Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
SNOPPCORE Kille, 33 år

568 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 02:43
SNOPPCORE Kille, 33 år

Citat från Jah


Citat från SNOPPCORE

när majoriteten invandrare sitter och nästan bankar bussen ur trafik och försöker bilda "musik" klockan 6 på morgonen och man precis vaknat.
det är inte så att jag älskar dom just i den stunden.

ha roligt nån gång du med, jag lovar att du kommer tycka om det.


jag kan ha kul jag med. tro mig!
men jag kan ha kul utan att spränga ljudvallen. det går det med.
jag har ingenting emot invandrare annars, mina närmsta kompisar är invandrare.

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 02:45
Jah Kille, 34 år

Citat från SNOPPCORE


jag kan ha kul jag med. tro mig!
men jag kan ha kul utan att spränga ljudvallen. det går det med.
jag har ingenting emot invandrare annars, mina närmsta kompisar är invandrare.


vi är väl olika du och jag.
men jag hör hellre på invandrare som försöker göra musik än ett par bondar som snackar bilar.

SNOPPCORE Kille, 33 år

568 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 03:02
SNOPPCORE Kille, 33 år

Citat från Jah


vi är väl olika du och jag.
men jag hör hellre på invandrare som försöker göra musik än ett par bondar som snackar bilar.[/i]


antagligen, alla kan inte vara lika.
det gör jag med, men klockan 6 på morgonen, big no!
på hemvägen hade det bara varit trevligt med lite musik

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 03:04
Jah Kille, 34 år

Citat från SNOPPCORE


antagligen, alla kan inte vara lika.
det gör jag med, men klockan 6 på morgonen, big no!
på hemvägen hade det bara varit trevligt med lite musik


okej

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 11:39
Jah Kille, 34 år

Citat från _Mange_


ungdomar hittar alltid på skit. invandrare rånar och snor, svenskar tar överdoser och slåss.
(efter mina 17 år i malmö så har jag bara slagits mot svenskar, och jag har bott i Möllan, Värnhem, Sorgenfri och Rosengård)
om det är lättare att råna en svensk, så är det väl det man gör, för att det är lättare, inte för att de är svenska. eller?

det är även kul att du kallar alla som sympatiserar med invandrare för vänster extremister. jag är förolämpad då jag helst inte vill ha något med vänstern att göra.

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 11:53
Jah Kille, 34 år

Citat från LAPINSKI


och jag stör mig också på att många invandrare vägrar lära sig språket ordentligt, utan pratar "blattesvenska" trots att dom kan prata riktig svenska.

det är en dialekt, inte ett eget språk. byt du dialekt om det är så lätt.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 11:56
Rosquist Kille, 33 år

Citat från LAPINSKI


hatar dom sverige så mycket så kan dom väl ta och åka tillbaka, få se hur kul dom kommer ha då?


Nej, det kan dom inte.
Fan vad jag hatar när folk skriver/säger så.

bluebob Kille, 32 år

1 173 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 11:57
bluebob Kille, 32 år

Finns det någon som har hört om gäng svenskar som går runt och rånar om och om igen i just samma stad?
Finns det någon som har hört om svenskar som bor på samma ställe i en liten lägenhet som är fylld med 2 barn och 50 kackerlackor?
En svensk som blir nekad jobb pga sitt namn, det händer inte ofta alls.
Jag hoppas att folk ser kopplingen.

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 11:59
Jah Kille, 34 år

Citat från LAPINSKI


det jag menar är att jag hör många invandrare som ibland pratar riktig svenska på skoj, så man hör ju att dom kan om dom vill. men ändå väljer dom att prata dialekten blattesvenska annars. jag vet att det inte är en sak att tycka illa om dom för men det är ändå en av anledningarna till att jag inte är särskilt positivt inställd till invandrare.

mina kompisar kan prata stockholmska ibland, de kan om de vill.

Pendulum Tjej, 31 år

2 447 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 12:05
Pendulum Tjej, 31 år

Jag HATAR verkligen dryga blattar/invandrare som tror att dom äger hela sverige och går runt och gör precis om dom vill utan att bry sig.
Motala är en jävla blattestad.
Visstvisst, det finns blattar som beter sig som precis vilken svensson som helst, men det finns det fan inte många av..
Hatar också såna 20+ blattar som stöter på 13 -16åringar och tror dom ska få nått? .____.
UssUssUss.

BubbleShooter Tjej, 32 år

999 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 12:05
BubbleShooter Tjej, 32 år

Jag har mina anledningar,
2 invandrare på min skola är på mig och mina kompisar hela tiden.
Trots att man ber dem ge fan i det fattar de tydligen inte det.
Sen finns det ett område där jag bor där det finns en massa invandrare.
En gång när jag gick förbi där förföljde 2 mig en bra bit på cykel och
slog till mig så fort de cyklade förbi. Om och Om igen.
Så majoriteten av de invandrare jag stött på är svin. -.-

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 12:06
Rosquist Kille, 33 år

Citat från PsykSex


Jag har mina anledningar,
2 invandrare på min skola är på mig och mina kompisar hela tiden.
Trots att man ber dem ge fan i det fattar de tydligen inte det.
Sen finns det ett område där jag bor där det finns en massa invandrare.
En gång när jag gick förbi där förföljde 2 mig en bra bit på cykel och
slog till mig så fort de cyklade förbi. Om och Om igen.
Så majoriteten av de invandrare jag stött på är svin. -.-


..Du dömer efter 4 invandrare?

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 12:07
Jah Kille, 34 år

Citat från Carecup


Motala är en jävla blattestad.

tycker det är kul hur alla säger att de bor i en blatte stad.
jag har aldrig hört talas om Motala, vart ligger det? nån glänta i skogen eller?

bluebob Kille, 32 år

1 173 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 12:09
bluebob Kille, 32 år

Citat från LAPINSKI


ska man behöva skriva ner alla invandrare man stött på som beter sig som svin? det blir måånga.[/i]

... ska man behöva skriva ner alla svenskar man stött på som beter sig som svin? Det blir också många.

ViDE0LAND Tjej, 33 år

787 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 12:10
ViDE0LAND Tjej, 33 år

jag är emot invandrare som tror att dom kan komma hit till sverige och få det lika bra som svenskar utan att göra ett skit! och såna som vägrar lära sig svenska, vägrar acceptera våran tro och religion och som bara kommer hit och förstör.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet