Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 12:10
Jah Kille, 34 år

Citat från bluebob


... ska man behöva skriva ner alla svenskar man stött på som beter sig som svin? Det blir också många.

oh.. hahaha aldrig tänkt på det förut, mycket sant!

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 12:11
Rosquist Kille, 33 år

Citat från LAPINSKI


Citat från LiBRA69

Citat från PsykSex

Jag har mina anledningar,
2 invandrare på min skola är på mig och mina kompisar hela tiden.
Trots att man ber dem ge fan i det fattar de tydligen inte det.
Sen finns det ett område där jag bor där det finns en massa invandrare.
En gång när jag gick förbi där förföljde 2 mig en bra bit på cykel och
slog till mig så fort de cyklade förbi. Om och Om igen.
Så majoriteten av de invandrare jag stött på är svin. -.-

..Du dömer efter 4 invandrare?

ska man behöva skriva ner alla invandrare man stött på som beter sig som svin? det blir måånga.


DAgens dummaste kommentar. Du stöder att man dömer alla efter några. Det är väldigt dumt.

Pendulum Tjej, 31 år

2 447 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 12:11
Pendulum Tjej, 31 år

Citat från Jah


Citat från Carecup

Motala är en jävla blattestad.

tycker det är kul hur alla säger att de bor i en blatte stad.
jag har aldrig hört talas om Motala, vart ligger det? nån glänta i skogen eller?


4 mil från Linköping.

BubbleShooter Tjej, 32 år

999 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 12:12
BubbleShooter Tjej, 32 år

Citat från LiBRA69


Citat från PsykSex

Jag har mina anledningar,
2 invandrare på min skola är på mig och mina kompisar hela tiden.
Trots att man ber dem ge fan i det fattar de tydligen inte det.
Sen finns det ett område där jag bor där det finns en massa invandrare.
En gång när jag gick förbi där förföljde 2 mig en bra bit på cykel och
slog till mig så fort de cyklade förbi. Om och Om igen.
Så majoriteten av de invandrare jag stött på är svin. -.-

..Du dömer efter 4 invandrare?


Nej jag tog de som exempel -.-

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 12:12
Rosquist Kille, 33 år

Citat från LAPINSKI


Citat från bluebob

Citat från LAPINSKI

ska man behöva skriva ner alla invandrare man stött på som beter sig som svin? det blir måånga.

... ska man behöva skriva ner alla svenskar man stött på som beter sig som svin? Det blir också många.

men nu handlar ju inte tråden om alla svenskar som beter sig svinigt utan om vad man har emot invandrare.


Spelar ingen roll. Det var en jämförelse.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 12:13
Rosquist Kille, 33 år

Citat från PsykSex


Citat från LiBRA69

Citat från PsykSex

Jag har mina anledningar,
2 invandrare på min skola är på mig och mina kompisar hela tiden.
Trots att man ber dem ge fan i det fattar de tydligen inte det.
Sen finns det ett område där jag bor där det finns en massa invandrare.
En gång när jag gick förbi där förföljde 2 mig en bra bit på cykel och
slog till mig så fort de cyklade förbi. Om och Om igen.
Så majoriteten av de invandrare jag stött på är svin. -.-

..Du dömer efter 4 invandrare?

Nej jag tog de som exempel -.-


Well, du dömer fortfarande en majoritet efter en minoritet, dumt.

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 12:14
Jah Kille, 34 år

Citat från Carecup


4 mil från Linköping.

du kunde lika gärna sagt "4 mil från den där vattenpölen"

BubbleShooter Tjej, 32 år

999 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 12:14
BubbleShooter Tjej, 32 år

Citat från LiBRA69


Citat från PsykSex

Citat från LiBRA69

Citat från PsykSex

Jag har mina anledningar,
2 invandrare på min skola är på mig och mina kompisar hela tiden.
Trots att man ber dem ge fan i det fattar de tydligen inte det.
Sen finns det ett område där jag bor där det finns en massa invandrare.
En gång när jag gick förbi där förföljde 2 mig en bra bit på cykel och
slog till mig så fort de cyklade förbi. Om och Om igen.
Så majoriteten av de invandrare jag stött på är svin. -.-

..Du dömer efter 4 invandrare?

Nej jag tog de som exempel -.-

Well, du dömer fortfarande en majoritet efter en minoritet, dumt.


Låt mig göra det då, du har väl ändå inte med mina åsikter att göra?

Pendulum Tjej, 31 år

2 447 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 12:15
Pendulum Tjej, 31 år

Citat från Jah


Citat från Carecup

4 mil från Linköping.

du kunde lika gärna sagt "4 mil från den där vattenpölen"


.______.
Behöver du en jävla karta eller?

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 12:16
Jah Kille, 34 år

Citat från PsykSex


Låt mig göra det då, du har väl ändå inte med mina åsikter att göra?

håll dina åsikter för dig själv om du inte klarar av att argumentera för dem.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 12:16
Rosquist Kille, 33 år

Citat från PsykSex


Citat från LiBRA69

Citat från PsykSex

Citat från LiBRA69

Citat från PsykSex

Jag har mina anledningar,
2 invandrare på min skola är på mig och mina kompisar hela tiden.
Trots att man ber dem ge fan i det fattar de tydligen inte det.
Sen finns det ett område där jag bor där det finns en massa invandrare.
En gång när jag gick förbi där förföljde 2 mig en bra bit på cykel och
slog till mig så fort de cyklade förbi. Om och Om igen.
Så majoriteten av de invandrare jag stött på är svin. -.-

..Du dömer efter 4 invandrare?

Nej jag tog de som exempel -.-

Well, du dömer fortfarande en majoritet efter en minoritet, dumt.

Låt mig göra det då, du har väl ändå inte med mina åsikter att göra?


Vi är i ett diskutionsforum, meningen är liksom att diskutera åsikter?

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 12:18
Jah Kille, 34 år

Citat från Carecup


.______.
Behöver du en jävla karta eller?


nope, jag har redan lagt fram min poäng.

BubbleShooter Tjej, 32 år

999 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 12:18
BubbleShooter Tjej, 32 år

Citat från Jah


Citat från PsykSex

Låt mig göra det då, du har väl ändå inte med mina åsikter att göra?

håll dina åsikter för dig själv om du inte klarar av att argumentera för dem.


Jag vågar stå för dem i alla fall.

Rosquist Kille, 33 år

4 111 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 12:19
Rosquist Kille, 33 år

Citat från PsykSex


Citat från Jah

Citat från PsykSex

Låt mig göra det då, du har väl ändå inte med mina åsikter att göra?

håll dina åsikter för dig själv om du inte klarar av att argumentera för dem.

Jag vågar stå för dem i alla fall.


Jag reciterar "Vi är i ett diskutionsforum, meningen är liksom att diskutera åsikter?"
Jävligt dumt att klaga på att jag diskuterar emot dina grova, kränkande generaliseringar.

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 12:27
Jah Kille, 34 år

Citat från PsykSex


Jag vågar stå för dem i alla fall.

well. vill du ha applåder eller?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet