Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 23:40
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från Ladystar


Citat från Jah

sluta sätta stämplar på åsikter, man tycker det man tycker. du är inte nationalist.

du vet väl heller inte om han är nationalist, eller känner du honom?


the bitch is back

charmingcraig Tjej, 31 år

983 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 23:42
charmingcraig Tjej, 31 år

Det är inte mördare och våldtäktsmän som ökar mycket, det är media.
så sluta skyll på det.
Invandrare kan dock tro att de är bäst, och det är jobbigt.

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 23:43
PRINSALI Kille, 34 år

HATERZ

hhiihih jag vet att ni rasister är bara så jävla avundsjuk för alla brudar faller för vår charm och vårt fina utseende :/
tycker synd om er.. men men vad ska man göra. skulle nog också vara avundsjuk om jag var i er situation!
aja
ska gå och titta mig själv i spegeln nu och njuta och hånflina åt er för ni är så FUUULAAAA och jag är så snygg hhihihi
hejdo<3

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 23:43
pSilent Kille, 32 år

Citat från lapdanceboy


Citat från imEMO

Citat från lapdanceboy

Citat från imEMO

Citat från lapdanceboy

Citat från imEMO

95% av alla offer för personrån är etniska svenskar; förövarna är i nio fall av tio invandrare.

källa: polisen samt SÄPOs författningsrapport


de kallar jag att blattar är rasister mot svenskar.

såg en gång ett repotage av insider där de fanns ett gäng med invandrare som endast gav sig på svenskar och misshandlade våldtog och rånade svenskar.

där dom en gång påbörjat misshandla en person och sedan upptäckt det var en invandrare och slutat å sprang iväg.


HAHAHAHAHAHHA
take your bullshit and shuv it up your as
pj

kolla nu hur du beter dig, just nu håller DU på att skapa förutfattade meningar om invandrare eftersom du kaxar upp dig mot alla.
du skapar främlingsfientlighet.
good job m8

HAHAHHAHAHAAHHA eru ett skämt eller finns du på riktigt för om du gör det så LOLLLOLOLOLOLLOLOLOLOLOLLLOLLOL.
vad fan hade du förväntat dig?!
DU KOMMER MED JÄVLA PÅHITT OCH SOM "BLATTE" TAR JAG ÅT MIG SOM FAN
vad tänker du med? är det nån som kommer med främlingsfientlighet är det ni eftersom ni kommer med skitsnack och fördommar och förolämplingar om alla invandrare.
asså gud ni är för patetiska. jag är värd så mycket mer än erat skitsnack borde inte ens ta åt eftersom som sagt det är rent utav skitsnack.
orka med små skitungar som itne ens vet vad dom talar om asdghfjksalhsdfjhalksdhfkhas
va rasister om ni vill älskar er ändå<333333333333333333333333333333333333
verkar inte som rasism kmr ge sig innan välden gått under. har saäkert redan sagt det en gång.
men det är värt att säga det en gång till!
så... i rest my case!
be my honor och va rasister. JAG BAJSAR I ERAN SMUTSIGA MUN SÅ DEN BLIR REN eftersom mitt bajs är värd guld jämfört med hela er.
FUUUUUUUUUUUUUU
jag skäms för er ihihihhihihi
ha ett bra liv
BAIIII<3333333333
här har ni en BLATTEkyss :**********************************************************************


du är seriöst sjuk i huvudet, häver ur dig spydigheter.
de verkar som om du vill få dig hatat så som du håller.
och dessutom är inte jag rasist utan nationalist, vilket är stor skillnad.
du tycks vara en av de största rasisterna här, såsom du håller på, skäms på dig


japp jag kan erkänna att jag är rasist :) jag är rasist mot såna som du!
jag är rasist mot såna som hatar mig i onödan.
till skillnad från dig vågar jag erkänna saker men du ska stå babla om nationalist.
som om en liten PJ som du ens vet vad det är.
klipp dig lär dig se bra ut sluta sätt hjärtan på din näsa på bilder och posa som en idiot sen kom och snacka om invandring


och vad fan har mitt utseende med mina åsikter och kunskaper att göra?
måste du gå till med personangrep för jag har rätt? lr bara för du är en kaxig invandrare?

jag erkänner ju att jag är nationalist, så säg inte att jag inte vågar erkänna

Gotham Kille, 35 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 23:43
Gotham Kille, 35 år

Okej, tydligen kommer vita alltid att stämpla mörka, end of story. Sluta snacka om att ni bara vill väl, att det är DÄRFÖR alla invandrare ska ut. Innan ni har suttit i våran sits har ni absolut INGET att säga till om, när det gäller "blattars beteende".

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 23:46
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från Ladystar


Citat från lapdanceboy

HATERZ

hhiihih jag vet att ni rasister är bara så jävla avundsjuk för alla brudar faller för vår charm och vårt fina utseende :/
tycker synd om er.. men men vad ska man göra. skulle nog också vara avundsjuk om jag var i er situation!
aja
ska gå och titta mig själv i spegeln nu och njuta och hånflina åt er för ni är så FUUULAAAA och jag är så snygg hhihihi
hejdo<3

jajja så svenskar faller för liten snopp och tovigt, strävt hår?don't think so.



HAHAHAH tydligen :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
sluta vara en hater flicka lilla :D
ditt hår är vitt :*

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 23:47
pSilent Kille, 32 år

Citat från DangerBlackman


Okej, tydligen kommer vita alltid att stämpla mörka, end of story. Sluta snacka om att ni bara vill väl, att det är DÄRFÖR alla invandrare ska ut. Innan ni har suttit i våran sits har ni absolut INGET att säga till om, när det gäller "blattars beteende".

är du oxå en sån person som påstår att invadrarbrottsligheten beror på deras uppväxt?

jag skulle vilja påstå att de är fel, de finns svenskar som har förjävlig uppväxt utan att bli brottslingar, de är ingen ursäkt tycker jag

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 23:48
pSilent Kille, 32 år

Citat från lapdanceboy


Citat från Ladystar

Citat från lapdanceboy

HATERZ

hhiihih jag vet att ni rasister är bara så jävla avundsjuk för alla brudar faller för vår charm och vårt fina utseende :/
tycker synd om er.. men men vad ska man göra. skulle nog också vara avundsjuk om jag var i er situation!
aja
ska gå och titta mig själv i spegeln nu och njuta och hånflina åt er för ni är så FUUULAAAA och jag är så snygg hhihihi
hejdo<3

jajja så svenskar faller för liten snopp och tovigt, strävt hår?don't think so.


HAHAHAH tydligen :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
sluta vara en hater flicka lilla :D
ditt hår är vitt :*


du är ju oxå en hater, sluta klaga på deö

och att hennes hår e vitt? jag antar ditt är svart, var du för länge i magen så de blev bränt lr nåt sånt? (skämt åsido)

Gotham Kille, 35 år

197 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 23:48
Gotham Kille, 35 år

Citat från imEMO


Citat från DangerBlackman

Okej, tydligen kommer vita alltid att stämpla mörka, end of story. Sluta snacka om att ni bara vill väl, att det är DÄRFÖR alla invandrare ska ut. Innan ni har suttit i våran sits har ni absolut INGET att säga till om, när det gäller "blattars beteende".

är du oxå en sån person som påstår att invadrarbrottsligheten beror på deras uppväxt?

jag skulle vilja påstå att de är fel, de finns svenskar som har förjävlig uppväxt utan att bli brottslingar, de är ingen ursäkt tycker jag



Jag har aldrig hävdat nåt sånt. Mina förääldrar är invandrare, jag är född här, har haft en sjuk uppväxt, men jag håller mig inom lagens ramar. Jag ycker bara det är sjukt att svennar kollar på oss, dömer oss innan dom ens vet vad vi heter.

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 23:49
Jah Kille, 34 år

Citat från imEMO


jag är visst nationalist, du vet inget om mig, du kan inte säga vilken politiskt läggning jag har.

jag vill sverige väl, sen skiter jag blanka fan i vad som händer nån annanstans bara vi har de bra här i sverige.

kalla mig egosist om ni vill de, men man hjälper folk för att må bra, och jag känner inte att jag mår bättre att att pumpa in med invandrare i sverige.


sorgligt att du är tvungen att "vara något".
bättre att säga "så här tycker jag, detta är jag".

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 23:49
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från imEMO


Citat från DangerBlackman

Okej, tydligen kommer vita alltid att stämpla mörka, end of story. Sluta snacka om att ni bara vill väl, att det är DÄRFÖR alla invandrare ska ut. Innan ni har suttit i våran sits har ni absolut INGET att säga till om, när det gäller "blattars beteende".

är du oxå en sån person som påstår att invadrarbrottsligheten beror på deras uppväxt?

jag skulle vilja påstå att de är fel, de finns svenskar som har förjävlig uppväxt utan att bli brottslingar, de är ingen ursäkt tycker jag


DU ÄR SÅ OLOGISK ATT JAG VILL STRYPA DIG.
det finns svenskar som födds med dålig uppväxt som inte blir brottslingar
och det finns svenskar som födds med dålig uppväxt som blir brottslingar
Det finns svenskar som födds med bra uppväxt som blir brottslingar
och det finns svenskar som födds med bra uppväxt som inte blir brottslingar
precis som det finns
blattar som födds med dålig uppväxt som inte blir brottslingar
och det finns blattar som födds med dålig uppväxt som blir brottslingar
Det finns blattar som födds med bra uppväxt som blir brottslingar
och det finns blattar som födds med bra uppväxt som inte blir brottslingar

niky Tjej, 32 år

1 023 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 23:50
niky Tjej, 32 år

jag älskar blattar. jag tycker dom är sjukt mycket trevligarre och roligare att umgås med en svenskar.

Poms Tjej, 32 år

21 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 23:50
Poms Tjej, 32 år

hah, nu kommer jag låta som en jävla moralkärring men wtf.. varför kan man inte se alla som individer och inte bara "han kommer från pakistan blahblahblah" eller vafan ungen nu kommer ifrån. jag har träffat korkade invandrare och schysta invandrare, yes. att nån kommer från ett annat land är ju ingen big deal, det är inget man bryr sig om.

kanske inte va det det var frågan om men what the heck 8D

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 23:50
pSilent Kille, 32 år

Citat från DangerBlackman


Citat från imEMO

Citat från DangerBlackman

Okej, tydligen kommer vita alltid att stämpla mörka, end of story. Sluta snacka om att ni bara vill väl, att det är DÄRFÖR alla invandrare ska ut. Innan ni har suttit i våran sits har ni absolut INGET att säga till om, när det gäller "blattars beteende".

är du oxå en sån person som påstår att invadrarbrottsligheten beror på deras uppväxt?

jag skulle vilja påstå att de är fel, de finns svenskar som har förjävlig uppväxt utan att bli brottslingar, de är ingen ursäkt tycker jag


Jag har aldrig hävdat nåt sånt. Mina förääldrar är invandrare, jag är född här, har haft en sjuk uppväxt, men jag håller mig inom lagens ramar. Jag ycker bara det är sjukt att svennar kollar på oss, dömer oss innan dom ens vet vad vi heter.


bra, du följer sveriges lagar, du är godkänd, du får stanna här i sverige helt klart, just för du SKÖTER DIG, vilket många invandrare inte förstår att man måste göra.. tyvärr, vilket är tråkigt

PRINSALI Kille, 34 år

1 102 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 23:51
PRINSALI Kille, 34 år

Citat från Ladystar


Citat från lapdanceboy

Citat från Ladystar

Citat från lapdanceboy

HATERZ

hhiihih jag vet att ni rasister är bara så jävla avundsjuk för alla brudar faller för vår charm och vårt fina utseende :/
tycker synd om er.. men men vad ska man göra. skulle nog också vara avundsjuk om jag var i er situation!
aja
ska gå och titta mig själv i spegeln nu och njuta och hånflina åt er för ni är så FUUULAAAA och jag är så snygg hhihihi
hejdo<3

jajja så svenskar faller för liten snopp och tovigt, strävt hår?don't think so.


HAHAHAH tydligen :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDd
sluta vara en hater flicka lilla :D
ditt hår är vitt :*

ja mitt hår är så jävla vitt, har jag sagt motsatsen? ditt hår hade inte pallat blekningar.


HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAA
VILKET SKÄMT
MITT HÅR ÄR SÅ TJOCKT OCH BRA KVALLA ATT JAG SKULLE KUNNA DELA MED MIG TILL DIG
du driver eller hur?
det är du som har tunthår och du kan fan inte neka att svenska tjejer har inte tunt hår för det är fan sant.
livlöst och tunt hår


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet