Vad har ni emot invandrare egentligen?
Citat från ForumFarfar
Och nu ska jag iväg och fira jul.
Ha det! Både ni som ser saker som de är och ni som bara tänker som resten av samhället!
God jul!
Citat från korn4life93
Citat från LiBRA69
Citat från korn4life93
Citat från LiBRA69
Citat från korn4life93
Citat från LiBRA69
Rasism är sjukt inavlat dumt. Vet itne vad mer man ska säga.
har du inget snällt att säga så säg inget alls
Kommer från rasisten?
jag håller fortfarande kvar vid vad jag sa
Du säger ju dumt om andra?
Dubbelmoralsnivån är skyhög </3
nej, för jag säger något jag tycker personligen, du tycker bara som alla andra gör
Nej, jag säger vad jag personligen tycker.
Citat från LiBRA69
Citat från korn4life93
Citat från LiBRA69
Citat från korn4life93
Citat från LiBRA69
Citat från korn4life93
Citat från LiBRA69
Rasism är sjukt inavlat dumt. Vet itne vad mer man ska säga.
har du inget snällt att säga så säg inget alls
Kommer från rasisten?
jag håller fortfarande kvar vid vad jag sa
Du säger ju dumt om andra?
Dubbelmoralsnivån är skyhög </3
nej, för jag säger något jag tycker personligen, du tycker bara som alla andra gör
Nej, jag säger vad jag personligen tycker.
allt jag ser e samma gnäll som alla andra
Citat från Tors_Vrede
Du säger ju dumt om andra?
Dubbelmoralsnivån är skyhög </3
nej, för jag säger något jag tycker personligen, du tycker bara som alla andra gör
Nej, jag säger vad jag personligen tycker.
Säg vad du vill! Men säg inte imot! - Vinterdis - Yttrandefrihet
Det är inte dubbelmoral att ogilla att andra länders folk kommer hit och är i vårt land. Jag tycker att svenskar borde ha fri millitärtjänst medans Dessa MÅSTE göra de. För endå, fall här skulle råka bli krig så måste dom hjälpa till och försvara VÅRT fosterland för vi har hjälp dom innan.
jag hade fan inte litat på turkar med automat vapen
brb måste raka mig
Citat från Tors_Vrede
Du säger ju dumt om andra?
Dubbelmoralsnivån är skyhög </3
nej, för jag säger något jag tycker personligen, du tycker bara som alla andra gör
Nej, jag säger vad jag personligen tycker.
Säg vad du vill! Men säg inte imot! - Vinterdis - Yttrandefrihet
Det är inte dubbelmoral att ogilla att andra länders folk kommer hit och är i vårt land. Jag tycker att svenskar borde ha fri millitärtjänst medans Dessa MÅSTE göra de. För endå, fall här skulle råka bli krig så måste dom hjälpa till och försvara VÅRT fosterland för vi har hjälp dom innan.
Dubbelmoralen var att en rasist säger "kan du inte säga något snällt så säg inget alls".
Haha, fyfan vad dumt. Tvinga invandrarna till svensk militärtjänst what the hell?
Förhoppningsvis blir ni båda smartare, mer logiska och mognar ni båda ur detta innan ni ska rösta!
Nu ska jag fira jul, ha det gött <3
Citat från LiBRA69
Citat från Tors_Vrede
Du säger ju dumt om andra?
Dubbelmoralsnivån är skyhög </3
nej, för jag säger något jag tycker personligen, du tycker bara som alla andra gör
Nej, jag säger vad jag personligen tycker.
Säg vad du vill! Men säg inte imot! - Vinterdis - Yttrandefrihet
Det är inte dubbelmoral att ogilla att andra länders folk kommer hit och är i vårt land. Jag tycker att svenskar borde ha fri millitärtjänst medans Dessa MÅSTE göra de. För endå, fall här skulle råka bli krig så måste dom hjälpa till och försvara VÅRT fosterland för vi har hjälp dom innan.
Dubbelmoralen var att en rasist säger "kan du inte säga något snällt så säg inget alls".
Haha, fyfan vad dumt. Tvinga invandrarna till svensk militärtjänst what the hell?
Förhoppningsvis blir ni båda smartare, mer logiska och mognar ni båda ur detta innan ni ska rösta!
Nu ska jag fira jul, ha det gött <3
någon nytta ska dem väll göra ;)
SD 2010 säger jag
Citat från Tors_Vrede
Dubbelmoralen var att en rasist säger "kan du inte säga något snällt så säg inget alls".
Haha, fyfan vad dumt. Tvinga invandrarna till svensk militärtjänst what the hell?
Förhoppningsvis blir ni båda smartare, mer logiska och mognar ni båda ur detta innan ni ska rösta!
Nu ska jag fira jul, ha det gött <3
Tack för att du lämmnar oss här för att... Ja du kan inte svara och vi börjar veta för mycket för dig...
Det är väl igentligen logiskt att de skall göra millitärtjänst? Skydda landet du bor i ? Eller hur tänker du?
att tvinga nån och begära att nån ska hjälpa en är en annan sak än att fråga nån om en tjänst.
tyvärr är du för ologisk för att förstå det..
orka med själviska idioter
i rest my case. verkar inte som rasister ger sig innan världen går under.
BAI
Citat från lapdanceboy
Citat från Tors_Vrede
Dubbelmoralen var att en rasist säger "kan du inte säga något snällt så säg inget alls".
Haha, fyfan vad dumt. Tvinga invandrarna till svensk militärtjänst what the hell?
Förhoppningsvis blir ni båda smartare, mer logiska och mognar ni båda ur detta innan ni ska rösta!
Nu ska jag fira jul, ha det gött <3
Tack för att du lämmnar oss här för att... Ja du kan inte svara och vi börjar veta för mycket för dig...
Det är väl igentligen logiskt att de skall göra millitärtjänst? Skydda landet du bor i ? Eller hur tänker du?
att tvinga nån och begära att nån ska hjälpa en är en annan sak än att fråga nån om en tjänst.
tyvärr är du för ologisk för att förstå det..
orka med själviska idioter
i rest my case. verkar inte som rasister ger sig innan världen går under.
BAI
jag ger mig inte förren dem som inte hör hemma i vårt land är borta
Citat från Tors_Vrede
Citat från korn4life93
SD 2010 säger jag
Varför inte Nationaldemokraterna eller Svenskarnas parti? :P dock så är dessa så små de kan inte få in något i Reichtag, men det hade varit Wünderbar :)
www.nd.se
www.svenskarnasparti.se
jag ska också fira jul nu så, hejdå :) <3 ha det gött!!
Ut med dom som inte kan sköta sig, så enkelt är det. Slippa slösa pengar på brottslingar från andra länder och låta dem ta hand om dem, kan man inte ta den chansen att vara tacksam mot vårt land för att vi tar emot dom och är sjyssta o hjälper med bidrag o grejer så UT.
Inget emot invandrare, bara invandrare som är otacksamma jävla äckel som fittar sig och rånar, misshandlar.
JA, svenskar gör det också, men dom är i Sverige och det är Sverige som ska ta hand om äcklena då, ingen big deal och sluta jämföra "båda", för det funkar inte så.
En chans, sen kan dom dra, I think.
Citat från CheapBlonday
Ut med dom som inte kan sköta sig, så enkelt är det. Slippa slösa pengar på brottslingar från andra länder och låta dem ta hand om dem, kan man inte ta den chansen att vara tacksam mot vårt land för att vi tar emot dom och är sjyssta o hjälper med bidrag o grejer så UT.
Inget emot invandrare, bara invandrare som är otacksamma jävla äckel som fittar sig och rånar, misshandlar.
JA, svenskar gör det också, men dom är i Sverige och det är Sverige som ska ta hand om äcklena då, ingen big deal och sluta jämföra "båda", för det funkar inte så.
En chans, sen kan dom dra, I think.
om det ändå vore så enkelt.
kriminalitet kommer alltid finnas.
finns ingen chans till att det ska försvinna.
även om ni skickar ut invandrare så kommer det kriminaliteten fördubblas i Sverige utav svenskarna.
Citat från lapdanceboy
om det ändå vore så enkelt.
kriminalitet kommer alltid finnas.
finns ingen chans till att det ska försvinna.
även om ni skickar ut invandrare så kommer det kriminaliteten fördubblas i Sverige utav svenskarna.[/i]
Vad grundar du det på?
Självklart kommer det alltid finnas, det är självklart, men kan man inte ta chansen att sköta sig ska man inte få vara här tycker jag. Svenska kan vi inte skicka iväg nån annanstans, utan det är VÅRT problem, som vi måste ta tag i så bra det går.
Citat från CheapBlonday
Citat från lapdanceboy
om det ändå vore så enkelt.
kriminalitet kommer alltid finnas.
finns ingen chans till att det ska försvinna.
även om ni skickar ut invandrare så kommer det kriminaliteten fördubblas i Sverige utav svenskarna.
Vad grundar du det på?
Självklart kommer det alltid finnas, det är självklart, men kan man inte ta chansen att sköta sig ska man inte få vara här tycker jag. Svenska kan vi inte skicka iväg nån annanstans, utan det är VÅRT problem, som vi måste ta tag i så bra det går.
om du ska tänka så.
what if någon är halv svensk och halv "invandrare" ?
hur blir det då?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet