Vad har ni emot invandrare egentligen?
Citat från Jah
Citat från SNOPPCORE
när majoriteten invandrare sitter och nästan bankar bussen ur trafik och försöker bilda "musik" klockan 6 på morgonen och man precis vaknat.
det är inte så att jag älskar dom just i den stunden.
ha roligt nån gång du med, jag lovar att du kommer tycka om det.
jag kan ha kul jag med. tro mig!
men jag kan ha kul utan att spränga ljudvallen. det går det med.
jag har ingenting emot invandrare annars, mina närmsta kompisar är invandrare.
Citat från SNOPPCORE
jag kan ha kul jag med. tro mig!
men jag kan ha kul utan att spränga ljudvallen. det går det med.
jag har ingenting emot invandrare annars, mina närmsta kompisar är invandrare.
vi är väl olika du och jag.
men jag hör hellre på invandrare som försöker göra musik än ett par bondar som snackar bilar.
Citat från Jah
vi är väl olika du och jag.
men jag hör hellre på invandrare som försöker göra musik än ett par bondar som snackar bilar.[/i]
antagligen, alla kan inte vara lika.
det gör jag med, men klockan 6 på morgonen, big no!
på hemvägen hade det bara varit trevligt med lite musik
Citat från _Mange_
ungdomar hittar alltid på skit. invandrare rånar och snor, svenskar tar överdoser och slåss.
(efter mina 17 år i malmö så har jag bara slagits mot svenskar, och jag har bott i Möllan, Värnhem, Sorgenfri och Rosengård)
om det är lättare att råna en svensk, så är det väl det man gör, för att det är lättare, inte för att de är svenska. eller?
det är även kul att du kallar alla som sympatiserar med invandrare för vänster extremister. jag är förolämpad då jag helst inte vill ha något med vänstern att göra.
Finns det någon som har hört om gäng svenskar som går runt och rånar om och om igen i just samma stad?
Finns det någon som har hört om svenskar som bor på samma ställe i en liten lägenhet som är fylld med 2 barn och 50 kackerlackor?
En svensk som blir nekad jobb pga sitt namn, det händer inte ofta alls.
Jag hoppas att folk ser kopplingen.
Citat från LAPINSKI
det jag menar är att jag hör många invandrare som ibland pratar riktig svenska på skoj, så man hör ju att dom kan om dom vill. men ändå väljer dom att prata dialekten blattesvenska annars. jag vet att det inte är en sak att tycka illa om dom för men det är ändå en av anledningarna till att jag inte är särskilt positivt inställd till invandrare.
mina kompisar kan prata stockholmska ibland, de kan om de vill.
Jag HATAR verkligen dryga blattar/invandrare som tror att dom äger hela sverige och går runt och gör precis om dom vill utan att bry sig.
Motala är en jävla blattestad.
Visstvisst, det finns blattar som beter sig som precis vilken svensson som helst, men det finns det fan inte många av..
Hatar också såna 20+ blattar som stöter på 13 -16åringar och tror dom ska få nått? .____.
UssUssUss.
Jag har mina anledningar,
2 invandrare på min skola är på mig och mina kompisar hela tiden.
Trots att man ber dem ge fan i det fattar de tydligen inte det.
Sen finns det ett område där jag bor där det finns en massa invandrare.
En gång när jag gick förbi där förföljde 2 mig en bra bit på cykel och
slog till mig så fort de cyklade förbi. Om och Om igen.
Så majoriteten av de invandrare jag stött på är svin. -.-
Citat från PsykSex
Jag har mina anledningar,
2 invandrare på min skola är på mig och mina kompisar hela tiden.
Trots att man ber dem ge fan i det fattar de tydligen inte det.
Sen finns det ett område där jag bor där det finns en massa invandrare.
En gång när jag gick förbi där förföljde 2 mig en bra bit på cykel och
slog till mig så fort de cyklade förbi. Om och Om igen.
Så majoriteten av de invandrare jag stött på är svin. -.-
..Du dömer efter 4 invandrare?
jag är emot invandrare som tror att dom kan komma hit till sverige och få det lika bra som svenskar utan att göra ett skit! och såna som vägrar lära sig svenska, vägrar acceptera våran tro och religion och som bara kommer hit och förstör.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet