Vad har ni emot invandrare egentligen?
Citat från lapdanceboy
Citat från CheapBlonday
Citat från lapdanceboy
om det ändå vore så enkelt.
kriminalitet kommer alltid finnas.
finns ingen chans till att det ska försvinna.
även om ni skickar ut invandrare så kommer det kriminaliteten fördubblas i Sverige utav svenskarna.
Vad grundar du det på?
Självklart kommer det alltid finnas, det är självklart, men kan man inte ta chansen att sköta sig ska man inte få vara här tycker jag. Svenska kan vi inte skicka iväg nån annanstans, utan det är VÅRT problem, som vi måste ta tag i så bra det går.
om du ska tänka så.
what if någon är halv svensk och halv "invandrare" ?
hur blir det då?
Alla är väl medborgare i något land?
Vad grundar du det på om jag får fråga igen eftersom du inte svarade på det?
Då får det väl bli i vilket land som, jag har inte koll på, men har för mig att man kan va medborgare i två länder? Då får det ju bli i något av dom, svårare än så är det inte.
Citat från CheapBlonday
Citat från lapdanceboy
Citat från CheapBlonday
Citat från lapdanceboy
om det ändå vore så enkelt.
kriminalitet kommer alltid finnas.
finns ingen chans till att det ska försvinna.
även om ni skickar ut invandrare så kommer det kriminaliteten fördubblas i Sverige utav svenskarna.
Vad grundar du det på?
Självklart kommer det alltid finnas, det är självklart, men kan man inte ta chansen att sköta sig ska man inte få vara här tycker jag. Svenska kan vi inte skicka iväg nån annanstans, utan det är VÅRT problem, som vi måste ta tag i så bra det går.
om du ska tänka så.
what if någon är halv svensk och halv "invandrare" ?
hur blir det då?
Alla är väl medborgare i något land?
Vad grundar du det på om jag får fråga igen eftersom du inte svarade på det?
Då får det väl bli i vilket land som, jag har inte koll på, men har för mig att man kan va medborgare i två länder? Då får det ju bli i något av dom, svårare än så är det inte.
men du vet väl själv att man är fortfarande svensk medborgare om man är invandrare? har man bott i sverige över 5 år blir man svensk medborgare.
jag är blatte men jag är född i sverige så jag föddes som svensk medborgare? hur hade du tänk hända med mig om jag gör nåt fel? skicka mig vart? Sverige är mitt hemland? och jag är inte medborgare i nåt annat land.
man mpste tänka på allt det här innan man snackar om att slänga ut folk
Citat från lapdanceboy
Alla är väl medborgare i något land?
Vad grundar du det på om jag får fråga igen eftersom du inte svarade på det?
Då får det väl bli i vilket land som, jag har inte koll på, men har för mig att man kan va medborgare i två länder? Då får det ju bli i något av dom, svårare än så är det inte.
men du vet väl själv att man är fortfarande svensk medborgare om man är invandrare? har man bott i sverige över 5 år blir man svensk medborgare.
jag är blatte men jag är född i sverige så jag föddes som svensk medborgare? hur hade du tänk hända med mig om jag gör nåt fel? skicka mig vart? Sverige är mitt hemland? och jag är inte medborgare i nåt annat land.
man mpste tänka på allt det här innan man snackar om att slänga ut folk[/i]
JA, men dåså, då är det Sveriges problem right? Är man svensk så är man.
Dåså, som jag sa så får Sverige ta hand om svenska medborgare, eller jag sa svenskar, men man är svensk om man är svensk medborgare så, Sveriges problem.
Och ja man måste tänka på allt, men seriöst, kan man verkligen inte hålla sig ifrån att slå ner folk och råna och allt skit folk nu håller på med så tycker jag inte att man ska få vara kvar om man är UTLÄNDSK medborgare. Man måste ta vara på chanserna man får och det borde man väl ändå vilja och vara tacksam om man kommer från exempel krig? Känns logiskt bara.
Svara på frågan varför kriminaliteten skulle dubblas tack.
Citat från CheapBlonday
Citat från lapdanceboy
Alla är väl medborgare i något land?
Vad grundar du det på om jag får fråga igen eftersom du inte svarade på det?
Då får det väl bli i vilket land som, jag har inte koll på, men har för mig att man kan va medborgare i två länder? Då får det ju bli i något av dom, svårare än så är det inte.
men du vet väl själv att man är fortfarande svensk medborgare om man är invandrare? har man bott i sverige över 5 år blir man svensk medborgare.
jag är blatte men jag är född i sverige så jag föddes som svensk medborgare? hur hade du tänk hända med mig om jag gör nåt fel? skicka mig vart? Sverige är mitt hemland? och jag är inte medborgare i nåt annat land.
man mpste tänka på allt det här innan man snackar om att slänga ut folk
JA, men dåså, då är det Sveriges problem right? Är man svensk så är man.
Dåså, som jag sa så får Sverige ta hand om svenska medborgare, eller jag sa svenskar, men man är svensk om man är svensk medborgare så, Sveriges problem.
Och ja man måste tänka på allt, men seriöst, kan man verkligen inte hålla sig ifrån att slå ner folk och råna och allt skit folk nu håller på med så tycker jag inte att man ska få vara kvar om man är UTLÄNDSK medborgare. Man måste ta vara på chanserna man får och det borde man väl ändå vilja och vara tacksam om man kommer från exempel krig? Känns logiskt bara.
Svara på frågan varför kriminaliteten skulle dubblas tack.
Drf svenskarna skulle ta chansen att råna och ha förs sig eftersom alla skulle få för sig att Sveriges kriminalitet problem är löst nu när alla blattar är borta vilket inte är sant. och jag menade dubblas utav svenskarna. många svenskar gör brott men bara hälften syns eftersom blattarna kmr ivägen och gör brott också å dom blir tagna i större fall före svenskarna. och då döljs svenskarnas brott. drf när alla blattar försvinner kommer dom dolda också att komma fram och då kmr det visa sig att svenskarnas kriminalitet är dubbelt så mer än va man trodde
Citat från lapdanceboy
JA, men dåså, då är det Sveriges problem right? Är man svensk så är man.
Dåså, som jag sa så får Sverige ta hand om svenska medborgare, eller jag sa svenskar, men man är svensk om man är svensk medborgare så, Sveriges problem.
Och ja man måste tänka på allt, men seriöst, kan man verkligen inte hålla sig ifrån att slå ner folk och råna och allt skit folk nu håller på med så tycker jag inte att man ska få vara kvar om man är UTLÄNDSK medborgare. Man måste ta vara på chanserna man får och det borde man väl ändå vilja och vara tacksam om man kommer från exempel krig? Känns logiskt bara.
Svara på frågan varför kriminaliteten skulle dubblas tack.
Drf svenskarna skulle ta chansen att råna och ha förs sig eftersom alla skulle få för sig att Sveriges kriminalitet problem är löst nu när alla blattar är borta vilket inte är sant. och jag menade dubblas utav svenskarna. många svenskar gör brott men bara hälften syns eftersom blattarna kmr ivägen och gör brott också å dom blir tagna i större fall före svenskarna. och då döljs svenskarnas brott. drf när alla blattar försvinner kommer dom dolda också att komma fram och då kmr det visa sig att svenskarnas kriminalitet är dubbelt så mer än va man trodde[/i]
Nej det där tror jag inte alls på. En teori, men absolut inte fakta. Varför skulle fler få för sig att råna o misshandla bara för att det inte finns lika många blattar? Alla svenskar blir inte idioter bara för det. Är ju inte direkt så att svenskarna står o kollar ifall några blattar går o gör inbrott i ett hus innan dom vågar göra ett inbrott själv.
Och har du ens fakta på att blattarnas inbrott o grejer blir tagna mer än svenskarna? Hur vet du att dom brotten som inte upptäcks är gjora av blattar också eftersom dom är just.. oupptäckta? Dom dolda brotten kommer alltid vara dolda, det är ingen skillnad på hur polisen jobbar/kommer jobba så det beror helt på hur brottslingen gör sitt brott.
Citat från CheapBlonday
Citat från lapdanceboy
JA, men dåså, då är det Sveriges problem right? Är man svensk så är man.
Dåså, som jag sa så får Sverige ta hand om svenska medborgare, eller jag sa svenskar, men man är svensk om man är svensk medborgare så, Sveriges problem.
Och ja man måste tänka på allt, men seriöst, kan man verkligen inte hålla sig ifrån att slå ner folk och råna och allt skit folk nu håller på med så tycker jag inte att man ska få vara kvar om man är UTLÄNDSK medborgare. Man måste ta vara på chanserna man får och det borde man väl ändå vilja och vara tacksam om man kommer från exempel krig? Känns logiskt bara.
Svara på frågan varför kriminaliteten skulle dubblas tack.
Drf svenskarna skulle ta chansen att råna och ha förs sig eftersom alla skulle få för sig att Sveriges kriminalitet problem är löst nu när alla blattar är borta vilket inte är sant. och jag menade dubblas utav svenskarna. många svenskar gör brott men bara hälften syns eftersom blattarna kmr ivägen och gör brott också å dom blir tagna i större fall före svenskarna. och då döljs svenskarnas brott. drf när alla blattar försvinner kommer dom dolda också att komma fram och då kmr det visa sig att svenskarnas kriminalitet är dubbelt så mer än va man trodde
Nej det där tror jag inte alls på. En teori, men absolut inte fakta. Varför skulle fler få för sig att råna o misshandla bara för att det inte finns lika många blattar? Alla svenskar blir inte idioter bara för det. Är ju inte direkt så att svenskarna står o kollar ifall några blattar går o gör inbrott i ett hus innan dom vågar göra ett inbrott själv.
Och har du ens fakta på att blattarnas inbrott o grejer blir tagna mer än svenskarna? Hur vet du att dom brotten som inte upptäcks är gjora av blattar också eftersom dom är just.. oupptäckta? Dom dolda brotten kommer alltid vara dolda, det är ingen skillnad på hur polisen jobbar/kommer jobba så det beror helt på hur brottslingen gör sitt brott.
asso det spelar ingen roll vem som gör brotten, det finns nåt som heter fängelse. man behöver inte kasta ut nån överhuvudtaget.
spelar ingen vem vad hur som gjorde brotten fängelset är tillför brottslingar svensk eller inte
Citat från lapdanceboy
Nej det där tror jag inte alls på. En teori, men absolut inte fakta. Varför skulle fler få för sig att råna o misshandla bara för att det inte finns lika många blattar? Alla svenskar blir inte idioter bara för det. Är ju inte direkt så att svenskarna står o kollar ifall några blattar går o gör inbrott i ett hus innan dom vågar göra ett inbrott själv.
Och har du ens fakta på att blattarnas inbrott o grejer blir tagna mer än svenskarna? Hur vet du att dom brotten som inte upptäcks är gjora av blattar också eftersom dom är just.. oupptäckta? Dom dolda brotten kommer alltid vara dolda, det är ingen skillnad på hur polisen jobbar/kommer jobba så det beror helt på hur brottslingen gör sitt brott.
asso det spelar ingen roll vem som gör brotten, det finns nåt som heter fängelse. man behöver inte kasta ut nån överhuvudtaget.
spelar ingen vem vad hur som gjorde brotten fängelset är tillför brottslingar svensk eller inte[/i]
Det är bara min åsikt, fängelse kostar en jävla massa pengar och är dom inte svenska medborgare ska inte vi behöva betala för idioterna. Seriöst, hur jävla svårt är det att sköta sig o va sjysst?
Tror inte dom klarar av friheten dom får här i Sverige, de som väljer att gå den brottsliga vägen.
Citat från CheapBlonday
Citat från lapdanceboy
Nej det där tror jag inte alls på. En teori, men absolut inte fakta. Varför skulle fler få för sig att råna o misshandla bara för att det inte finns lika många blattar? Alla svenskar blir inte idioter bara för det. Är ju inte direkt så att svenskarna står o kollar ifall några blattar går o gör inbrott i ett hus innan dom vågar göra ett inbrott själv.
Och har du ens fakta på att blattarnas inbrott o grejer blir tagna mer än svenskarna? Hur vet du att dom brotten som inte upptäcks är gjora av blattar också eftersom dom är just.. oupptäckta? Dom dolda brotten kommer alltid vara dolda, det är ingen skillnad på hur polisen jobbar/kommer jobba så det beror helt på hur brottslingen gör sitt brott.
asso det spelar ingen roll vem som gör brotten, det finns nåt som heter fängelse. man behöver inte kasta ut nån överhuvudtaget.
spelar ingen vem vad hur som gjorde brotten fängelset är tillför brottslingar svensk eller inte
Det är bara min åsikt, fängelse kostar en jävla massa pengar och är dom inte svenska medborgare ska inte vi behöva betala för idioterna. Seriöst, hur jävla svårt är det att sköta sig o va sjysst?
Tror inte dom klarar av friheten dom får här i Sverige, de som väljer att gå den brottsliga vägen.
asso det har inget med att man är blatte om är sjysst eller inte D:
jag anser mig själv som sjysst eftersom jag inte gör nåt brott fast jag är blatte. liksom det har med ens personlighet att göra.
och att blattar blir plaserade i förorter och dåliga ställen kan va anledningen till att dom blir dåliga. eftersom jag har aldri bott i en förort och har alltid haft hyfsat mycket pengar ( p.g.a min mamma och pappa är både utbildade och jobbar som lärare och läkare) så aa jag har alltid bott på bra ställen kanske drf jag aldrig haft behovet av att sno något osv.
Jag tycker det är så sjukt idiotiskt att folk skyller på hudfärgen.
alltså jag har inget emot invandrare, dem får gärna leva här, det e allas värld och ta det som en komplimang lite om dem vill bo i vårt land. Vi har det ju bättre än andra länder.
Men jag kan hålla med om att vissa "invandrare" e perversa o så. Men dem har annan kultur. O andra sidan ska man inte hata indvandrare eller ngt om dem stöter på en 13 åring mer än en svenne som gör det.
Med andra ord. hudfärgen eller bakgrunden spelar ingen roll. svennar kan vara lika förjävliga som turkar ?
Citat från lapdanceboy
Det är bara min åsikt, fängelse kostar en jävla massa pengar och är dom inte svenska medborgare ska inte vi behöva betala för idioterna. Seriöst, hur jävla svårt är det att sköta sig o va sjysst?
Tror inte dom klarar av friheten dom får här i Sverige, de som väljer att gå den brottsliga vägen.
asso det har inget med att man är blatte om är sjysst eller inte D:
jag anser mig själv som sjysst eftersom jag inte gör nåt brott fast jag är blatte. liksom det har med ens personlighet att göra.
och att blattar blir plaserade i förorter och dåliga ställen kan va anledningen till att dom blir dåliga. eftersom jag har aldri bott i en förort och har alltid haft hyfsat mycket pengar ( p.g.a min mamma och pappa är både utbildade och jobbar som lärare och läkare) så aa jag har alltid bott på bra ställen kanske drf jag aldrig haft behovet av att sno något osv.[/i]
Nej det fattar väl jag också, men om du läser ordentligt så ser du nog att jag menar dom som gör brott, vilket är det vi snackar om?
Menar dom som är idioter och gör skit för sig, det är inte sjysst och nej, det har inget o göra om man är blatte eller inte.
Ja, du har en point där. Tror det lätt blir så när man har det dåligt ställt, det känns "logiskt", eller som en mer bra förklaring. Svensk eller osvensk, men alla vill klara sig och många gör inbrott o grejer då, men det är fortfarande inte okej.
Och jag anser att får man komma hit från sitt krigsdrabbade land ska man vara tacksam att man får pengar för.. ingenting? Har man inget jobb, får gratis utbildningar i svenska osv, då borde man verkligen ta den chansen istället för att bli kriminell.
Citat från CheapBlonday
Citat från lapdanceboy
Det är bara min åsikt, fängelse kostar en jävla massa pengar och är dom inte svenska medborgare ska inte vi behöva betala för idioterna. Seriöst, hur jävla svårt är det att sköta sig o va sjysst?
Tror inte dom klarar av friheten dom får här i Sverige, de som väljer att gå den brottsliga vägen.
asso det har inget med att man är blatte om är sjysst eller inte D:
jag anser mig själv som sjysst eftersom jag inte gör nåt brott fast jag är blatte. liksom det har med ens personlighet att göra.
och att blattar blir plaserade i förorter och dåliga ställen kan va anledningen till att dom blir dåliga. eftersom jag har aldri bott i en förort och har alltid haft hyfsat mycket pengar ( p.g.a min mamma och pappa är både utbildade och jobbar som lärare och läkare) så aa jag har alltid bott på bra ställen kanske drf jag aldrig haft behovet av att sno något osv.
Nej det fattar väl jag också, men om du läser ordentligt så ser du nog att jag menar dom som gör brott, vilket är det vi snackar om?
Menar dom som är idioter och gör skit för sig, det är inte sjysst och nej, det har inget o göra om man är blatte eller inte.
Ja, du har en point där. Tror det lätt blir så när man har det dåligt ställt, det känns "logiskt", eller som en mer bra förklaring. Svensk eller osvensk, men alla vill klara sig och många gör inbrott o grejer då, men det är fortfarande inte okej.
Och jag anser att får man komma hit från sitt krigsdrabbade land ska man vara tacksam att man får pengar för.. ingenting? Har man inget jobb, får gratis utbildningar i svenska osv, då borde man verkligen ta den chansen istället för att bli kriminell.
Vad man borde tänka på, som du sa här i ditt sista inlägg, är de blattar som sköter sig. "Vi" har ju redan fått stämpeln som kriminella, utav media osv.
Olikt lapdanceboy, har jag haft en överdjävulskt uppväxt. MEN, måste det göra mig till kriminell? NEJ. Gör taskig barndom blatar till kriminella? NEJ.
It starts in the head.
jag har inget emot dom, men där jag bor har dom något emot oss svenskar. typ, dom misshandlar alla svenska människor som typ ber dom att flytta på sig. så , jag antar att jag har nått emot dom, för dom e våldsamma, fördomsfulla och tigger bråk. så finns det ju dom som INTE är så, och om har man inget emot.
Grejen är, det är de kaxiga, idiotiska blattarna man ser, det är det som är det jävliga att dom drar ner alla andra blattar i skiten. Samma med tex skinheads, det är idioterna som syns och drar ner andra skins. Men nu äre iofs invandrare vi snackar.
Och jag använder inte blatte som något negativt. Har tänkt på det, ser andra det negativt?
Citat från CheapBlonday
Grejen är, det är de kaxiga, idiotiska blattarna man ser, det är det som är det jävliga att dom drar ner alla andra blattar i skiten. Och jag använder inte blatte som något negativt. Har tänkt på det, ser andra det negativt?
Klart att vissa ser det som negativt. Själv har jag lärt mig tränga bort all sån där skit. Sverige är så trångsynt så om jag tog åt mig varenda gång skulle jag vara knäckt vid detta läget.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet