Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Devoratrix 34 år

1 984 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 02:00
Devoratrix 34 år

Citat från ForumFarfar


Måste ju bara inflika här och ta död på myten om att invandrare stjäl våra jobb.
Förvisso, hade vi inte haft våra 1,2 miljoner invandrare hade vi ju haft färre personer som sökte jobb. Men å andra sidan så hade vi haft 1,2 miljoner personer färre som behövde saker.
Därför skulle vi haft ungefär lika hög arbetslöshet oavsett.


Och som tillägg till det här så vill jag säga att jag håller med om att utvisning är ett bra straff och att invandringen måste reduceras och förändras radikalt.
Vi kan inte ha det som det är nu där man inte får svenskt medborgarskap förrens efter tre år och har inga andra val än att leva på bidrag och/eller bli kriminell.

Sen så måste vi faktiskt sätta oss svenskar i första hand.

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 02:05
pSilent Kille, 32 år

Citat från sennahoJ


Citat från imEMO

Citat från sennahoJ

Citat från imEMO

man kan hamna i fängelse i sitt hemland om man inte har uppehållstillstånd ja.

men sverige gillar inte att skicka folk till sina hemlands fängelser, för dom vet att dom kommer att bli felaktigt behandlade eftersom de finns många länder med sjuk kultur

Och du tycker alltså att det är dåligt att synen på mänskliga rättigheter här i Sverige har kommit längre än i dessa länder?

nej självfallet inte, det är väll bra i sig.
men vi ska inte behöva drabbas av ohyra bara för de

Nu i Sverige verkar det knappast vara dessa folkgrupper som du pekar ut som är den riktiga ohyran i Sverige...
Snarare alla små trångsynta idioter som:
"njaa jag är inte rasist MEN..."
"Amen DOM tar ju alla våra jobb"
osv...
Vi är ju för fan alla människor, alla har rätt att ha tillgång till de mänskliga rättigheterna.
Det är ska ju vara självklart för de flesta hoppas jag (antagligen inte)
Och om man begår brott och liknande är det självklart att man ska åka i fängelse men det ska ju vara oberoende av varifrån man är född
eller vilka föräldrar man har.

men de är ju inte rätt att folk från andra länder kommer hit och förstör för oss.
om de kommer hit för å få de bättre ska de ju inte förstöra för de som redan bor här.

de är ju inte rätt, lr hur

Självklart är det inte rätt, men när det är fallet så har det ju antagligen grunden i att de som kommer hit får dåligt underhåll och kan inte
börja ett normalt liv... alla får inte förutsättningar till att leva ett normalt liv när de kommer hit och det leder till tex ökad brottslighet bland den gruppen av människor.

Men om man pratar om att förstöra för andra så finns det många "svenskar" som beter sig minst lika illa som vissa "invandrare".
I grund och botten ska man inte dela upp det i sådana fack, man ska ju sträva efter att alla ska få det bra, de som bor här och är födda här men även de som kommer hit och försöker starta ett liv här.


klart att de oxå finns svenskar som är likadana, med de är mycket fler invandrare som är sånna.. tyvärr,

passar på att slänga in en video. som ett litet bevis på att de även är invandrare som inte står ut med massinvandringen.

http://www.youtube.com/watch?v=9w_k8Z9o0CQ

Devoratrix 34 år

1 984 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 02:06
Devoratrix 34 år

Sluta brutalcitera.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 02:07
Rosquist Kille, 33 år

_Mange_ Tack för intressant diskution, hoppas du kommer på bättre tankar, ska sova nu, skriver du argument så svarar jag imorn om jag hittar din post <3

TjippzBlonday Tjej, 36 år

713 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 02:09
TjippzBlonday Tjej, 36 år

Alright, jag tror såhär, även fast det kommer låta som att jag drar alla över en kam, men nu menar jag dom som beter sig illa, skicka hem dem som inte kan bete sig, som misshandlar, snor saker osv. Då säger ni, "men åååh, svenska gör också sånt". JAPP? Vi bor i Sverige, det är vår skyldighet att ta hand om brottslingarna i Sverige och poliserna gör så gott dom kan och får, så det spelar ingen roll att svenskar gör likadant eftersom vi själva får ta hand om det.
Men om jag skulle åka till ett annat land o hålla på o svina mig tycker jag det är självklart att jag ska skickas tillbaka till mitt land, eftersom inget annat land ska behöve slösa pengar på allt som kostar runtikring ett brott.

Invandrare som beter sig illa och håller på, tror inte de klarar av att hantera friheten dom får när dom kommer hit, med tanke på hur strängt det är i deras egna länder om man jämför.

Så en chans, klarar dom inte av att bete sig ordentligt, skicka hem dem. De skulle få vet vad som gällde och därmed även ha en aning om hur det kommer bli ifall dom missköter sig, dödsfall i deras länder? Ja? Får man en chans och inte tar den, så får man faktiskt skylla sig själv även fast man såklart ska göra allt för att dödsfall inte borde få finnas.

Devoratrix 34 år

1 984 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 02:10
Devoratrix 34 år

CheapBlonday, hade du inte varit skåning hade jag friat till dig.

TjippzBlonday Tjej, 36 år

713 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 02:11
TjippzBlonday Tjej, 36 år

Citat från ForumFarfar


CheapBlonday, hade du inte varit skåning hade jag friat till dig.

Hahaha oh why?

Devoratrix 34 år

1 984 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 02:12
Devoratrix 34 år

Citat från CheapBlonday


Hahaha oh why?

För att jag hade inte kunnat säga det bättre själv

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 02:12
pSilent Kille, 32 år

Citat från CheapBlonday


Alright, jag tror såhär, även fast det kommer låta som att jag drar alla över en kam, men nu menar jag dom som beter sig illa, skicka hem dem som inte kan bete sig, som misshandlar, snor saker osv. Då säger ni, "men åååh, svenska gör också sånt". JAPP? Vi bor i Sverige, det är vår skyldighet att ta hand om brottslingarna i Sverige och poliserna gör så gott dom kan och får, så det spelar ingen roll att svenskar gör likadant eftersom vi själva får ta hand om det.
Men om jag skulle åka till ett annat land o hålla på o svina mig tycker jag det är självklart att jag ska skickas tillbaka till mitt land, eftersom inget annat land ska behöve slösa pengar på allt som kostar runtikring ett brott.

Invandrare som beter sig illa och håller på, tror inte de klarar av att hantera friheten dom får när dom kommer hit, med tanke på hur strängt det är i deras egna länder om man jämför.

Så en chans, klarar dom inte av att bete sig ordentligt, skicka hem dem. De skulle få vet vad som gällde och därmed även ha en aning om hur det kommer bli ifall dom missköter sig, dödsfall i deras länder? Ja? Får man en chans och inte tar den, så får man faktiskt skylla sig själv även fast man såklart ska göra allt för att dödsfall inte borde få finnas.


håller fullständigt med, bra sagt.

tyvärr så kommer alla dampa nu..

TjippzBlonday Tjej, 36 år

713 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 02:13
TjippzBlonday Tjej, 36 år

Citat från imEMO


håller fullständigt med, bra sagt.

tyvärr så kommer alla dampa nu..[/i]

HAHAHA I know, jag är kanske rasist nu, who knows, men gissar på att många ser det så.

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 02:14
pSilent Kille, 32 år

Citat från CheapBlonday


Citat från imEMO

håller fullständigt med, bra sagt.

tyvärr så kommer alla dampa nu..

HAHAHA I know, jag är kanske rasist nu, who knows, men gissar på att många ser det så.


fast alla ar redan dampat söner på mig, börjar bli van xd

men bara för de klagar på mina åsikter tänker jag inte ändra på dom :P

Devoratrix 34 år

1 984 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 02:14
Devoratrix 34 år

Citat från CheapBlonday


HAHAHA I know, jag är kanske rasist nu, who knows, men gissar på att många ser det så.

Klart att du är rasist när du vill ditt land väl

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 02:15
pSilent Kille, 32 år

Citat från ForumFarfar


Citat från CheapBlonday

HAHAHA I know, jag är kanske rasist nu, who knows, men gissar på att många ser det så.

Klart att du är rasist när du vill ditt land väl


jag skulle kalla de nationalist, lr patriot, vilket jag är

Devoratrix 34 år

1 984 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 02:16
Devoratrix 34 år

Citat från imEMO


jag skulle kalla de nationalist, lr patriot, vilket jag är

Inte om du frågar lira eller vilken annan PK-fjolla som helst. Då är du rasist!

TjippzBlonday Tjej, 36 år

713 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 02:17
TjippzBlonday Tjej, 36 år

Citat från imEMO


fast alla ar redan dampat söner på mig, börjar bli van xd

men bara för de klagar på mina åsikter tänker jag inte ändra på dom :P[/i]

Nej, det tycker jag inte att man ska heller. Självklart kan man se hur andra ser det och kanske komma på sig själv med att man låter korkad, men en åsikt är alltid en åsikt och sålänge det inte är elakt mot någon är det okej och jag tycker inte det är elakt att vilja ha ett bättre land.

Citat från ForumFarfar

Klart att du är rasist när du vill ditt land väl[/i]

Ja, nationalsången får heller inte sjungas på skolavslutningar fick jag veta idag, det var för rasistiskt. Jag blir knäpp seriöst.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet