Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2009 kl. 14:00
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från 1984


Citat från ZOMGfatWHALEO_o

För enligt dig behövde vi ju dom, dom bidrog med mycket arbetskraft, men du hade ju tydligen inte läst på.

Alla länder behöver arbetskraft, sen är det det politiska systemet som gör att ingen får jobb, eller?


Makes perfekt sense. Vi behöver arbetskraft till jobb som inte finns eller som ingen får?

(y)

jagspyr Tjej, 33 år

1 132 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2009 kl. 14:20
jagspyr Tjej, 33 år

Vad har invandrare emot svenskar egentligen?

Zalbeyx Kille, 36 år

7 318 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2009 kl. 14:24
Zalbeyx Kille, 36 år

Citat från JagSpyr


Vad har invandrare emot svenskar egentligen?

Tror en del vill veta vem som kasta, och det var jörgen som gömt sig i USA ett tag för att inte bli mordhotad.

Pilota Tjej, 30 år

3 314 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2009 kl. 14:28
Pilota Tjej, 30 år

Det enda jag kan komma att störa mig på är kvinnor som går till diskriminerings avdelningen när dem inte fått jobbet dem vill ha p.g.a. bärandes av Burka.
Det var en kvinna som bar burka. Hela hennes kropp var täckt med svart tyg. Hon jobbade på ett dagis. Killen som ägde dagiset ville sparka henne p.g.a. detta, men då klagade hon och jag tror inget hände.
Ska en kvinna som bär burka och man knappt ser hennes ögon verkligen få jobba och uppfostra våra svenska barn?
Jag menar att visst när dem inte jobbar, men när man tar hand om barn.
Jag förstår inte varför dem klagar på att vi tycker att deras "klädstil" är konstig.
Skulle jag gå i shorts i Dubai eller annat arabland skulle det tas till drastiska åtgärder (kan gå så långt som till fängelse).
Det är faktist helt sjukt!

Pilota Tjej, 30 år

3 314 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2009 kl. 14:30
Pilota Tjej, 30 år

Det var ett par från europa som hade hånglat på en strand i Dubai.
Båda två sattes i fängelset (om jag minns rätt). :s

bluebob Kille, 32 år

1 173 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2009 kl. 15:06
bluebob Kille, 32 år

Klädkoder existerar. Sverige har inget sånt i samhället, var glada för det.
Att det finns i arbetet är bra och då håller jag med om att man inte ska få ha på sig helt frivilliga kläder om t ex alla servitörer ska ha likadana kläder.

Btw, om brott begås mest av invandrare och arbetslösheten är stor hos invandrare, varför inte reda ut det istället för att stoppa invandring och vara fientlig mot invandrare? Stoppa segregationen, stoppa diskrimineringen så att alla kan få jobb, ställ krav på att man ska kunna svenska och allt det där.
Och att det inte finns jobbtillfällen eller pengar att skapa fler jobb med, tacka våran kära kungafamilj för det som slösar 12 miljoner (?) kronor på ett bröllop. Jättebra att ge chefer flera miljoner i bonusar som dom kan ta ut varje månad.

Det är fan inte invandrarnas fel att det är som det är idag om politiken är orsaken.

Metalkid Kille, 33 år

41 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2009 kl. 15:10
Metalkid Kille, 33 år

Det finns en enkel förklaring... Utlänningar är som svenskar, finns dom som är hellt ok och så finns det ett gäng rövhål me...
anledningen till deras rykten är för att dom nya "flyktingarna" är helt enkelt för lata för att jobba (menar inte alla dock) sen skyler dom på religion, traditioner mm... att kvinnor ska ha burka står det inget om i Koranen, det är en gammal tradition för att menen (prästerna) skulle behålla makten, samma med hedersmord... bara för att hålla kontroll över sina barn, det står inte ett enda ord i Koranen om att döda sina barn för dom har fel åsikt... anledningen till att utlänningar får dåligt ryckte är för att median skriver bara om negativa nyheter för att sälja bättre...
alla ska få en chans även utlänningar men efter det så får han/hon klara sig själv...

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
20 december 2009 kl. 01:48
Jah Kille, 34 år

äh tyst alla haters ha ett öppet sinne för lite annorlunda folk.
ni som är emos borde väl ha some understanding of the people in minority. fast nä okej ni klagar på fjortisar så ni är precis likadana som alla andra fucking dumbasses.

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
20 december 2009 kl. 15:55
Jah Kille, 34 år

Citat från SamiraKaulitz


jag är inte emo :o

Kaulitz fan? stinkin emo all way over here :P

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
21 december 2009 kl. 13:44
1984 35 år

Hahahaha.

HardcoreChey_97 Tjej, 31 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
21 december 2009 kl. 13:46
HardcoreChey_97 Tjej, 31 år

Citat från SamiraKaulitz


jag är inte emo :o

"okej"

SNOPPCORE Kille, 33 år

568 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 02:14
SNOPPCORE Kille, 33 år

fittja bussen, DÅ blir jag rasist.

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 02:21
Jah Kille, 34 år

Citat från SNOPPCORE


fittja bussen, DÅ blir jag rasist.

lägg av. bara för att du vill avskärma dig från resten av världen behöver inte alla göra det.
man får väl lov att ha kul i bussen?

SNOPPCORE Kille, 33 år

568 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 02:33
SNOPPCORE Kille, 33 år


lägg av. bara för att du vill avskärma dig från resten av världen behöver inte alla göra det.
man får väl lov att ha kul i bussen?[/i]


när majoriteten invandrare sitter och nästan bankar bussen ur trafik och försöker bilda "musik" klockan 6 på morgonen och man precis vaknat.
det är inte så att jag älskar dom just i den stunden.

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
22 december 2009 kl. 02:35
Jah Kille, 34 år

Citat från SNOPPCORE


när majoriteten invandrare sitter och nästan bankar bussen ur trafik och försöker bilda "musik" klockan 6 på morgonen och man precis vaknat.
det är inte så att jag älskar dom just i den stunden.


ha roligt nån gång du med, jag lovar att du kommer tycka om det.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet