Vad har ni emot invandrare egentligen?
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från imEMO
Citat från LiBRA69
Citat från imEMO
stäng sveriges gränser för invandring så de inte kommer hit fler bara! och sätt en lag på att de max får skaffa 4 barn
Så.. Svenskar ska få skaffa hur många barn de vill, men inte invandrare?
-------------------------------------------------------------------------
inte nödvändigtvis,
Men det är en okej lösning eller? Oo
pSilent
Kille, 32 år
Citat från LiBRA69
Citat från imEMO
Citat från LiBRA69
Citat från imEMO
stäng sveriges gränser för invandring så de inte kommer hit fler bara! och sätt en lag på att de max får skaffa 4 barn
Så.. Svenskar ska få skaffa hur många barn de vill, men inte invandrare?
-------------------------------------------------------------------------
inte nödvändigtvis,
Men det är en okej lösning eller? Oo
-------------------------------------------------------------------------
bättre än att skicka ut alla iaf, lr? ;O
Jah
Kille, 34 år
vi kan ju förbjuda judar att gå in på coop, också.
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från imEMO
Citat från LiBRA69
Citat från imEMO
Citat från LiBRA69
Citat från imEMO
stäng sveriges gränser för invandring så de inte kommer hit fler bara! och sätt en lag på att de max får skaffa 4 barn
Så.. Svenskar ska få skaffa hur många barn de vill, men inte invandrare?
-------------------------------------------------------------------------
inte nödvändigtvis,
Men det är en okej lösning eller? Oo
-------------------------------------------------------------------------
bättre än att skicka ut alla iaf, lr? ;O
Nästan lika dumt faktiskt.
Ge mej ett bra argument för att det är en bra idé.
pSilent
Kille, 32 år
Citat från LiBRA69
Citat från imEMO
Citat från LiBRA69
Citat från imEMO
Citat från LiBRA69
Citat från imEMO
stäng sveriges gränser för invandring så de inte kommer hit fler bara! och sätt en lag på att de max får skaffa 4 barn
Så.. Svenskar ska få skaffa hur många barn de vill, men inte invandrare?
-------------------------------------------------------------------------
inte nödvändigtvis,
Men det är en okej lösning eller? Oo
-------------------------------------------------------------------------
bättre än att skicka ut alla iaf, lr? ;O
Nästan lika dumt faktiskt.
Ge mej ett bra argument för att det är en bra idé.
det minskar tillväxten radikalt av invandrare, utan att skicka ut de som redan flyttat hit och börjat lära sig svenska
KLICKAINTE
Tjej, 31 år
Citat från imEMO
Citat från LiBRA69
Citat från imEMO
Citat från LiBRA69
Citat från imEMO
stäng sveriges gränser för invandring så de inte kommer hit fler bara! och sätt en lag på att de max får skaffa 4 barn
Så.. Svenskar ska få skaffa hur många barn de vill, men inte invandrare?
-------------------------------------------------------------------------
inte nödvändigtvis,
Men det är en okej lösning eller? Oo
-------------------------------------------------------------------------
bättre än att skicka ut alla iaf, lr? ;O
fyfan vilket dumt jävla förslag
pSilent
Kille, 32 år
Citat från LiBRA69
Citat från imEMO
det minskar tillväxten radikalt av invandrare, utan att skicka ut de som redan flyttat hit och börjat lära sig svenska
Och varför är detta bra?
för stora delar av utlänningarna begår mycket brott (särskilt personrån och misshandel) dock inte alla, men fler än svenskar.
de tar även våra jobb, arbetslösheten bara ökar och ökar
KLICKAINTE
Tjej, 31 år
alla människor är lika mycket värda :)
pSilent
Kille, 32 år
Citat från SUZANAA
Citat från imEMO
Citat från LiBRA69
Citat från imEMO
Citat från LiBRA69
Citat från imEMO
stäng sveriges gränser för invandring så de inte kommer hit fler bara! och sätt en lag på att de max får skaffa 4 barn
Så.. Svenskar ska få skaffa hur många barn de vill, men inte invandrare?
-------------------------------------------------------------------------
inte nödvändigtvis,
Men det är en okej lösning eller? Oo
-------------------------------------------------------------------------
bättre än att skicka ut alla iaf, lr? ;O
fyfan vilket dumt jävla förslag
har du något bättre föslag för att minska misshandel rån mord, brott överhuvud taget. eftersom de flesta brott begås av invandrare.
även arbetslösheten, vad ska du göra mot den, mest rätt att vi svenskar får jobben eftersom de är våra förföder som byggt upp landet åt oss.
säg vad du tycker, vad är dina argument och synpunkter?
u_suck_tbh
34 år
Citat från SUZANAA
alla människor är lika mycket värda :)
Säger du bara för at du är invandrare ;(
Skojar bara!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet