Vad har ni emot invandrare egentligen?
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från LAPINSKI
Citat från LiBRA69
Citat från PsykSex
Jag har mina anledningar,
2 invandrare på min skola är på mig och mina kompisar hela tiden.
Trots att man ber dem ge fan i det fattar de tydligen inte det.
Sen finns det ett område där jag bor där det finns en massa invandrare.
En gång när jag gick förbi där förföljde 2 mig en bra bit på cykel och
slog till mig så fort de cyklade förbi. Om och Om igen.
Så majoriteten av de invandrare jag stött på är svin. -.-
..Du dömer efter 4 invandrare?
ska man behöva skriva ner alla invandrare man stött på som beter sig som svin? det blir måånga.
DAgens dummaste kommentar. Du stöder att man dömer alla efter några. Det är väldigt dumt.
BubbleShooter
Tjej, 32 år
Citat från LiBRA69
Citat från PsykSex
Jag har mina anledningar,
2 invandrare på min skola är på mig och mina kompisar hela tiden.
Trots att man ber dem ge fan i det fattar de tydligen inte det.
Sen finns det ett område där jag bor där det finns en massa invandrare.
En gång när jag gick förbi där förföljde 2 mig en bra bit på cykel och
slog till mig så fort de cyklade förbi. Om och Om igen.
Så majoriteten av de invandrare jag stött på är svin. -.-
..Du dömer efter 4 invandrare?
Nej jag tog de som exempel -.-
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från LAPINSKI
Citat från bluebob
Citat från LAPINSKI
ska man behöva skriva ner alla invandrare man stött på som beter sig som svin? det blir måånga.
... ska man behöva skriva ner alla svenskar man stött på som beter sig som svin? Det blir också många.
men nu handlar ju inte tråden om alla svenskar som beter sig svinigt utan om vad man har emot invandrare.
Spelar ingen roll. Det var en jämförelse.
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från PsykSex
Citat från LiBRA69
Citat från PsykSex
Jag har mina anledningar,
2 invandrare på min skola är på mig och mina kompisar hela tiden.
Trots att man ber dem ge fan i det fattar de tydligen inte det.
Sen finns det ett område där jag bor där det finns en massa invandrare.
En gång när jag gick förbi där förföljde 2 mig en bra bit på cykel och
slog till mig så fort de cyklade förbi. Om och Om igen.
Så majoriteten av de invandrare jag stött på är svin. -.-
..Du dömer efter 4 invandrare?
Nej jag tog de som exempel -.-
Well, du dömer fortfarande en majoritet efter en minoritet, dumt.
BubbleShooter
Tjej, 32 år
Citat från LiBRA69
Citat från PsykSex
Citat från LiBRA69
Citat från PsykSex
Jag har mina anledningar,
2 invandrare på min skola är på mig och mina kompisar hela tiden.
Trots att man ber dem ge fan i det fattar de tydligen inte det.
Sen finns det ett område där jag bor där det finns en massa invandrare.
En gång när jag gick förbi där förföljde 2 mig en bra bit på cykel och
slog till mig så fort de cyklade förbi. Om och Om igen.
Så majoriteten av de invandrare jag stött på är svin. -.-
..Du dömer efter 4 invandrare?
Nej jag tog de som exempel -.-
Well, du dömer fortfarande en majoritet efter en minoritet, dumt.
Låt mig göra det då, du har väl ändå inte med mina åsikter att göra?
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från PsykSex
Citat från LiBRA69
Citat från PsykSex
Citat från LiBRA69
Citat från PsykSex
Jag har mina anledningar,
2 invandrare på min skola är på mig och mina kompisar hela tiden.
Trots att man ber dem ge fan i det fattar de tydligen inte det.
Sen finns det ett område där jag bor där det finns en massa invandrare.
En gång när jag gick förbi där förföljde 2 mig en bra bit på cykel och
slog till mig så fort de cyklade förbi. Om och Om igen.
Så majoriteten av de invandrare jag stött på är svin. -.-
..Du dömer efter 4 invandrare?
Nej jag tog de som exempel -.-
Well, du dömer fortfarande en majoritet efter en minoritet, dumt.
Låt mig göra det då, du har väl ändå inte med mina åsikter att göra?
Vi är i ett diskutionsforum, meningen är liksom att diskutera åsikter?
BubbleShooter
Tjej, 32 år
Citat från Jah
Citat från PsykSex
Låt mig göra det då, du har väl ändå inte med mina åsikter att göra?
håll dina åsikter för dig själv om du inte klarar av att argumentera för dem.
Jag vågar stå för dem i alla fall.
Rosquist
Kille, 33 år
Citat från PsykSex
Citat från Jah
Citat från PsykSex
Låt mig göra det då, du har väl ändå inte med mina åsikter att göra?
håll dina åsikter för dig själv om du inte klarar av att argumentera för dem.
Jag vågar stå för dem i alla fall.
Jag reciterar "Vi är i ett diskutionsforum, meningen är liksom att diskutera åsikter?"
Jävligt dumt att klaga på att jag diskuterar emot dina grova, kränkande generaliseringar.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet