Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:18
pSilent Kille, 32 år

Citat från SUZANAA


rasister :@
------------------------------------------------------------------------
vadå rasister?

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:18
Rosquist Kille, 33 år

Citat från imEMO


Citat från LiBRA69

Citat från imEMO

stäng sveriges gränser för invandring så de inte kommer hit fler bara! och sätt en lag på att de max får skaffa 4 barn

Så.. Svenskar ska få skaffa hur många barn de vill, men inte invandrare?
-------------------------------------------------------------------------
inte nödvändigtvis,


Men det är en okej lösning eller? Oo

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:19
pSilent Kille, 32 år

Citat från LiBRA69


Citat från imEMO

Citat från LiBRA69

Citat från imEMO

stäng sveriges gränser för invandring så de inte kommer hit fler bara! och sätt en lag på att de max får skaffa 4 barn

Så.. Svenskar ska få skaffa hur många barn de vill, men inte invandrare?
-------------------------------------------------------------------------
inte nödvändigtvis,

Men det är en okej lösning eller? Oo

-------------------------------------------------------------------------
bättre än att skicka ut alla iaf, lr? ;O

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:19
Jah Kille, 34 år

vi kan ju förbjuda judar att gå in på coop, också.

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:20
pSilent Kille, 32 år

Citat från Jah


vi kan ju förbjuda judar att gå in på coop, också.

varför detta nu då

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:21
Jah Kille, 34 år

Citat från imEMO


varför detta nu då

bättre det än att de ska behöva slåss om varenda peng som tappas?

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:21
Rosquist Kille, 33 år

Citat från imEMO


Citat från LiBRA69

Citat från imEMO

Citat från LiBRA69

Citat från imEMO

stäng sveriges gränser för invandring så de inte kommer hit fler bara! och sätt en lag på att de max får skaffa 4 barn

Så.. Svenskar ska få skaffa hur många barn de vill, men inte invandrare?
-------------------------------------------------------------------------
inte nödvändigtvis,

Men det är en okej lösning eller? Oo
-------------------------------------------------------------------------
bättre än att skicka ut alla iaf, lr? ;O


Nästan lika dumt faktiskt.
Ge mej ett bra argument för att det är en bra idé.

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:23
pSilent Kille, 32 år

Citat från LiBRA69


Citat från imEMO

Citat från LiBRA69

Citat från imEMO

Citat från LiBRA69

Citat från imEMO

stäng sveriges gränser för invandring så de inte kommer hit fler bara! och sätt en lag på att de max får skaffa 4 barn

Så.. Svenskar ska få skaffa hur många barn de vill, men inte invandrare?
-------------------------------------------------------------------------
inte nödvändigtvis,

Men det är en okej lösning eller? Oo
-------------------------------------------------------------------------
bättre än att skicka ut alla iaf, lr? ;O

Nästan lika dumt faktiskt.
Ge mej ett bra argument för att det är en bra idé.


det minskar tillväxten radikalt av invandrare, utan att skicka ut de som redan flyttat hit och börjat lära sig svenska

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:24
pSilent Kille, 32 år

Citat från Jah


Citat från imEMO

varför detta nu då

bättre det än att de ska behöva slåss om varenda peng som tappas?


men om de handlar på coop så tappas ju inte pengarna?

de är värre om de åker till sina hemländer och köper hus för våra skattepengar (socialbidraget)

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:25
Rosquist Kille, 33 år

Citat från imEMO


det minskar tillväxten radikalt av invandrare, utan att skicka ut de som redan flyttat hit och börjat lära sig svenska[/i]

Och varför är detta bra?

KLICKAINTE Tjej, 31 år

1 887 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:26
KLICKAINTE Tjej, 31 år

Citat från imEMO


Citat från LiBRA69

Citat från imEMO

Citat från LiBRA69

Citat från imEMO

stäng sveriges gränser för invandring så de inte kommer hit fler bara! och sätt en lag på att de max får skaffa 4 barn

Så.. Svenskar ska få skaffa hur många barn de vill, men inte invandrare?
-------------------------------------------------------------------------
inte nödvändigtvis,

Men det är en okej lösning eller? Oo
-------------------------------------------------------------------------
bättre än att skicka ut alla iaf, lr? ;O


fyfan vilket dumt jävla förslag

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:27
pSilent Kille, 32 år

Citat från LiBRA69


Citat från imEMO

det minskar tillväxten radikalt av invandrare, utan att skicka ut de som redan flyttat hit och börjat lära sig svenska

Och varför är detta bra?


för stora delar av utlänningarna begår mycket brott (särskilt personrån och misshandel) dock inte alla, men fler än svenskar.

de tar även våra jobb, arbetslösheten bara ökar och ökar

KLICKAINTE Tjej, 31 år

1 887 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:28
KLICKAINTE Tjej, 31 år

alla människor är lika mycket värda :)

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:28
pSilent Kille, 32 år

Citat från SUZANAA


Citat från imEMO

Citat från LiBRA69

Citat från imEMO

Citat från LiBRA69

Citat från imEMO

stäng sveriges gränser för invandring så de inte kommer hit fler bara! och sätt en lag på att de max får skaffa 4 barn

Så.. Svenskar ska få skaffa hur många barn de vill, men inte invandrare?
-------------------------------------------------------------------------
inte nödvändigtvis,

Men det är en okej lösning eller? Oo
-------------------------------------------------------------------------
bättre än att skicka ut alla iaf, lr? ;O

fyfan vilket dumt jävla förslag



har du något bättre föslag för att minska misshandel rån mord, brott överhuvud taget. eftersom de flesta brott begås av invandrare.

även arbetslösheten, vad ska du göra mot den, mest rätt att vi svenskar får jobben eftersom de är våra förföder som byggt upp landet åt oss.

säg vad du tycker, vad är dina argument och synpunkter?

u_suck_tbh 34 år

28 184 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:29
u_suck_tbh 34 år

Citat från SUZANAA


alla människor är lika mycket värda :)


Säger du bara för at du är invandrare ;(


Skojar bara!


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet