Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 00:39
Jah Kille, 34 år

Citat från _Mange_


Jag kan hålla med dig om det, men man kan inte bara ta in fler utan någon plan alls på hur man ska hjälpa de när de är här...

Då får man väl göra en plan. Eller?

friterad Kille, 31 år

121 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 00:42
friterad Kille, 31 år

Snart finns de säkert lika många blattar som svenskar här i sverige ..

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 00:42
Rosquist Kille, 33 år

Citat från Jah


Citat från LiBRA69

Precis, bara det att dammet lider i dethär fallet.

I alla fall, jag tvivlar på att det är särskilt trevligt att bo under en matta.


True.

Citat från Singingbell

Citat från LiBRA69

Så konsekvenser på nöjesplatser och länder ska vara samma? Spännande styre. Betvivlar att det fungerar, känn dumt och långsökt.
Otacksamt? Snarare otacksamt av dej att all vår välfärd för givet.
Du skulle inte bry dej om att människor blir utskickade till länder där de kanske blir dödade?
Vilken vänlig och trevlig värld ni vill skapa <3

Det sa jag itne, jag sa att när man går under REGLER ska man följa dem.
Otacksamt av mig på vilket sätt?

Du läste visst itne vad jag skrev: flyktingar(RIKTIGA) tar itne risken att bryta mot lagarna(borde åtminstone inte det) då de vill stanna. Men andra som är otacksamma och kommer hit för att få pengar(jag menar inte att det är fel att bli rik, men tycker att flyktingar har STÖRRE rätt till vår gästfrihet) som begår brott har oftast inte kommit från ställen där de blir dödade.

Du fattar inte: Det ska finnas konsekvenser för att man begår brott. Så är det bara. Egentligen tycker jag att vanliga svenskar också skulle kickas ut om de begick större brott. Skulle vara rätt skönt om du frågar mig


Well, du sa att konsekvensen var samma : man blir utkastad för att man bryter mot regler.

Oavsett om de blir dödade eller inte så har de ju flyttat hit för att de har de bättre, och vem fan är du att hindra dem? Skicka ut alla kriminella (Vilket vora jävligt dumt) eller inga, sluta nervärdera invandrarna. Bara för att de har flyttat hit och inte hade en mor och far som satte på varann här så betyder de inte att de ska vara under någon särskild lag. inser du inte hur dumt och kränkande det är?

Klart att brott ska få konsekvenser, men att skicka ut folk, och bara folk som inte hade turen att födas här skapar bara en sämre värld där fler lider.

Så jävla bortskämt och själviskt att sitta här och säga "Invandrare är störiga, jag vill inte att de ska få en del av våran välfärd".
Inte konstigt att invandrare är otrevliga med tanke på hur ni ser på dem.

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 00:43
Jah Kille, 34 år

Citat från _Mange_


Visst, be my guest...

Eller grundar sig ert begär att kasta ut invandrare på något annat?

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 00:46
Rosquist Kille, 33 år

Citat från _Mange_


Citat från LiBRA69
-------------------------------------------------------------------------

Mognad sitter inte i ålder utan i huvudet, det är en livserfarenhet jag har som du verkar sakna.

Nej, det är inte rättvist någonstans faktiskt. Att bli utvisad till Sverige vs bli utvisad till ett U-land i Afrika med innebördeskrig?
Vi ska dela med oss av våran välfärd. Att kasta ut folk skapar bara lidande och hat. Något som jag vill motverka om jag ska vara ärlig.

Och vad är det för livserfarenhet du har som jag saknar? att alla invandrare är kärleksfulla individer som bryr sig om männsklighet och frihet? yep kan hålla med dig att jag saknar den livserfarenheten!
*Suck* du lever i en dröm värld, det funkar inte som du säger...isåfall skulle alla som lever i fattiga förhållanden bli placerade i lilla sverige? undrar verkligen hur det skulle bli...


Förstår verkligen inte varför du frågar skrev ju "Mognad sitter inte i ålder utan i huvudet, det är en livserfarenhet jag har som du verkar sakna." Vilken livserfarenhet tror du att jag pratar om?

Nej, det tror jag inte, men de är inte otrevliga för att de är invandrare, utan för att de är otrevliga människor. Sluta kategorisera beroende på etnisk bakgrund. Att fler invandrare verkar vara otrevliga mot dej kan ju bero på hur du ser på dem?

Jag lever inte i en drömvärld, jag vill bara ha en bättre.
Skulle det inte vara bra om världen hade en jämnare välfärd? Självklart kan inte alla bo i Sverige, det har jag aldrig påstått <3

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 00:48
pSilent Kille, 32 år

Citat från homopedofil


Snart finns de säkert lika många blattar som svenskar här i sverige ..

om invandringen fortsätter som den gjort de senaste 10 åren, så är svenskarna en minoritet år 2056..

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 00:50
Jah Kille, 34 år

Citat från _Mange_


Nu ska du inte fly från ämnet...trodde du skulle berätta en plan om hur alla fattiga invandrare ska få plats i Sverige? :(
Och vad skulle det begrunda sig i då?


Du trodde helt klart fel.
Det borde väl du veta bättre än jag?

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:08
Jah Kille, 34 år

Citat från _Mange_


Citat från Jah

[b]Ehm nä? är inte jag som påstår att alla ska få stanna här, elr?


tror du missförstod.
Du borde väl själv veta vad det är, förutom "att de bråkar", som får dig tycka att de ska ut ur vårt, faktiskt, jävligt rika land.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:10
Rosquist Kille, 33 år

Citat från _Mange_


Haha du är verkligen mästare på att slingra dig ur dina egna påstående! Okej W/E tro att du är mest mogen då, om du blir glad av den känslan :)

Jag vet inte hur många gånger jag ska behöva säga att jag INTE påstår att alla invandrare är idioter! säger bara att en jävligt stor del är (större del än svenskar)
Haha oKoK så att de stoppar mig på gatan när jag är på väg hem och drar upp en kniv och rånar mig är pga hur jag ser på dem? elr hey kanske att de rånade min morsa också är något hon elr jag förtjänar?
kanske att när jag o min polare sitter o super i en park så kommer 10 invandrare o snor vår vodka flska, kastar den i marken o skrattar sen går iväg är något som är mitt fel?
att jag o min kompis blev knivhotade bara för vi inte hade någon tändare på oss?
elr kanske alla de gånger de försökt börja bråka bara för man råkar få ögonkontakt med dem?
kanske pga att de kastar sten på min grannes hus och när han kommer ut så jagar de han med baseball trä elr försöker slå ner han (min granne är över 60 år)...har de verkligen gjort allt detta pga min syn på invandrare? det är snarare så att jag har en viss syn på invandrare pga händelser som det här!

Jo du påstop i princip det.[/i]

Slingra mej ur mina egna påståenden? Nu får du förklara dej.

Nej, inte ditt fel, erat fel. Anledningen till att invandrare beter sej som svin mot Svenskar lär ju bero på hur Svenskar och Sverige har behandlat dem. Jag säger inte att det är rätt av dem, men det är förståeligt.

De har inte gjort det bästa för din syn på invandrare, men det betyder inte att vi har rätt att kasta ut dem. Vi svenskar är dem som måste ta första steget och sluta klanka ner på dem (och sluta kasta in alla på samma ställen). Partier som SD kommer bara göra de bråkiga invandrarna ännu bråkigare. SD skapar bara hat och bråk.

Du får gärna recitera var jag i princip påstod det.

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:13
Jah Kille, 34 år

Citat från _Mange_


Jo jag missförstod lite, såg jag nu.
Där är faktiskt ingen annan annledning som jag tycker de ska ut härifrån...hade de betet sig fredligt så hade jag inte haft något emot dem alls.


känner du dig hotad, i Sverige?

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:13
pSilent Kille, 32 år

stäng sveriges gränser för invandring så de inte kommer hit fler bara! och sätt en lag på att de max får skaffa 4 barn

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:15
Rosquist Kille, 33 år

Citat från imEMO


stäng sveriges gränser för invandring så de inte kommer hit fler bara! och sätt en lag på att de max får skaffa 4 barn

Så.. Svenskar ska få skaffa hur många barn de vill, men inte invandrare?

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:15
Jah Kille, 34 år

Citat från _Mange_


Ja...av de invandrare som beter sig som idioter. Folk som beter sig som idioter överlag också naturligtvis...

otroligt.
vad rädda människor det finns.
jag kan be regeringen sätta ut ett terrorlarm åt dig, om du vill. det sista vi vill är väl att obama bombar turning torso. jävla negrer

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:16
pSilent Kille, 32 år

Citat från LiBRA69


Citat från imEMO

stäng sveriges gränser för invandring så de inte kommer hit fler bara! och sätt en lag på att de max får skaffa 4 barn

Så.. Svenskar ska få skaffa hur många barn de vill, men inte invandrare?

-------------------------------------------------------------------------
inte nödvändigtvis,

KLICKAINTE Tjej, 31 år

1 887 forumsinlägg

Skrivet:
24 december 2009 kl. 01:17
KLICKAINTE Tjej, 31 år

rasister :@


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet