Vad har ni emot invandrare egentligen?
Citat från _Mange_
Jo visst men tycker du inte att sverige ska ta emot alla flyktingar som behöver fly från sitt land? det har du förespråkat under hela denna diskutionen om jag minns rätt...
Jag uppfattade det så på sättet du sa det...Okej då är vi överens på den punkten iaf! Håller dock inte med dig om att endast svenskar ska ändra sin attityd, om både svenskar och invandrare ändrar sina attityder och fördommar så kan det mesta lösas. Dock är det inte lätt.
Vad trevligt för dem. Vad är då annledningen att du påstår att det förekommer så mycket rasism mot invandrare i sverige?
Ja det är klart som fan...anyway jag tycker inte partiet är rasistiskt pga att de vill minska invandringen...är ganska realistiskt att göra det, eftersom det helt enkelt blir kaos om här är för många, kommer sluta med att de ser ut som i ghettona i USA.
Fattar seriöst inte var du får ifrån att SD "bara skapar problem och hat" det är helt taget ur luften...[/i]
Då minns du fel min vän <3
Klart ska invandrarna också ändra sin attityd, men det är effektivast om vi börjar.
Jag har inte påstått att det förekommer mycket rasism mot dem i sverige? Värst vad du ska hitta på saker.
Nej, kanske inte rasistiskt, men de kommer bara skapa mer konflikt och hat.
Nejdu! Det är det verkligen inte! Hur glad skulle du bli om du kom från ett land, fick skydd och någonstans att bo och sen blir utkastad för att du kommer därifrån? Och hur kommer din släkt reagera? Dina vänner? Hat, bråk, lidande.
jag e rasist :P fattar inte varför folk tycker det e dåligt ^^
Tycker mest dem e otrevliga överlag
Citat från korn4life93
jag e rasist :P fattar inte varför folk tycker det e dåligt ^^
Tycker mest dem e otrevliga överlag
Nu var du allt bra alternativ och häftig!
Citat från LiBRA69
Citat från korn4life93
jag e rasist :P fattar inte varför folk tycker det e dåligt ^^
Tycker mest dem e otrevliga överlag
Nu var du allt bra alternativ och häftig!
jag tycker du e otrevlig
Citat från korn4life93
Citat från LiBRA69
Citat från korn4life93
jag e rasist :P fattar inte varför folk tycker det e dåligt ^^
Tycker mest dem e otrevliga överlag
Nu var du allt bra alternativ och häftig!
jag tycker du e otrevlig
Alltså är alla blonda killar otrevliga, right?
Nu ska ingen gå till överdrift här. Jag har ingenting emot invandrar i allmänhet, men det finns såklart undantag. Likadant med folk som är Svenskar, eller från England, spelar ingen roll. Vissa går bara inte ihop, det har ingenting med att vara invandrare att göra.
Dom som hatar invandrare bara för att dom är invandrare:
GET REAL
Citat från sennahoJ
Citat från korn4life93
jag e rasist :P fattar inte varför folk tycker det e dåligt ^^
Tycker mest dem e otrevliga överlag
Vad är det som är bra med rasism?
"aah det är så jäävla nice att tycka illa om en folkgrupp och allmänt hata...så sjukt nice"
okej men se det från blattarnas åsyn, vad gör dem för oss utom att hata oss?????
kalalakalalakakalakalala
lolololloolool på dom som säjer blattar snor saker och raggar på 14 åriga drf hatar vi dom... LOL
lika många svenskar kanske till och med mer som göre också och värre dessutom såatteh. man kan aldri påstå att ba för man är blatte och inte svensk stjäl man saker:)
jag är blatte och jag stjäl inget och raggar inte på 14 åriga och slåss inte så kom inte och säg att blattar är dumma för dom gör si och så. för det gör svenskar också och alla andra människor, man kan inte gruppera dom på det sättet eftersom människor är olika vissa är dumma vissa är snälla vissa är konstiga vissa är roliga vissa är skit otrevliga medans andra är as trevliga, spelar ingen roll vart man kommer ifrån oke? fdattar inte va det svåra att få i det i sitt huve är!
orka va rasist och waina ihihihihihi bajs på rasisternas huve hihih i:D:D..:D:DD::D:D.D älskar er<3 ihhhihih
JuyfdfgfhjsadfhgjklhfgdsadfghjgfsaS
Citat från lapdanceboy
kalalakalalakakalakalala
lolololloolool på dom som säjer blattar snor saker och raggar på 14 åriga drf hatar vi dom... LOL
lika många svenskar kanske till och med mer som göre också och värre dessutom såatteh. man kan aldri påstå att ba för man är blatte och inte svensk stjäl man saker:)
jag är blatte och jag stjäl inget och raggar inte på 14 åriga och slåss inte så kom inte och säg att blattar är dumma för dom gör si och så. för det gör svenskar också och alla andra människor, man kan inte gruppera dom på det sättet eftersom människor är olika vissa är dumma vissa är snälla vissa är konstiga vissa är roliga vissa är skit otrevliga medans andra är as trevliga, spelar ingen roll vart man kommer ifrån oke? fdattar inte va det svåra att få i det i sitt huve är!
orka va rasist och waina ihihihihihi bajs på rasisternas huve hihih i:D:D..:D:DD::D:D.D älskar er<3 ihhhihih
JuyfdfgfhjsadfhgjklhfgdsadfghjgfsaS
<3 bror
Citat från lapdanceboy
kalalakalalakakalakalala
lolololloolool på dom som säjer blattar snor saker och raggar på 14 åriga drf hatar vi dom... LOL
lika många svenskar kanske till och med mer som göre också och värre dessutom såatteh. man kan aldri påstå att ba för man är blatte och inte svensk stjäl man saker:)
jag är blatte och jag stjäl inget och raggar inte på 14 åriga och slåss inte så kom inte och säg att blattar är dumma för dom gör si och så. för det gör svenskar också och alla andra människor, man kan inte gruppera dom på det sättet eftersom människor är olika vissa är dumma vissa är snälla vissa är konstiga vissa är roliga vissa är skit otrevliga medans andra är as trevliga, spelar ingen roll vart man kommer ifrån oke? fdattar inte va det svåra att få i det i sitt huve är!
orka va rasist och waina ihihihihihi bajs på rasisternas huve hihih i:D:D..:D:DD::D:D.D älskar er<3 ihhhihih
JuyfdfgfhjsadfhgjklhfgdsadfghjgfsaS
vem sa något om att stjäla? eller ragga? jag hatar dem för dem hatar mig
Citat från korn4life93
Citat från lapdanceboy
kalalakalalakakalakalala
lolololloolool på dom som säjer blattar snor saker och raggar på 14 åriga drf hatar vi dom... LOL
lika många svenskar kanske till och med mer som göre också och värre dessutom såatteh. man kan aldri påstå att ba för man är blatte och inte svensk stjäl man saker:)
jag är blatte och jag stjäl inget och raggar inte på 14 åriga och slåss inte så kom inte och säg att blattar är dumma för dom gör si och så. för det gör svenskar också och alla andra människor, man kan inte gruppera dom på det sättet eftersom människor är olika vissa är dumma vissa är snälla vissa är konstiga vissa är roliga vissa är skit otrevliga medans andra är as trevliga, spelar ingen roll vart man kommer ifrån oke? fdattar inte va det svåra att få i det i sitt huve är!
orka va rasist och waina ihihihihihi bajs på rasisternas huve hihih i:D:D..:D:DD::D:D.D älskar er<3 ihhhihih
JuyfdfgfhjsadfhgjklhfgdsadfghjgfsaS
vem sa något om att stjäla? eller ragga? jag hatar dem för dem hatar mig
Jag har svårt att tro att alla invandrare hatar dig.
Citat från korn4life93
Citat från sennahoJ
Citat från korn4life93
jag e rasist :P fattar inte varför folk tycker det e dåligt ^^
Tycker mest dem e otrevliga överlag
Vad är det som är bra med rasism?
"aah det är så jäävla nice att tycka illa om en folkgrupp och allmänt hata...så sjukt nice"
okej men se det från blattarnas åsyn, vad gör dem för oss utom att hata oss?????
Men lilla du, vårat samhälle skulle inte fungera utan invandring :3
Citat från korn4life93
Citat från lapdanceboy
kalalakalalakakalakalala
lolololloolool på dom som säjer blattar snor saker och raggar på 14 åriga drf hatar vi dom... LOL
lika många svenskar kanske till och med mer som göre också och värre dessutom såatteh. man kan aldri påstå att ba för man är blatte och inte svensk stjäl man saker:)
jag är blatte och jag stjäl inget och raggar inte på 14 åriga och slåss inte så kom inte och säg att blattar är dumma för dom gör si och så. för det gör svenskar också och alla andra människor, man kan inte gruppera dom på det sättet eftersom människor är olika vissa är dumma vissa är snälla vissa är konstiga vissa är roliga vissa är skit otrevliga medans andra är as trevliga, spelar ingen roll vart man kommer ifrån oke? fdattar inte va det svåra att få i det i sitt huve är!
orka va rasist och waina ihihihihihi bajs på rasisternas huve hihih i:D:D..:D:DD::D:D.D älskar er<3 ihhhihih
JuyfdfgfhjsadfhgjklhfgdsadfghjgfsaS
vem sa något om att stjäla? eller ragga? jag hatar dem för dem hatar mig
hahahahaha kolla lilla killen! läs hela tråden så seru att det står om stjäla och ragga.
´VILKA DOM?! sluta gruppera blattar. dom är lika mycke människor. jag är blatte? ser det ut som jag hatar dig eller? fett barnslig kille du är seriöst. finns ksit mångha blattar som hatar mig också finns skit många svenskar som hatar mig också! ska jag hata tillbaka och vara rasist för det? va en idiot mot oskyldiga blattar/svenskar? nej.
fu vad alternativ du va nu vaaaa.
sluta va så hatisk.
Citat från lapdanceboy
Citat från korn4life93
Citat från lapdanceboy
kalalakalalakakalakalala
lolololloolool på dom som säjer blattar snor saker och raggar på 14 åriga drf hatar vi dom... LOL
lika många svenskar kanske till och med mer som göre också och värre dessutom såatteh. man kan aldri påstå att ba för man är blatte och inte svensk stjäl man saker:)
jag är blatte och jag stjäl inget och raggar inte på 14 åriga och slåss inte så kom inte och säg att blattar är dumma för dom gör si och så. för det gör svenskar också och alla andra människor, man kan inte gruppera dom på det sättet eftersom människor är olika vissa är dumma vissa är snälla vissa är konstiga vissa är roliga vissa är skit otrevliga medans andra är as trevliga, spelar ingen roll vart man kommer ifrån oke? fdattar inte va det svåra att få i det i sitt huve är!
orka va rasist och waina ihihihihihi bajs på rasisternas huve hihih i:D:D..:D:DD::D:D.D älskar er<3 ihhhihih
JuyfdfgfhjsadfhgjklhfgdsadfghjgfsaS
vem sa något om att stjäla? eller ragga? jag hatar dem för dem hatar mig
hahahahaha kolla lilla killen! läs hela tråden så seru att det står om stjäla och ragga.
´VILKA DOM?! sluta gruppera blattar. dom är lika mycke människor. jag är blatte? ser det ut som jag hatar dig eller? fett barnslig kille du är seriöst. finns ksit mångha blattar som hatar mig också finns skit många svenskar som hatar mig också! ska jag hata tillbaka och vara rasist för det? va en idiot mot oskyldiga blattar/svenskar? nej.
fu vad alternativ du va nu vaaaa.
sluta va så hatisk.
jag skiter väll fan i vad andra tycker eller vilka fördomar dem har,< jag har mina egna åsikter punkt slut
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet