Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
korn4life93 Kille, 32 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:20
korn4life93 Kille, 32 år

Citat från juhu


Citat från korn4life93

Citat från juhu

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



Fördomar är najs. Or not.

Väx up ni som kastar ur er fördomar. Seriöst.

det e ju du som kastar ut fördomar om rasister


Fördomar om rasister? Vad har jag sagt som är fördomsfullt:) Enlighten me.


du antar att vi är fördoms fulla

DOSH Kille, 35 år

326 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:22
DOSH Kille, 35 år

Citat från korn4life93



vad har du emot rasister? vi svär iaf inte och leker tuff bakom dator skärm[/i]



Jag sade det i största allmänhet. Inte specifikt mot rasister. Folk som slänger ur sig fördomar sade jag.

CA0SH Tjej, 34 år

98 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:22
CA0SH Tjej, 34 år

allså illegala invandrare pallar jag inte med,och dom som inte följer våra regler,skaffar sig jobb mm

korn4life93 Kille, 32 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:24
korn4life93 Kille, 32 år

Citat från CA0SH


allså illegala invandrare pallar jag inte med,och dom som inte följer våra regler,skaffar sig jobb mm

word, ett ord som passar är parasiter

FLUKE Kille, 33 år

1 470 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:26
FLUKE Kille, 33 år

Halva min släkt är invandrare så har inget emot andra invandrare, bara de som beter sig dumt o är allmänt jobbiga och inte följer lagarna.

BehindTheEmo Kille, 34 år

808 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:27
BehindTheEmo Kille, 34 år

muslimer och sådanadär helt blåsta har jag ganska mkt emot

DOSH Kille, 35 år

326 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:27
DOSH Kille, 35 år

Citat från FLUKE


Halva min släkt är invandrare så har inget emot andra invandrare, bara de som beter sig dumt o är allmänt jobbiga och inte följer lagarna.



Som ja sa tidigare så finns det svenskar som är allmänt jobbiga och inte följer lagarna också.

korn4life93 Kille, 32 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:28
korn4life93 Kille, 32 år

Citat från juhu


Citat från FLUKE

Halva min släkt är invandrare så har inget emot andra invandrare, bara de som beter sig dumt o är allmänt jobbiga och inte följer lagarna.



Som ja sa tidigare så finns det svenskar som är allmänt jobbiga och inte följer lagarna också.


ja men om nu invandrare ska göra det kan dem ju göra det i sitt eget land, vi har ju egna problem

BehindTheEmo Kille, 34 år

808 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:30
BehindTheEmo Kille, 34 år

Citat från juhu


Citat från FLUKE

Halva min släkt är invandrare så har inget emot andra invandrare, bara de som beter sig dumt o är allmänt jobbiga och inte följer lagarna.



Som ja sa tidigare så finns det svenskar som är allmänt jobbiga och inte följer lagarna också.


flera invandrare som förstör, det är dom som gör intryck på svenska ungdomar som tror dom är coola,

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:30
Rosquist Kille, 33 år

Rasism är sjukt inavlat dumt. Vet itne vad mer man ska säga.

DOSH Kille, 35 år

326 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:31
DOSH Kille, 35 år

Citat från Tors_Vrede


Citat från juhu

Citat från FLUKE

Halva min släkt är invandrare så har inget emot andra invandrare, bara de som beter sig dumt o är allmänt jobbiga och inte följer lagarna.



Som ja sa tidigare så finns det svenskar som är allmänt jobbiga och inte följer lagarna också.

Men vi krigar inte om olja och fyndigheter. ?



Nej och det gör ju verkligen inte USA heller. Fast dom är ju invandrare i sverige också.

korn4life93 Kille, 32 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:31
korn4life93 Kille, 32 år

Citat från LiBRA69


Rasism är sjukt inavlat dumt. Vet itne vad mer man ska säga.

har du inget snällt att säga så säg inget alls

DOSH Kille, 35 år

326 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:32
DOSH Kille, 35 år

Citat från BehindTheEmo


Citat från juhu

Citat från FLUKE

Halva min släkt är invandrare så har inget emot andra invandrare, bara de som beter sig dumt o är allmänt jobbiga och inte följer lagarna.



Som ja sa tidigare så finns det svenskar som är allmänt jobbiga och inte följer lagarna också.

flera invandrare som förstör, det är dom som gör intryck på svenska ungdomar som tror dom är coola,



Det säger jag inte emot, men hat skapar hat, jag har många vänner som är invandrare, och dom är inte mindre vänner än mina svenska vänner.

DOSH Kille, 35 år

326 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:33
DOSH Kille, 35 år

Citat från Ladystar


Citat från juhu

Citat från FLUKE

Halva min släkt är invandrare så har inget emot andra invandrare, bara de som beter sig dumt o är allmänt jobbiga och inte följer lagarna.



Som ja sa tidigare så finns det svenskar som är allmänt jobbiga och inte följer lagarna också.

vart tror du dem härmat beteendet ifrån?



Överdriv inte:)

korn4life93 Kille, 32 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:33
korn4life93 Kille, 32 år

Citat från juhu


Citat från BehindTheEmo

Citat från juhu

Citat från FLUKE

Halva min släkt är invandrare så har inget emot andra invandrare, bara de som beter sig dumt o är allmänt jobbiga och inte följer lagarna.



Som ja sa tidigare så finns det svenskar som är allmänt jobbiga och inte följer lagarna också.

flera invandrare som förstör, det är dom som gör intryck på svenska ungdomar som tror dom är coola,


Det säger jag inte emot, men hat skapar hat, jag har många vänner som är invandrare, och dom är inte mindre vänner än mina svenska vänner.


dem kanske inte är "ghetto wannabees"


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet