Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:38
u_suck_tbh 34 år

Citat från imEMO


Citat från SUZANAA

Citat från imEMO

Suzanaa: jo, eftersom hade sverige inte haft så många invandrare, så hade de funnits jobb kvar till de svenska ungdomarna som försöker komma ut i arbetslivet.

vad ska du göra mot invandrarbrottsligheten, jag vill höra vad du tycker man ska göra

men nej -.-

samma sak som svenskarna? fortfarande! alla människor är lika mycket värda, man ska inte behandla ivandrana annorlunda :s dom är ju förfan också människor


men invandrare begår fler brott en vad svenskarna gör.
vad ska vi göra åt de tycker du?



Om de inte har tillstånd: deportera
Om de har tillstånd: fängelse


What is it you can't comprehend?

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:39
pSilent Kille, 32 år

Citat från SUZANAA


Citat från imEMO

Citat från SUZANAA

Citat från imEMO

Suzanaa: jo, eftersom hade sverige inte haft så många invandrare, så hade de funnits jobb kvar till de svenska ungdomarna som försöker komma ut i arbetslivet.

vad ska du göra mot invandrarbrottsligheten, jag vill höra vad du tycker man ska göra

men nej -.-

samma sak som svenskarna? fortfarande! alla människor är lika mycket värda, man ska inte behandla ivandrana annorlunda :s dom är ju förfan också människor


men invandrare begår fler brott en vad svenskarna gör.
vad ska vi göra åt de tycker du?

läs en jävla gång till idiot!


men kan du svara på min fråga?!

vad ska vi göra åt invandrarbrottsligheten?

eftersom du dissa min ide, så kom med ett svar, sen kan vi fortsätta disskutera

KLICKAINTE Tjej, 31 år

1 887 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:39
KLICKAINTE Tjej, 31 år

Citat från u_suck_tbh


Citat från imEMO

Citat från SUZANAA

Citat från imEMO

Suzanaa: jo, eftersom hade sverige inte haft så många invandrare, så hade de funnits jobb kvar till de svenska ungdomarna som försöker komma ut i arbetslivet.

vad ska du göra mot invandrarbrottsligheten, jag vill höra vad du tycker man ska göra

men nej -.-

samma sak som svenskarna? fortfarande! alla människor är lika mycket värda, man ska inte behandla ivandrana annorlunda :s dom är ju förfan också människor


men invandrare begår fler brott en vad svenskarna gör.
vad ska vi göra åt de tycker du?


Om de inte har tillstånd: deportera
Om de har tillstånd: fängelse


What is it you can't comprehend?


men det är ju självklart att människor hamnar i fängelse när dom gör ett brott ?

KLICKAINTE Tjej, 31 år

1 887 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:40
KLICKAINTE Tjej, 31 år

Citat från imEMO


Citat från SUZANAA

Citat från imEMO

Citat från SUZANAA

Citat från imEMO

Suzanaa: jo, eftersom hade sverige inte haft så många invandrare, så hade de funnits jobb kvar till de svenska ungdomarna som försöker komma ut i arbetslivet.

vad ska du göra mot invandrarbrottsligheten, jag vill höra vad du tycker man ska göra

men nej -.-

samma sak som svenskarna? fortfarande! alla människor är lika mycket värda, man ska inte behandla ivandrana annorlunda :s dom är ju förfan också människor


men invandrare begår fler brott en vad svenskarna gör.
vad ska vi göra åt de tycker du?

läs en jävla gång till idiot!

men kan du svara på min fråga?!

vad ska vi göra åt invandrarbrottsligheten?

eftersom du dissa min ide, så kom med ett svar, sen kan vi fortsätta disskutera


att säga invandrarbrottsligheten låter som att dom är djur och värdelösa.
"Vad ska vi göra åt brottsligheten" fängelse såklart ?

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:40
pSilent Kille, 32 år

Citat från SUZANAA


Citat från u_suck_tbh

Citat från imEMO

Citat från SUZANAA

Citat från imEMO

Suzanaa: jo, eftersom hade sverige inte haft så många invandrare, så hade de funnits jobb kvar till de svenska ungdomarna som försöker komma ut i arbetslivet.

vad ska du göra mot invandrarbrottsligheten, jag vill höra vad du tycker man ska göra

men nej -.-

samma sak som svenskarna? fortfarande! alla människor är lika mycket värda, man ska inte behandla ivandrana annorlunda :s dom är ju förfan också människor


men invandrare begår fler brott en vad svenskarna gör.
vad ska vi göra åt de tycker du?


Om de inte har tillstånd: deportera
Om de har tillstånd: fängelse


What is it you can't comprehend?

men det är ju självklart att människor hamnar i fängelse när dom gör ett brott ?


men fängelserna blir överfulla och kostar en jävla massa pengar att hålla dom instängda.
det handlar om miljardbelopp, de måste göras nåt åt de

KLICKAINTE Tjej, 31 år

1 887 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:41
KLICKAINTE Tjej, 31 år

Citat från imEMO


Citat från SUZANAA

Citat från u_suck_tbh

Citat från imEMO

Citat från SUZANAA

Citat från imEMO

Suzanaa: jo, eftersom hade sverige inte haft så många invandrare, så hade de funnits jobb kvar till de svenska ungdomarna som försöker komma ut i arbetslivet.

vad ska du göra mot invandrarbrottsligheten, jag vill höra vad du tycker man ska göra

men nej -.-

samma sak som svenskarna? fortfarande! alla människor är lika mycket värda, man ska inte behandla ivandrana annorlunda :s dom är ju förfan också människor


men invandrare begår fler brott en vad svenskarna gör.
vad ska vi göra åt de tycker du?


Om de inte har tillstånd: deportera
Om de har tillstånd: fängelse


What is it you can't comprehend?

men det är ju självklart att människor hamnar i fängelse när dom gör ett brott ?

men fängelserna blir överfulla och kostar en jävla massa pengar att hålla dom instängda.
det handlar om miljardbelopp, de måste göras nåt åt de


har dom råd åt annat jävla skit så har dom fan råd åt det med, och man kan hamna i fängelse utomlands.

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:45
pSilent Kille, 32 år

Citat från SUZANAA


Citat från imEMO

Citat från SUZANAA

Citat från u_suck_tbh

Citat från imEMO

Citat från SUZANAA

Citat från imEMO

Suzanaa: jo, eftersom hade sverige inte haft så många invandrare, så hade de funnits jobb kvar till de svenska ungdomarna som försöker komma ut i arbetslivet.

vad ska du göra mot invandrarbrottsligheten, jag vill höra vad du tycker man ska göra

men nej -.-

samma sak som svenskarna? fortfarande! alla människor är lika mycket värda, man ska inte behandla ivandrana annorlunda :s dom är ju förfan också människor


men invandrare begår fler brott en vad svenskarna gör.
vad ska vi göra åt de tycker du?


Om de inte har tillstånd: deportera
Om de har tillstånd: fängelse


What is it you can't comprehend?

men det är ju självklart att människor hamnar i fängelse när dom gör ett brott ?

men fängelserna blir överfulla och kostar en jävla massa pengar att hålla dom instängda.
det handlar om miljardbelopp, de måste göras nåt åt de

har dom råd åt annat jävla skit så har dom fan råd åt det med, och man kan hamna i fängelse utomlands.


man kan hamna i fängelse i sitt hemland om man inte har uppehållstillstånd ja.

men sverige gillar inte att skicka folk till sina hemlands fängelser, för dom vet att dom kommer att bli felaktigt behandlade eftersom de finns många länder med sjuk kultur

Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:48
Anklever Kille, 34 år

Citat från LiBRA69


Well, det är diskriminerande att döma olika människor olika pga av etniskt ursprung.

Klart. Men en invandrare befinner sig i Sverige på andra grunder än en svensk, därför tycker jag en invandrare inte heller har samma rätt att stanna i landet om h*n har brytit mot lagen.

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:48
pSilent Kille, 32 år

Citat från sennahoJ


Citat från imEMO

Citat från SUZANAA

Citat från imEMO

Citat från SUZANAA

Citat från u_suck_tbh

Citat från imEMO

Citat från SUZANAA

Citat från imEMO

Suzanaa: jo, eftersom hade sverige inte haft så många invandrare, så hade de funnits jobb kvar till de svenska ungdomarna som försöker komma ut i arbetslivet.

vad ska du göra mot invandrarbrottsligheten, jag vill höra vad du tycker man ska göra

men nej -.-

samma sak som svenskarna? fortfarande! alla människor är lika mycket värda, man ska inte behandla ivandrana annorlunda :s dom är ju förfan också människor


men invandrare begår fler brott en vad svenskarna gör.
vad ska vi göra åt de tycker du?


Om de inte har tillstånd: deportera
Om de har tillstånd: fängelse


What is it you can't comprehend?

men det är ju självklart att människor hamnar i fängelse när dom gör ett brott ?

men fängelserna blir överfulla och kostar en jävla massa pengar att hålla dom instängda.
det handlar om miljardbelopp, de måste göras nåt åt de

har dom råd åt annat jävla skit så har dom fan råd åt det med, och man kan hamna i fängelse utomlands.

man kan hamna i fängelse i sitt hemland om man inte har uppehållstillstånd ja.

men sverige gillar inte att skicka folk till sina hemlands fängelser, för dom vet att dom kommer att bli felaktigt behandlade eftersom de finns många länder med sjuk kultur

Och du tycker alltså att det är dåligt att synen på mänskliga rättigheter här i Sverige har kommit längre än i dessa länder?


nej självfallet inte, det är väll bra i sig.
men vi ska inte behöva drabbas av ohyra bara för de

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:49
Rosquist Kille, 33 år

Citat från Anklever


Citat från LiBRA69

Well, det är diskriminerande att döma olika människor olika pga av etniskt ursprung.

Klart. Men en invandrare befinner sig i Sverige på andra grunder än en svensk, därför tycker jag en invandrare inte heller har samma rätt att stanna i landet om h*n har brytit mot lagen.


Men de ska inte stanna här på andra grunder. Det är liksom diskrimineringen.

Devoratrix 34 år

1 984 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:55
Devoratrix 34 år

Måste ju bara inflika här och ta död på myten om att invandrare stjäl våra jobb.
Förvisso, hade vi inte haft våra 1,2 miljoner invandrare hade vi ju haft färre personer som sökte jobb. Men å andra sidan så hade vi haft 1,2 miljoner personer färre som behövde saker.
Därför skulle vi haft ungefär lika hög arbetslöshet oavsett.

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:55
pSilent Kille, 32 år

har sett ett avsnitt av insider där de snackar om invandrarbrottslighet i ungefär en timme, där flertalet personer från "båda sidorna" argumenterar för sin sak, där både poliser och politiker pratar om vad de har upplevt / forskat om.

ni borde se de programmet, går kanske hitta på youtube, kolla efter vet jag

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:56
Rosquist Kille, 33 år

Citat från _Mange_


Jag behöver inte posta några citat, det är inte speciellt svårt att förstå vad du menar med dina påstående...

Du sa att de behandlar oss så pga av att vi disskriminerar dem, right? jag och de flesta andra som blivit utsatta för attacker av invandrare har aldrig gjort ett jävla skit mot dem! de ogillar oss endast pga att vi är svenskar, vilket är rasism.

Okej då hade jag kanske fel om det (dock är där jävligt många fler invandrare i Malmö än Vårby gård). Ifs nu när jag tänker efter så är det ganska uppenbart att alla dina vänner är invandrare...de har hjärntvättat dig med "tycka synd om oss fattiga invandrare - svenskar är rasister" propaganda.

Jag försökte inte triumfera med det...bara la upp det som ett exempel för att du ska fatta att Sverige Demokraterna inte är ett rasistiskt parti, jag menar enligt er så finns där inga invandrare som är rasister väll?

Jag skulle säga att alla som röstar på SD är verklighetsnärvarande och varit med om skit invandrare gjort mot dem, eftersom SD ökar snabbt och mycket så borde även du fatta hur många svenskar som blivit utsatta för brott av invandrare och därmed hur många invandrare som begår brott![/i]

= du hittar inge citat? Jag skrev ju nyss vad det är jag menar? "Nej, jag vill att de vi tar in ska få bo kvar, klart vi inte kan massflytta alla som har det dåligt till Sverige. "

Ja, det är därför de behandlar oss så, men jag sa aldrig att vi förtjänade det? Ja, det är rasism och det är väldigt fel. Men det lättaste sättet att ändra det är om Svenskar ändrar sin attityd.

Hahahahahahah har jag blivit hjärntvättad av invandrar propaganda?
De har aldrig sagt att det är synd om dem på något sätt, de är jätteglada över att de får bo i Sverige.

Klart som fan att partiet kan vara rasistiskt trots att invandrare röstar på dem?
SD kommer bara skapa problem och hat.

kunglouie Tjej, 34 år

593 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:57
kunglouie Tjej, 34 år

Har inget emot dom egentligen.
Bara när dom beter sig svinigt.
Men det är svenskar jävligt bra på att göra med så.

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:57
pSilent Kille, 32 år

Citat från sennahoJ


Citat från imEMO

man kan hamna i fängelse i sitt hemland om man inte har uppehållstillstånd ja.

men sverige gillar inte att skicka folk till sina hemlands fängelser, för dom vet att dom kommer att bli felaktigt behandlade eftersom de finns många länder med sjuk kultur

Och du tycker alltså att det är dåligt att synen på mänskliga rättigheter här i Sverige har kommit längre än i dessa länder?

nej självfallet inte, det är väll bra i sig.
men vi ska inte behöva drabbas av ohyra bara för de

Nu i Sverige verkar det knappast vara dessa folkgrupper som du pekar ut som är den riktiga ohyran i Sverige...
Snarare alla små trångsynta idioter som:
"njaa jag är inte rasist MEN..."
"Amen DOM tar ju alla våra jobb"
osv...
Vi är ju för fan alla människor, alla har rätt att ha tillgång till de mänskliga rättigheterna.
Det är ska ju vara självklart för de flesta hoppas jag (antagligen inte)
Och om man begår brott och liknande är det självklart att man ska åka i fängelse men det ska ju vara oberoende av varifrån man är född
eller vilka föräldrar man har.


men de är ju inte rätt att folk från andra länder kommer hit och förstör för oss.
om de kommer hit för å få de bättre ska de ju inte förstöra för de som redan bor här.

de är ju inte rätt, lr hur


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet