv har jag lärt mig tränga bort all sån där skit. Sverige är så trångsynt så om jag tog åt mig varenda gång skulle jag vara knäckt vid detta läget.

Nej men bara för att du inte tar åt dig, så betyder det inte att det är okej. Andra gör.
Det blir en dåligt cirkel, folk hatar så jävla hårt.


Nej, det är inte så jag menar, jag menar att vissa tar åt sig, kallar varann för det tillochmed, och vissa bryts ner totalt bara av att höra ordet. Mne en vit kan aldrig riktigt förstå innebörden av ordet, för han/hon har aldrig behövt höra det på samma sätt som en blatte.


WORD

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 15:10
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från Tors_Vrede


Jag ser att folket här inte har något liv. Skall lämna EC och er ifred så ni kan hålla på med ert "anti rasist" trams!

TACK!

brainrot 34 år

5 903 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 15:20
brainrot 34 år

Invandrare är minst lika rasistiska som svenskar, alla hatar alla, det är vår värld, live with it

TjippzBlonday Tjej, 36 år

713 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 16:07
TjippzBlonday Tjej, 36 år

Det finns andra ord än blatte osv som är negativa som folk kan ta åt sig av. Så det är klart man kan förstå det. Svennejävel är inte heller särskilt positivt klingat, men det är väl inte samma sak kan jag tänka mig.

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 17:00
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från Traumtanzer


Invandrare är minst lika rasistiska som svenskar, alla hatar alla, det är vår värld, live with it

true

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 22:55
pSilent Kille, 32 år

95% av alla offer för personrån är etniska svenskar; förövarna är i nio fall av tio invandrare.

källa: polisen samt SÄPOs författningsrapport


de kallar jag att blattar är rasister mot svenskar.

såg en gång ett repotage av insider där de fanns ett gäng med invandrare som endast gav sig på svenskar och misshandlade våldtog och rånade svenskar.

där dom en gång påbörjat misshandla en person och sedan upptäckt det var en invandrare och slutat å sprang iväg.

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 22:58
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från imEMO


95% av alla offer för personrån är etniska svenskar; förövarna är i nio fall av tio invandrare.

källa: polisen samt SÄPOs författningsrapport


de kallar jag att blattar är rasister mot svenskar.

såg en gång ett repotage av insider där de fanns ett gäng med invandrare som endast gav sig på svenskar och misshandlade våldtog och rånade svenskar.

där dom en gång påbörjat misshandla en person och sedan upptäckt det var en invandrare och slutat å sprang iväg.



HAHAHAHAHAHHA
take your bullshit and shuv it up your as
pj

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 23:03
pSilent Kille, 32 år

Citat från lapdanceboy


Citat från imEMO

95% av alla offer för personrån är etniska svenskar; förövarna är i nio fall av tio invandrare.

källa: polisen samt SÄPOs författningsrapport


de kallar jag att blattar är rasister mot svenskar.

såg en gång ett repotage av insider där de fanns ett gäng med invandrare som endast gav sig på svenskar och misshandlade våldtog och rånade svenskar.

där dom en gång påbörjat misshandla en person och sedan upptäckt det var en invandrare och slutat å sprang iväg.


HAHAHAHAHAHHA
take your bullshit and shuv it up your as
pj


kolla nu hur du beter dig, just nu håller DU på att skapa förutfattade meningar om invandrare eftersom du kaxar upp dig mot alla.
du skapar främlingsfientlighet.
good job m8

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 23:28
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från imEMO


Citat från lapdanceboy

Citat från imEMO

95% av alla offer för personrån är etniska svenskar; förövarna är i nio fall av tio invandrare.

källa: polisen samt SÄPOs författningsrapport


de kallar jag att blattar är rasister mot svenskar.

såg en gång ett repotage av insider där de fanns ett gäng med invandrare som endast gav sig på svenskar och misshandlade våldtog och rånade svenskar.

där dom en gång påbörjat misshandla en person och sedan upptäckt det var en invandrare och slutat å sprang iväg.


HAHAHAHAHAHHA
take your bullshit and shuv it up your as
pj

kolla nu hur du beter dig, just nu håller DU på att skapa förutfattade meningar om invandrare eftersom du kaxar upp dig mot alla.
du skapar främlingsfientlighet.
good job m8


HAHAHHAHAHAAHHA eru ett skämt eller finns du på riktigt för om du gör det så LOLLLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLLOLLOL.
vad fan hade du förväntat dig?!
DU KOMMER MED JÄVLA PÅHITT OCH SOM "BLATTE" TAR JAG ÅT MIG SOM FAN
vad tänker du med? är det nån som kommer med främlingsfientlighet är det ni eftersom ni kommer med skitsnack och fördommar och förolämplingar om alla invandrare.
asså gud ni är för patetiska. jag är värd så mycket mer än erat skitsnack borde inte ens ta åt eftersom som sagt det är rent utav skitsnack.
orka med små skitungar som itne ens vet vad dom talar om asdghfjksalhsdfjhalksdhfkhas
va rasister om ni vill älskar er ändå<333333333333333333333333333333333333
verkar inte som rasism kmr ge sig innan välden gått under. har saäkert redan sagt det en gång.
men det är värt att säga det en gång till!
så... i rest my case!
be my honor och va rasister. JAG BAJSAR I ERAN SMUTSIGA MUN SÅ DEN BLIR REN eftersom mitt bajs är värd guld jämfört med hela er.
FUUUUUUUUUUUUUU
jag skäms för er ihihihhihihi
ha ett bra liv
BAIIII<3333333333
här har ni en BLATTEkyss :**********************************************************************

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 23:31
pSilent Kille, 32 år

Citat från lapdanceboy


Citat från imEMO

Citat från lapdanceboy

Citat från imEMO

95% av alla offer för personrån är etniska svenskar; förövarna är i nio fall av tio invandrare.

källa: polisen samt SÄPOs författningsrapport


de kallar jag att blattar är rasister mot svenskar.

såg en gång ett repotage av insider där de fanns ett gäng med invandrare som endast gav sig på svenskar och misshandlade våldtog och rånade svenskar.

där dom en gång påbörjat misshandla en person och sedan upptäckt det var en invandrare och slutat å sprang iväg.


HAHAHAHAHAHHA
take your bullshit and shuv it up your as
pj

kolla nu hur du beter dig, just nu håller DU på att skapa förutfattade meningar om invandrare eftersom du kaxar upp dig mot alla.
du skapar främlingsfientlighet.
good job m8

HAHAHHAHAHAAHHA eru ett skämt eller finns du på riktigt för om du gör det så LOLLLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLLOLLOL.
vad fan hade du förväntat dig?!
DU KOMMER MED JÄVLA PÅHITT OCH SOM "BLATTE" TAR JAG ÅT MIG SOM FAN
vad tänker du med? är det nån som kommer med främlingsfientlighet är det ni eftersom ni kommer med skitsnack och fördommar och förolämplingar om alla invandrare.
asså gud ni är för patetiska. jag är värd så mycket mer än erat skitsnack borde inte ens ta åt eftersom som sagt det är rent utav skitsnack.
orka med små skitungar som itne ens vet vad dom talar om asdghfjksalhsdfjhalksdhfkhas
va rasister om ni vill älskar er ändå<333333333333333333333333333333333333
verkar inte som rasism kmr ge sig innan välden gått under. har saäkert redan sagt det en gång.
men det är värt att säga det en gång till!
så... i rest my case!
be my honor och va rasister. JAG BAJSAR I ERAN SMUTSIGA MUN SÅ DEN BLIR REN eftersom mitt bajs är värd guld jämfört med hela er.
FUUUUUUUUUUUUUU
jag skäms för er ihihihhihihi
ha ett bra liv
BAIIII<3333333333
här har ni en BLATTEkyss :**********************************************************************



du är seriöst sjuk i huvudet, häver ur dig spydigheter.
de verkar som om du vill få dig hatat så som du håller.
och dessutom är inte jag rasist utan nationalist, vilket är stor skillnad.
du tycks vara en av de största rasisterna här, såsom du håller på, skäms på dig

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 23:32
Jah Kille, 34 år

sluta sätta stämplar på åsikter, man tycker det man tycker. du är inte nationalist.

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 23:36
pSilent Kille, 32 år

Citat från Jah


sluta sätta stämplar på åsikter, man tycker det man tycker. du är inte nationalist.

jag är visst nationalist, du vet inget om mig, du kan inte säga vilken politiskt läggning jag har.

jag vill sverige väl, sen skiter jag blanka fan i vad som händer nån annanstans bara vi har de bra här i sverige.

kalla mig egosist om ni vill de, men man hjälper folk för att må bra, och jag känner inte att jag mår bättre att att pumpa in med invandrare i sverige.

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 23:40
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från imEMO


Citat från lapdanceboy

Citat från imEMO

Citat från lapdanceboy

Citat från imEMO

95% av alla offer för personrån är etniska svenskar; förövarna är i nio fall av tio invandrare.

källa: polisen samt SÄPOs författningsrapport


de kallar jag att blattar är rasister mot svenskar.

såg en gång ett repotage av insider där de fanns ett gäng med invandrare som endast gav sig på svenskar och misshandlade våldtog och rånade svenskar.

där dom en gång påbörjat misshandla en person och sedan upptäckt det var en invandrare och slutat å sprang iväg.


HAHAHAHAHAHHA
take your bullshit and shuv it up your as
pj

kolla nu hur du beter dig, just nu håller DU på att skapa förutfattade meningar om invandrare eftersom du kaxar upp dig mot alla.
du skapar främlingsfientlighet.
good job m8

HAHAHHAHAHAAHHA eru ett skämt eller finns du på riktigt för om du gör det så LOLLLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLLOLLOL.
vad fan hade du förväntat dig?!
DU KOMMER MED JÄVLA PÅHITT OCH SOM "BLATTE" TAR JAG ÅT MIG SOM FAN
vad tänker du med? är det nån som kommer med främlingsfientlighet är det ni eftersom ni kommer med skitsnack och fördommar och förolämplingar om alla invandrare.
asså gud ni är för patetiska. jag är värd så mycket mer än erat skitsnack borde inte ens ta åt eftersom som sagt det är rent utav skitsnack.
orka med små skitungar som itne ens vet vad dom talar om asdghfjksalhsdfjhalksdhfkhas
va rasister om ni vill älskar er ändå<333333333333333333333333333333333333
verkar inte som rasism kmr ge sig innan välden gått under. har saäkert redan sagt det en gång.
men det är värt att säga det en gång till!
så... i rest my case!
be my honor och va rasister. JAG BAJSAR I ERAN SMUTSIGA MUN SÅ DEN BLIR REN eftersom mitt bajs är värd guld jämfört med hela er.
FUUUUUUUUUUUUUU
jag skäms för er ihihihhihihi
ha ett bra liv
BAIIII<3333333333
här har ni en BLATTEkyss :**********************************************************************


du är seriöst sjuk i huvudet, häver ur dig spydigheter.
de verkar som om du vill få dig hatat så som du håller.
och dessutom är inte jag rasist utan nationalist, vilket är stor skillnad.
du tycks vara en av de största rasisterna här, såsom du håller på, skäms på dig



japp jag kan erkänna att jag är rasist :) jag är rasist mot såna som du!
jag är rasist mot såna som hatar mig i onödan.
till skillnad från dig vågar jag erkänna saker men du ska stå babla om nationalist.
som om en liten PJ som du ens vet vad det är.
klipp dig lär dig se bra ut sluta sätt hjärtan på din näsa på bilder och posa som en idiot sen kom och snacka om invandring


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet