Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:02
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från Tors_Vrede


Jag har inget imot invandrare. Dock brukar jag mer störa mig på dessa invandrare som så starkt vill ha igenom saker från sitt land. Dom vill ha moskeér mm. Jag tycker det är fel av den svenska regeringen att bygga Fler byggnader som dessa indivier kan använda till sina böner. Inte för det är fel på deras religon. Men jag tycker faktiskt. Fast man har flytt från ett krig så kan man väl endå ta imot de landet har att erbjuda innom religon, traditioner och seder mm. Så jag har inget imot invandrarna, bara de som ser sitt land som bättre än sverige. Då kan man ju ifrågasätta varför de lämnade sitt land och vad som gör deras land bättre än vårt. Jag tycker personligen att sverige ÄR ett bra land, men i dagens läge så är de rätt illa ute då allting går utför.

vrf kan du inte bara acceptera det och va glad att du är svensk och hjälpt människor som behövt er hjälp och va glad för ni är snälla och ger dom moskeen som du ber om? liksom vrf måste alla vara så negativa? var glad för ni stött människor som bett om er hjälp istället :D

DOSH Kille, 35 år

326 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:02
DOSH Kille, 35 år

Citat från korn4life93


Citat från lapdanceboy

Citat från korn4life93

Citat från lapdanceboy

kalalakalalakakalakalala
lolololloolool på dom som säjer blattar snor saker och raggar på 14 åriga drf hatar vi dom... LOL
lika många svenskar kanske till och med mer som göre också och värre dessutom såatteh. man kan aldri påstå att ba för man är blatte och inte svensk stjäl man saker:)
jag är blatte och jag stjäl inget och raggar inte på 14 åriga och slåss inte så kom inte och säg att blattar är dumma för dom gör si och så. för det gör svenskar också och alla andra människor, man kan inte gruppera dom på det sättet eftersom människor är olika vissa är dumma vissa är snälla vissa är konstiga vissa är roliga vissa är skit otrevliga medans andra är as trevliga, spelar ingen roll vart man kommer ifrån oke? fdattar inte va det svåra att få i det i sitt huve är!
orka va rasist och waina ihihihihihi bajs på rasisternas huve hihih i:D:D..:D:DD::D:D.D älskar er<3 ihhhihih

JuyfdfgfhjsadfhgjklhfgdsadfghjgfsaS

vem sa något om att stjäla? eller ragga? jag hatar dem för dem hatar mig

hahahahaha kolla lilla killen! läs hela tråden så seru att det står om stjäla och ragga.
´VILKA DOM?! sluta gruppera blattar. dom är lika mycke människor. jag är blatte? ser det ut som jag hatar dig eller? fett barnslig kille du är seriöst. finns ksit mångha blattar som hatar mig också finns skit många svenskar som hatar mig också! ska jag hata tillbaka och vara rasist för det? va en idiot mot oskyldiga blattar/svenskar? nej.
fu vad alternativ du va nu vaaaa.
sluta va så hatisk.

jag skiter väll fan i vad andra tycker eller vilka fördomar dem har,< jag har mina egna åsikter punkt slut



Du skämmer ut dig.

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:02
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från korn4life93


Citat från lapdanceboy

Citat från korn4life93

Citat från lapdanceboy

kalalakalalakakalakalala
lolololloolool på dom som säjer blattar snor saker och raggar på 14 åriga drf hatar vi dom... LOL
lika många svenskar kanske till och med mer som göre också och värre dessutom såatteh. man kan aldri påstå att ba för man är blatte och inte svensk stjäl man saker:)
jag är blatte och jag stjäl inget och raggar inte på 14 åriga och slåss inte så kom inte och säg att blattar är dumma för dom gör si och så. för det gör svenskar också och alla andra människor, man kan inte gruppera dom på det sättet eftersom människor är olika vissa är dumma vissa är snälla vissa är konstiga vissa är roliga vissa är skit otrevliga medans andra är as trevliga, spelar ingen roll vart man kommer ifrån oke? fdattar inte va det svåra att få i det i sitt huve är!
orka va rasist och waina ihihihihihi bajs på rasisternas huve hihih i:D:D..:D:DD::D:D.D älskar er<3 ihhhihih

JuyfdfgfhjsadfhgjklhfgdsadfghjgfsaS

vem sa något om att stjäla? eller ragga? jag hatar dem för dem hatar mig

hahahahaha kolla lilla killen! läs hela tråden så seru att det står om stjäla och ragga.
´VILKA DOM?! sluta gruppera blattar. dom är lika mycke människor. jag är blatte? ser det ut som jag hatar dig eller? fett barnslig kille du är seriöst. finns ksit mångha blattar som hatar mig också finns skit många svenskar som hatar mig också! ska jag hata tillbaka och vara rasist för det? va en idiot mot oskyldiga blattar/svenskar? nej.
fu vad alternativ du va nu vaaaa.
sluta va så hatisk.

jag skiter väll fan i vad andra tycker eller vilka fördomar dem har,< jag har mina egna åsikter punkt slut


vet du?

JAG BAJSAR PÅ DINA IDIOTISKA ÅSIKTER oke :D hihiihhi poss

DOSH Kille, 35 år

326 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:03
DOSH Kille, 35 år

Citat från Tors_Vrede


JAG TYCKER FOLK ANVÄNDER ORDET RASIST HELT FEL! Rasism handlar ju dock om att man ser ned på andra raser. Att man hatar ALLA andra raser än sin egen. Så hur många är raister igentligen? Jag tror ingen av de som säger att dom är rasister i denna tråden är "riktiga" rasister. Det vore bara sorgligt...


Det är just de det är. Sorgligt.

korn4life93 Kille, 32 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:03
korn4life93 Kille, 32 år

Citat från lapdanceboy


Citat från korn4life93

Citat från lapdanceboy

Citat från korn4life93

Citat från lapdanceboy

kalalakalalakakalakalala
lolololloolool på dom som säjer blattar snor saker och raggar på 14 åriga drf hatar vi dom... LOL
lika många svenskar kanske till och med mer som göre också och värre dessutom såatteh. man kan aldri påstå att ba för man är blatte och inte svensk stjäl man saker:)
jag är blatte och jag stjäl inget och raggar inte på 14 åriga och slåss inte så kom inte och säg att blattar är dumma för dom gör si och så. för det gör svenskar också och alla andra människor, man kan inte gruppera dom på det sättet eftersom människor är olika vissa är dumma vissa är snälla vissa är konstiga vissa är roliga vissa är skit otrevliga medans andra är as trevliga, spelar ingen roll vart man kommer ifrån oke? fdattar inte va det svåra att få i det i sitt huve är!
orka va rasist och waina ihihihihihi bajs på rasisternas huve hihih i:D:D..:D:DD::D:D.D älskar er<3 ihhhihih

JuyfdfgfhjsadfhgjklhfgdsadfghjgfsaS

vem sa något om att stjäla? eller ragga? jag hatar dem för dem hatar mig

hahahahaha kolla lilla killen! läs hela tråden så seru att det står om stjäla och ragga.
´VILKA DOM?! sluta gruppera blattar. dom är lika mycke människor. jag är blatte? ser det ut som jag hatar dig eller? fett barnslig kille du är seriöst. finns ksit mångha blattar som hatar mig också finns skit många svenskar som hatar mig också! ska jag hata tillbaka och vara rasist för det? va en idiot mot oskyldiga blattar/svenskar? nej.
fu vad alternativ du va nu vaaaa.
sluta va så hatisk.

jag skiter väll fan i vad andra tycker eller vilka fördomar dem har,< jag har mina egna åsikter punkt slut

vet du?

JAG BAJSAR PÅ DINA IDIOTISKA ÅSIKTER oke :D hihiihhi poss


jaha, vad roligt, seriös tråd det här

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:04
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från korn4life93


Citat från lapdanceboy

Citat från korn4life93

Citat från lapdanceboy

Citat från korn4life93

Citat från lapdanceboy

kalalakalalakakalakalala
lolololloolool på dom som säjer blattar snor saker och raggar på 14 åriga drf hatar vi dom... LOL
lika många svenskar kanske till och med mer som göre också och värre dessutom såatteh. man kan aldri påstå att ba för man är blatte och inte svensk stjäl man saker:)
jag är blatte och jag stjäl inget och raggar inte på 14 åriga och slåss inte så kom inte och säg att blattar är dumma för dom gör si och så. för det gör svenskar också och alla andra människor, man kan inte gruppera dom på det sättet eftersom människor är olika vissa är dumma vissa är snälla vissa är konstiga vissa är roliga vissa är skit otrevliga medans andra är as trevliga, spelar ingen roll vart man kommer ifrån oke? fdattar inte va det svåra att få i det i sitt huve är!
orka va rasist och waina ihihihihihi bajs på rasisternas huve hihih i:D:D..:D:DD::D:D.D älskar er<3 ihhhihih

JuyfdfgfhjsadfhgjklhfgdsadfghjgfsaS

vem sa något om att stjäla? eller ragga? jag hatar dem för dem hatar mig

hahahahaha kolla lilla killen! läs hela tråden så seru att det står om stjäla och ragga.
´VILKA DOM?! sluta gruppera blattar. dom är lika mycke människor. jag är blatte? ser det ut som jag hatar dig eller? fett barnslig kille du är seriöst. finns ksit mångha blattar som hatar mig också finns skit många svenskar som hatar mig också! ska jag hata tillbaka och vara rasist för det? va en idiot mot oskyldiga blattar/svenskar? nej.
fu vad alternativ du va nu vaaaa.
sluta va så hatisk.

jag skiter väll fan i vad andra tycker eller vilka fördomar dem har,< jag har mina egna åsikter punkt slut

vet du?

JAG BAJSAR PÅ DINA IDIOTISKA ÅSIKTER oke :D hihiihhi poss

jaha, vad roligt, seriös tråd det här



naej det är bara du som skämmer ut dig.

korn4life93 Kille, 32 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:05
korn4life93 Kille, 32 år

Citat från lapdanceboy


Citat från korn4life93

Citat från lapdanceboy

Citat från korn4life93

Citat från lapdanceboy

Citat från korn4life93

Citat från lapdanceboy

kalalakalalakakalakalala
lolololloolool på dom som säjer blattar snor saker och raggar på 14 åriga drf hatar vi dom... LOL
lika många svenskar kanske till och med mer som göre också och värre dessutom såatteh. man kan aldri påstå att ba för man är blatte och inte svensk stjäl man saker:)
jag är blatte och jag stjäl inget och raggar inte på 14 åriga och slåss inte så kom inte och säg att blattar är dumma för dom gör si och så. för det gör svenskar också och alla andra människor, man kan inte gruppera dom på det sättet eftersom människor är olika vissa är dumma vissa är snälla vissa är konstiga vissa är roliga vissa är skit otrevliga medans andra är as trevliga, spelar ingen roll vart man kommer ifrån oke? fdattar inte va det svåra att få i det i sitt huve är!
orka va rasist och waina ihihihihihi bajs på rasisternas huve hihih i:D:D..:D:DD::D:D.D älskar er<3 ihhhihih

JuyfdfgfhjsadfhgjklhfgdsadfghjgfsaS

vem sa något om att stjäla? eller ragga? jag hatar dem för dem hatar mig

hahahahaha kolla lilla killen! läs hela tråden så seru att det står om stjäla och ragga.
´VILKA DOM?! sluta gruppera blattar. dom är lika mycke människor. jag är blatte? ser det ut som jag hatar dig eller? fett barnslig kille du är seriöst. finns ksit mångha blattar som hatar mig också finns skit många svenskar som hatar mig också! ska jag hata tillbaka och vara rasist för det? va en idiot mot oskyldiga blattar/svenskar? nej.
fu vad alternativ du va nu vaaaa.
sluta va så hatisk.

jag skiter väll fan i vad andra tycker eller vilka fördomar dem har,< jag har mina egna åsikter punkt slut

vet du?

JAG BAJSAR PÅ DINA IDIOTISKA ÅSIKTER oke :D hihiihhi poss

jaha, vad roligt, seriös tråd det här


naej det är bara du som skämmer ut dig.


skämmer ut mig för jag vågar säga vad jag tycker?

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:05
Rosquist Kille, 33 år

Citat från korn4life93


skämmer ut mig för jag vågar säga vad jag tycker?[/i]

För att dina åsikter är invalida och stenålders.

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:06
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från LiBRA69


Citat från korn4life93

skämmer ut mig för jag vågar säga vad jag tycker?

För att dina åsikter är invalida och stenålders.


WORD!

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:06
Rosquist Kille, 33 år

Korn4life93: Vet du ens vad en rasist är?

DOSH Kille, 35 år

326 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:06
DOSH Kille, 35 år

Citat från lapdanceboy


Citat från LiBRA69

Citat från korn4life93

skämmer ut mig för jag vågar säga vad jag tycker?

För att dina åsikter är invalida och stenålders.

WORD!



Ska vi skapa klubb lr.

korn4life93 Kille, 32 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:07
korn4life93 Kille, 32 år

Citat från LiBRA69


Citat från korn4life93

skämmer ut mig för jag vågar säga vad jag tycker?

För att dina åsikter är invalida och stenålders.


mina åsikter är att hata dem som hatar mig, spelar inte roll villken "ras" dem e

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:07
Rosquist Kille, 33 år

Citat från juhu


Citat från lapdanceboy

Citat från LiBRA69

Citat från korn4life93

skämmer ut mig för jag vågar säga vad jag tycker?

För att dina åsikter är invalida och stenålders.

WORD!


Ska vi skapa klubb lr.


Lets do it <3

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:07
Rosquist Kille, 33 år

Citat från korn4life93


Citat från LiBRA69

Citat från korn4life93

skämmer ut mig för jag vågar säga vad jag tycker?

För att dina åsikter är invalida och stenålders.

mina åsikter är att hata dem som hatar mig, spelar inte roll villken "ras" dem e


jag undrar fortfarande om du vet vad rasism är?

korn4life93 Kille, 32 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 13:08
korn4life93 Kille, 32 år

Citat från Tors_Vrede



skämmer ut mig för jag vågar säga vad jag tycker?

Jag tycker det är bra att du säger vad du tycker! Jag tycker man borde stå för vad man tycker. Dock tycker jag inte man borde börja slåss eller säga att de man tycker är rätt eller liknande. Man behöver bara säga "Jag är stolt över ******* Och jag står för de ochså"


vissa tycker ju inte så


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet