Vad har ni emot invandrare egentligen?
@CheapBlonday:
Vad är det för samhälle vi lever i där man inte får vara stolt över att vara svensk i Sverige?
@_Mange_:Visst är det härligt med alla zombieliknande politiskt korrekta människor?
Men åh. AFA är ju ett helt kapitel för sig.
Har du läst deras handbok?
Allvarligt, läs den.
Jag trodde inte att AFA kunde verka mer idiotiska än vad de var, innan jag läste den boken.
Herregud.
Dom är till och med värre än den vanliga vänstern.
Citat från _Mange_
Haha, ska kanske göra det...vet dock inte om jag pallar, kommer nog bara bli förbannad o bränna upp boken (lol)
http://www.antifa.se/files/aktivitetsguide.pdf
ÄLSKAR deras avsnitt om slagsmål.
svenska socialbidragstagande familjer tilldelas mindre än hälften så stor ekonomisk hjälp som ett invandrarhushåll. en svensk familj med 2 barn får i genomsnitt 19.861 kronor per år - en invandrarfamilj med 2 barn tilldelas däremot 51.966 kr.
källa: statens invandrarverk.
dock inte helt ny fakta, men klyftan bör ju minskat särskilt mycket, kanske tom ökat.
påtal om de ekonomiska vi snackade förut
Citat från imEMO
svenska socialbidragstagande familjer tilldelas mindre än hälften så stor ekonomisk hjälp som ett invandrarhushåll. en svensk familj med 2 barn får i genomsnitt 19.861 kronor per år - en invandrarfamilj med 2 barn tilldelas däremot 51.966 kr.
källa: statens invandrarverk.
dock inte helt ny fakta, men klyftan bör ju minskat särskilt mycket, kanske tom ökat.
påtal om de ekonomiska vi snackade förut
Ja, och VARFÖR alltså? Jag blir så trött.
Har postat den i AFA-tråden. Konstigt nog fortsatte vissa att sympatisera med AFA.
wtf, afa är cp xd
"5. Bra att tänka på för tjejer (och delvis för killar)
Vissa saker kan vara extra bra att tänka på om man är tjej.
Några korta punkter att ha i åtanke är:
- Om du har mens, använd inte tampong. Skulle du åka fast och inte kan ta ut
tampongen löper du stor risk att få en infektion i underlivet. Använd alltså en rejäl
binda.
- Välj en bra BH. Blir du tvungen att springa är det bra med en funktionell BH, och
rent allmänt blir tillvaron trevligare då.
- Strunta i sminket. Det kan börja rinna av svett, blod eller tårgas. Kanske fi nns det
ingen chans att tvätta bort det om du blir gripen. Låt sminket ligga kvar i badrummet.
- Om du har långt hår, sätt då upp det med en bra hårsnodd. Fladdrande hår kan man
få i ansiktet, någon kan ta tag i det eller så fastnar du i något annat. Se till att du har
det ur vägen med exempelvis en bra knut i nacken."
"Det är ibland (ofta?) svårt att träff a struphuvud, knän och ögon i ett slagsmål. Satsa
på att slå mot ansiktet i stort, solar plexus och, om du slåss mot en kille, kuken."
"Se till att ha numerär fördel, alltså vara fler än dem ni ska ge er på."
"Få ned personen ni ska slå på marken så fort som möjligt. Det är svårt att försvara sig om man ligger, och det är lätt att sparka
utan att själv ta skada om man står upp."
"Fuska så mycket som möjligt. Fusk är inte dåligt om man själv gör det, då är det
lysande. Strunta i macho-1on1-strider (som nassarna är väldigt förtjusta i). Det intressanta
är vem som ligger kvar när fighten är över, inte vem som slogs ”ärligt”. Ni kan
slåss hur ärligt ni vill, men det är bra mycket bättre att ha med sig sina tio kompisar med järnrör, maskering och bra skor än att hålla fast vid en meningslös ”heder”."
AFA<3
Citat från ForumFarfar
"Det är ibland (ofta?) svårt att träff a struphuvud, knän och ögon i ett slagsmål. Satsa
på att slå mot ansiktet i stort, solar plexus och, om du slåss mot en kille, kuken."
"Se till att ha numerär fördel, alltså vara fler än dem ni ska ge er på."
"Få ned personen ni ska slå på marken så fort som möjligt. Det är svårt att försvara sig om man ligger, och det är lätt att sparka
utan att själv ta skada om man står upp."
"Fuska så mycket som möjligt. Fusk är inte dåligt om man själv gör det, då är det
lysande. Strunta i macho-1on1-strider (som nassarna är väldigt förtjusta i). Det intressanta
är vem som ligger kvar när fighten är över, inte vem som slogs ärligt. Ni kan
slåss hur ärligt ni vill, men det är bra mycket bättre att ha med sig sina tio kompisar med järnrör, maskering och bra skor än att hålla fast vid en meningslös heder."
AFA<3
dom är sjuka i huvudet, helt seriöst
Eller hur.
Och med det här sagt så lämnar jag tråden innan jag blir bannad för off-topic igen!
Natti natti!
Citat från ForumFarfar
Eller hur.
Och med det här sagt så lämnar jag tråden innan jag blir bannad för off-topic igen!
Natti natti!
bra sagt, ska nog oxå dra mig nu, vill vila ut innan julen drar igång på riktigt..!
natti allihopa, bli inte för sura för mina åsikter nu bara ;)
Personligen föredrar jag nazister och fascister framför AFA. Dom står iallafall för att dom är fascister
säger det igen, dom står i vägen för våra fucking frisbees.
Ibland älskar jag dig, Kidcrash.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet