Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
korn4life93 Kille, 32 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:08
korn4life93 Kille, 32 år

Citat från LiBRA69


Citat från korn4life93

Citat från LiBRA69

Citat från korn4life93

skämmer ut mig för jag vågar säga vad jag tycker?

För att dina åsikter är invalida och stenålders.

mina åsikter är att hata dem som hatar mig, spelar inte roll villken "ras" dem e

jag undrar fortfarande om du vet vad rasism är?


Jepp, du kan vara vit och hata andra vita det e fortfarande rasism

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:09
Rosquist Kille, 33 år

Citat från korn4life93


Citat från Tors_Vrede


skämmer ut mig för jag vågar säga vad jag tycker?

Jag tycker det är bra att du säger vad du tycker! Jag tycker man borde stå för vad man tycker. Dock tycker jag inte man borde börja slåss eller säga att de man tycker är rätt eller liknande. Man behöver bara säga "Jag är stolt över ******* Och jag står för de ochså"

vissa tycker ju inte så


Du får självklart tycka det, men dumt är det.

Nu ska jag äta rysgrynsgröt, brb, wish me luck in the search of mandel <3

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:09
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från korn4life93


Citat från Tors_Vrede


skämmer ut mig för jag vågar säga vad jag tycker?

Jag tycker det är bra att du säger vad du tycker! Jag tycker man borde stå för vad man tycker. Dock tycker jag inte man borde börja slåss eller säga att de man tycker är rätt eller liknande. Man behöver bara säga "Jag är stolt över ******* Och jag står för de ochså"

vissa tycker ju inte så


men ditt argument är invalid och bara allmänt idiotiskt

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:09
Rosquist Kille, 33 år

Citat från korn4life93


Citat från LiBRA69

Citat från korn4life93

Citat från LiBRA69

Citat från korn4life93

skämmer ut mig för jag vågar säga vad jag tycker?

För att dina åsikter är invalida och stenålders.

mina åsikter är att hata dem som hatar mig, spelar inte roll villken "ras" dem e

jag undrar fortfarande om du vet vad rasism är?

Jepp, du kan vara vit och hata andra vita det e fortfarande rasism


Du vet alltså itne vad rasism är?
Förklara vad rasism är.

korn4life93 Kille, 32 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:10
korn4life93 Kille, 32 år

Citat från LiBRA69


Citat från korn4life93

Citat från Tors_Vrede


skämmer ut mig för jag vågar säga vad jag tycker?

Jag tycker det är bra att du säger vad du tycker! Jag tycker man borde stå för vad man tycker. Dock tycker jag inte man borde börja slåss eller säga att de man tycker är rätt eller liknande. Man behöver bara säga "Jag är stolt över ******* Och jag står för de ochså"

vissa tycker ju inte så

Du får självklart tycka det, men dumt är det.

Nu ska jag äta rysgrynsgröt, brb, wish me luck in the search of mandel <3


Glhf <3

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:10
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från Ladystar


andra har klassat mig som rasist och jag andvänder mig av det ordet på ett sarkastiskt sätt då jag menar mig i sammanhanget...men jag kanske är det, i dunno...men jag säger detta igen fast jag sagt det mer än hundra gånger...jag hatar bara araber och muslimer...då menar jag de flesta o inte alla..det finns säkert snälla arabjävlar också..men jag tycker dem kan stanna där nere i sina arabländer istället för att bygga moskéer här i sverige...och hoppa på mig hur mycket ni vill, jag är van vid det när det handlar om invandrare i forum.

du borde ruttna i helvete och sluta hora dig på ditt ecgalleri

korn4life93 Kille, 32 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:10
korn4life93 Kille, 32 år

Citat från LiBRA69


Citat från korn4life93

Citat från LiBRA69

Citat från korn4life93

Citat från LiBRA69

Citat från korn4life93

skämmer ut mig för jag vågar säga vad jag tycker?

För att dina åsikter är invalida och stenålders.

mina åsikter är att hata dem som hatar mig, spelar inte roll villken "ras" dem e

jag undrar fortfarande om du vet vad rasism är?

Jepp, du kan vara vit och hata andra vita det e fortfarande rasism

Du vet alltså itne vad rasism är?
Förklara vad rasism är.


När man ser på en annan ras och tycker man är överlägsen dem

korn4life93 Kille, 32 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:11
korn4life93 Kille, 32 år

Citat från Ladystar


Citat från lapdanceboy

Citat från Ladystar

andra har klassat mig som rasist och jag andvänder mig av det ordet på ett sarkastiskt sätt då jag menar mig i sammanhanget...men jag kanske är det, i dunno...men jag säger detta igen fast jag sagt det mer än hundra gånger...jag hatar bara araber och muslimer...då menar jag de flesta o inte alla..det finns säkert snälla arabjävlar också..men jag tycker dem kan stanna där nere i sina arabländer istället för att bygga moskéer här i sverige...och hoppa på mig hur mycket ni vill, jag är van vid det när det handlar om invandrare i forum.

du borde ruttna i helvete och sluta hora dig på ditt ecgalleri

du e då mogen, du..*himla med ögonen*


instämmer

DOSH Kille, 35 år

326 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:13
DOSH Kille, 35 år

Citat från Tors_Vrede


Citat från lapdanceboy

Citat från Ladystar

andra har klassat mig som rasist och jag andvänder mig av det ordet på ett sarkastiskt sätt då jag menar mig i sammanhanget...men jag kanske är det, i dunno...men jag säger detta igen fast jag sagt det mer än hundra gånger...jag hatar bara araber och muslimer...då menar jag de flesta o inte alla..det finns säkert snälla arabjävlar också..men jag tycker dem kan stanna där nere i sina arabländer istället för att bygga moskéer här i sverige...och hoppa på mig hur mycket ni vill, jag är van vid det när det handlar om invandrare i forum.

du borde ruttna i helvete och sluta hora dig på ditt ecgalleri

När intligensen tar slut så kommer fula ord fram.


Om den ens fanns där från början.

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:13
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från Tors_Vrede


Citat från lapdanceboy

Citat från Ladystar

andra har klassat mig som rasist och jag andvänder mig av det ordet på ett sarkastiskt sätt då jag menar mig i sammanhanget...men jag kanske är det, i dunno...men jag säger detta igen fast jag sagt det mer än hundra gånger...jag hatar bara araber och muslimer...då menar jag de flesta o inte alla..det finns säkert snälla arabjävlar också..men jag tycker dem kan stanna där nere i sina arabländer istället för att bygga moskéer här i sverige...och hoppa på mig hur mycket ni vill, jag är van vid det när det handlar om invandrare i forum.

du borde ruttna i helvete och sluta hora dig på ditt ecgalleri

När intligensen tar slut så kommer fula ord fram.



säger dom tre rasistera :)

korn4life93 Kille, 32 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:14
korn4life93 Kille, 32 år

Citat från lapdanceboy


Citat från Tors_Vrede

Citat från lapdanceboy

Citat från Ladystar

andra har klassat mig som rasist och jag andvänder mig av det ordet på ett sarkastiskt sätt då jag menar mig i sammanhanget...men jag kanske är det, i dunno...men jag säger detta igen fast jag sagt det mer än hundra gånger...jag hatar bara araber och muslimer...då menar jag de flesta o inte alla..det finns säkert snälla arabjävlar också..men jag tycker dem kan stanna där nere i sina arabländer istället för att bygga moskéer här i sverige...och hoppa på mig hur mycket ni vill, jag är van vid det när det handlar om invandrare i forum.

du borde ruttna i helvete och sluta hora dig på ditt ecgalleri

När intligensen tar slut så kommer fula ord fram.


säger dom tre rasistera :)


vad har du emot rasister? vi svär iaf inte och leker tuff bakom dator skärm

DOSH Kille, 35 år

326 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:15
DOSH Kille, 35 år

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



Fördomar är najs. Or not.

Väx up ni som kastar ur er fördomar. Seriöst.

korn4life93 Kille, 32 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:16
korn4life93 Kille, 32 år

Citat från juhu


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



Fördomar är najs. Or not.

Väx up ni som kastar ur er fördomar. Seriöst.


det e ju du som kastar ut fördomar om rasister

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:19
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från Tors_Vrede



När intligensen tar slut så kommer fula ord fram.


säger dom tre rasistera :)

vad har du emot rasister? vi svär iaf inte och leker tuff bakom dator skärm

Nej men vi som är "rasister" vi använder vår intligens ju?


vad jag har emot rasister? ja då kan man undra vad har du emot invandrare och blattar som jag? jag grupperar mig inte i en grupp för att ha något emot er. som ni har tillochmed ett namn! rasister. ollloololololoolol grow up

DOSH Kille, 35 år

326 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:19
DOSH Kille, 35 år

Citat från korn4life93


Citat från juhu

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA



Fördomar är najs. Or not.

Väx up ni som kastar ur er fördomar. Seriöst.

det e ju du som kastar ut fördomar om rasister



Fördomar om rasister? Vad har jag sagt som är fördomsfullt:) Enlighten me.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet