Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
DOSH Kille, 35 år

326 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:34
DOSH Kille, 35 år

Citat från korn4life93


Citat från juhu

Citat från BehindTheEmo

Citat från juhu

Citat från FLUKE

Halva min släkt är invandrare så har inget emot andra invandrare, bara de som beter sig dumt o är allmänt jobbiga och inte följer lagarna.



Som ja sa tidigare så finns det svenskar som är allmänt jobbiga och inte följer lagarna också.

flera invandrare som förstör, det är dom som gör intryck på svenska ungdomar som tror dom är coola,


Det säger jag inte emot, men hat skapar hat, jag har många vänner som är invandrare, och dom är inte mindre vänner än mina svenska vänner.

dem kanske inte är "ghetto wannabees"



Nej, det är just därför man inte ska hata alla för att vissa är som dom är. Ska jag hata mänskligheten för att vissa är retards?

lognensman Kille, 30 år

843 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:36
lognensman Kille, 30 år

Dom luktar kryddor </3

Devoratrix 34 år

1 984 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:36
Devoratrix 34 år

Citat från Tors_Vrede


Hat skapar hat preics! Jag har fått många gånger höra att jag är en jävla svenne pågrund av hur jag klär mig med mera. Skulle jag springa runt å skrika "titta så zigenare den jävlen klär sig" ?

Nej för då är du rasist! Härligt nog.
Jävla skitlagar.

DOSH Kille, 35 år

326 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:36
DOSH Kille, 35 år

Citat från Ladystar


Citat från juhu

Citat från Ladystar

Citat från juhu

Citat från FLUKE

Halva min släkt är invandrare så har inget emot andra invandrare, bara de som beter sig dumt o är allmänt jobbiga och inte följer lagarna.



Som ja sa tidigare så finns det svenskar som är allmänt jobbiga och inte följer lagarna också.

vart tror du dem härmat beteendet ifrån?


Överdriv inte:)

det gör jag inte :)



Undermedvetet kanske. Men det spelar ingen roll, att härma ett beteende är lika dåligt som att göra det från början. Eller har jag fel?

korn4life93 Kille, 32 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:37
korn4life93 Kille, 32 år

Ja jag, jag hatar Leijonborg och Persson
Och ja jag hatar den där jävla Gudrun Schyman

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:38
Rosquist Kille, 33 år

Citat från korn4life93


Citat från LiBRA69

Rasism är sjukt inavlat dumt. Vet itne vad mer man ska säga.

har du inget snällt att säga så säg inget alls


Kommer från rasisten?

korn4life93 Kille, 32 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:38
korn4life93 Kille, 32 år

Citat från Tors_Vrede


Citat från korn4life93

Ja jag, jag hatar Leijonborg och Persson
Och ja jag hatar den där jävla Gudrun Schyman

Nothung! XD


\M/

korn4life93 Kille, 32 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:39
korn4life93 Kille, 32 år

Citat från LiBRA69


Citat från korn4life93

Citat från LiBRA69

Rasism är sjukt inavlat dumt. Vet itne vad mer man ska säga.

har du inget snällt att säga så säg inget alls

Kommer från rasisten?


jag håller fortfarande kvar vid vad jag sa

DOSH Kille, 35 år

326 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:39
DOSH Kille, 35 år

Citat från Ladystar




grupptryck vettu..[/i]


Jag vet.. *Suck*... :(

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:40
Rosquist Kille, 33 år

Citat från korn4life93


Citat från LiBRA69

Citat från korn4life93

Citat från LiBRA69

Rasism är sjukt inavlat dumt. Vet itne vad mer man ska säga.

har du inget snällt att säga så säg inget alls

Kommer från rasisten?

jag håller fortfarande kvar vid vad jag sa


Du säger ju dumt om andra?
Dubbelmoralsnivån är skyhög </3

korn4life93 Kille, 32 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:40
korn4life93 Kille, 32 år

Citat från Ladystar


Citat från korn4life93

Citat från LiBRA69

Citat från korn4life93

Citat från LiBRA69

Rasism är sjukt inavlat dumt. Vet itne vad mer man ska säga.

har du inget snällt att säga så säg inget alls

Kommer från rasisten?

jag håller fortfarande kvar vid vad jag sa

det ska du också...man ska stå för vad man säger :)


Indeed

korn4life93 Kille, 32 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:41
korn4life93 Kille, 32 år

Citat från LiBRA69


Citat från korn4life93

Citat från LiBRA69

Citat från korn4life93

Citat från LiBRA69

Rasism är sjukt inavlat dumt. Vet itne vad mer man ska säga.

har du inget snällt att säga så säg inget alls

Kommer från rasisten?

jag håller fortfarande kvar vid vad jag sa

Du säger ju dumt om andra?
Dubbelmoralsnivån är skyhög </3


nej, för jag säger något jag tycker personligen, du tycker bara som alla andra gör

Devoratrix 34 år

1 984 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:42
Devoratrix 34 år

Allvarligt. Har vi verkligen sagt någonting ELAKT om invandrare?
Eller PK-zombies?

korn4life93 Kille, 32 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:43
korn4life93 Kille, 32 år

Citat från ForumFarfar


Allvarligt. Har vi verkligen sagt någonting ELAKT om invandrare?

Nej men dem har antagit att vi har gjort det :) vem e det som e fördomsfulla egentligen...

Devoratrix 34 år

1 984 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:44
Devoratrix 34 år

Och nu ska jag iväg och fira jul.
Ha det! Både ni som ser saker som de är och ni som bara tänker som resten av samhället!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet