Vad har ni emot invandrare egentligen?
Citat från 1984
Citat från ZOMGfatWHALEO_o
För enligt dig behövde vi ju dom, dom bidrog med mycket arbetskraft, men du hade ju tydligen inte läst på.
Alla länder behöver arbetskraft, sen är det det politiska systemet som gör att ingen får jobb, eller?
Makes perfekt sense. Vi behöver arbetskraft till jobb som inte finns eller som ingen får?
(y)
Vad har invandrare emot svenskar egentligen?
Det enda jag kan komma att störa mig på är kvinnor som går till diskriminerings avdelningen när dem inte fått jobbet dem vill ha p.g.a. bärandes av Burka.
Det var en kvinna som bar burka. Hela hennes kropp var täckt med svart tyg. Hon jobbade på ett dagis. Killen som ägde dagiset ville sparka henne p.g.a. detta, men då klagade hon och jag tror inget hände.
Ska en kvinna som bär burka och man knappt ser hennes ögon verkligen få jobba och uppfostra våra svenska barn?
Jag menar att visst när dem inte jobbar, men när man tar hand om barn.
Jag förstår inte varför dem klagar på att vi tycker att deras "klädstil" är konstig.
Skulle jag gå i shorts i Dubai eller annat arabland skulle det tas till drastiska åtgärder (kan gå så långt som till fängelse).
Det är faktist helt sjukt!
Det var ett par från europa som hade hånglat på en strand i Dubai.
Båda två sattes i fängelset (om jag minns rätt). :s
Klädkoder existerar. Sverige har inget sånt i samhället, var glada för det.
Att det finns i arbetet är bra och då håller jag med om att man inte ska få ha på sig helt frivilliga kläder om t ex alla servitörer ska ha likadana kläder.
Btw, om brott begås mest av invandrare och arbetslösheten är stor hos invandrare, varför inte reda ut det istället för att stoppa invandring och vara fientlig mot invandrare? Stoppa segregationen, stoppa diskrimineringen så att alla kan få jobb, ställ krav på att man ska kunna svenska och allt det där.
Och att det inte finns jobbtillfällen eller pengar att skapa fler jobb med, tacka våran kära kungafamilj för det som slösar 12 miljoner (?) kronor på ett bröllop. Jättebra att ge chefer flera miljoner i bonusar som dom kan ta ut varje månad.
Det är fan inte invandrarnas fel att det är som det är idag om politiken är orsaken.
Det finns en enkel förklaring... Utlänningar är som svenskar, finns dom som är hellt ok och så finns det ett gäng rövhål me...
anledningen till deras rykten är för att dom nya "flyktingarna" är helt enkelt för lata för att jobba (menar inte alla dock) sen skyler dom på religion, traditioner mm... att kvinnor ska ha burka står det inget om i Koranen, det är en gammal tradition för att menen (prästerna) skulle behålla makten, samma med hedersmord... bara för att hålla kontroll över sina barn, det står inte ett enda ord i Koranen om att döda sina barn för dom har fel åsikt... anledningen till att utlänningar får dåligt ryckte är för att median skriver bara om negativa nyheter för att sälja bättre...
alla ska få en chans även utlänningar men efter det så får han/hon klara sig själv...
äh tyst alla haters ha ett öppet sinne för lite annorlunda folk.
ni som är emos borde väl ha some understanding of the people in minority. fast nä okej ni klagar på fjortisar så ni är precis likadana som alla andra fucking dumbasses.
Citat från SamiraKaulitz
jag är inte emo :o
Kaulitz fan? stinkin emo all way over here :P
Hahahaha.
fittja bussen, DÅ blir jag rasist.
lägg av. bara för att du vill avskärma dig från resten av världen behöver inte alla göra det.
man får väl lov att ha kul i bussen?[/i]
när majoriteten invandrare sitter och nästan bankar bussen ur trafik och försöker bilda "musik" klockan 6 på morgonen och man precis vaknat.
det är inte så att jag älskar dom just i den stunden.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet