Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
16 november 2009 kl. 21:30
Jah Kille, 34 år

Citat från Breekachu


Eftersom du inte verkar fattat att jag drivit med dig så passar du verkligen in bland resten av de korkade söderlänningarna, du har verkligen stärkt mina fördomar nu :(

Haha idiot, tror du jag tar en bonde från Piteå, med fördomar mot "turkar" på allvar?

makssfoerfan Kille, 34 år

579 forumsinlägg

Skrivet:
16 november 2009 kl. 21:33
makssfoerfan Kille, 34 år

Citat från Breekachu


Invandrare är ju egentligen som alla andra, men i snitt är dom lite mer fientliga än snittet på svenskar, nekar man till det är man okunnig.
Kan ju bero på att de har det dåligt ställt, kass uppfostran, kass religion. Förstår inte hur "Allah, death to the infidels!, BOOOM !" ska läsa deras problem[/i]

Som du säger, det är isåfall inte invandrarnas fel utan samhällets. Man kan ju inte dra alla över en kant då jag träffar mer bråksugna svenskar än invandrare. De invandrare jag har träffat är riktigt schyssta.

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
16 december 2009 kl. 20:30
pSilent Kille, 32 år

Enligt alla opinionsundersökningar är majoriteten av svenska folket missnöjda med den kravlösa invandringspolitiken. De inser att lägre straff, fler bidrag och "positiv särbehandling", inte ökar invandrares vilja till anpassning- utan istället ökar deras förakt mot oss, ändå fortsätter Sveriges politiker att sätta hela världens intressen framför sina egna väljares. Sverige är de land som gjort störst uppoffringar för att tillgodose invandrarnas krav och önskemål; ändå är det Sverige som fått störst problem med invandrarbrottsligheten "här kan man ju bete sig hur man vill" nu får de vara slut med "tolerans och förståelse", nu är de dags att börja ställa krav på dem som valt att flytta hit. det är dags för svenskarna att säga ifrån.

DinGud Kille, 33 år

9 208 forumsinlägg

Skrivet:
16 december 2009 kl. 21:02
DinGud Kille, 33 år

Citat från Breekachu


aa, det tycker jag med, men själv tycker jag att vi inte borde ta emot nå invandring alls, det skiter ju sig bara

Du är ett troll va?

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2009 kl. 12:40
1984 35 år

Citat från imEMO


Enligt alla opinionsundersökningar är majoriteten av svenska folket missnöjda med den kravlösa invandringspolitiken. De inser att lägre straff, fler bidrag och "positiv särbehandling", inte ökar invandrares vilja till anpassning- utan istället ökar deras förakt mot oss, ändå fortsätter Sveriges politiker att sätta hela världens intressen framför sina egna väljares. Sverige är de land som gjort störst uppoffringar för att tillgodose invandrarnas krav och önskemål; ändå är det Sverige som fått störst problem med invandrarbrottsligheten "här kan man ju bete sig hur man vill" nu får de vara slut med "tolerans och förståelse", nu är de dags att börja ställa krav på dem som valt att flytta hit. det är dags för svenskarna att säga ifrån.

Vad skulle det vara för krav?
"Du måste färga håret blont och älska dalahästar och hembränt annars får du fan inte bo här ditt svin"

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2009 kl. 12:41
1984 35 år

Citat från Breekachu


Invandrare är ju egentligen som alla andra, men i snitt är dom lite mer fientliga än snittet på svenskar, nekar man till det är man okunnig.
Kan ju bero på att de har det dåligt ställt, kass uppfostran, kass religion. Förstår inte hur "Allah, death to the infidels!, BOOOM !" ska läsa deras problem


Njae, jag tror du behöver läsa på lite om islam. Eller inte lite utan mycket.

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2009 kl. 12:49
1984 35 år

Citat från ZOMGfatWHALEO_o


När jag gick på stan med min GF, så kollade en blatte på henne så grovt när hon gick förbi, MEDMIG BAKOM, att jag nästan lade en armbåge över näsbenet på fanskapet.

Besök eskilstuna så är ni alla rassar inom 24 timmar. Gick på stan 10 min och fick mördar blick direkt,

1. Deras syn på kvinnor är skit
2. Dom slåss oschysst
3. Dom är äckliga
4. Dom är äckliga
5. Dom är äckliga

Då säger ni kanske att jag generaliserar men tro mig jag har invandrare polare, OCH DOM ÄR svenskar för mig för dom sköter sig. Dock äre ju synd att 90% av deras folk ska förstöra för dom 10% som är snälla bara.


Så alla i världen som inte sköter sig är inte svenskar menar du? Du är en idiot.

viciousme Tjej, 33 år

94 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2009 kl. 12:53
viciousme Tjej, 33 år

Citat från CARROLiZER


Jag är lite rasistisk av mig, men jag har mina anledningar.

Ge mig en bra anledning

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2009 kl. 13:08
1984 35 år

Citat från ZOMGfatWHALEO_o


Hahah typ.
Iaf folk som kommer hit med all sin skit anser inte jag som svenskar bara för dom bott här 3 år.
90% av alla grova våldsbrott skedde 2007 av invandrare. Ser du något sammanhang där?
Nej men de är lugnt. Vi kan ta in fler när vi inte ens kan ta hand om dom vi har.


Och alla människor med kriminell karriär som är etniska svenskar, är alltså inte det? Eller hur menar du? Är alla svenskar änglar eller vadå?


Jag säger ett ord...

SEGREGATION.

OkejOkK Kille, 34 år

138 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2009 kl. 13:15
OkejOkK Kille, 34 år

Många (inte alla men fan dom är asmånga, detta vet jag av egen erfaranhet liksom) SNOR, KAXAR, VÅLDTAR, SLÅSS osv you name it.
Sen är typ 70-80% av socialbidragstagare av invandrarbakgrund vilket gör att vi får betala mer i skatt och det går på skit som sitter hemma och ploppar ut en unge i kvarten istället för något bra som får vårat avlånga land att gå framåt.

Dom drar ner och förstör sverige på alla sätt så att säga. Stoppa intaget om vi inte behöver dom,
och behåll dom som sköter sig och är villiga att arbeta.
Tänk så svenskarna i första hand detta är ju ändå SVERIGE.

Det är i korthet vad jag tycker om blattar :)

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2009 kl. 13:22
1984 35 år

Citat från ZOMGfatWHALEO_o


Dom är iaf svenskar. Det handlar om att vi tar in folk från andra länder som bara kommer hit och bidrar med kriminallitet?
Är det rättvist för oss som sköter oss?

Jag läste om en Polsk kille som kom hit till Sverige, mördade och satt i svenskt fängelse. Han fick mer pengar av Svenska staten än när han jobbade i polen.

Hur förklarar du att brottsligheten har ökat med otaliga procent under de senaste 30 åren då vi börjat ta in invandrare?
Även om man tar hänsyn till brott per person / att brottsligheten skall öka med mer människor i sverige så har ändå brotten ökat markant sen vi började ta in invandrare som vi inte kan ge bra utbildning nog att hälften av dom inte ens kan svenska?

Sexual brotten har ökat med 51 procent under dom senaste tio åren. Också under dom här tio åren som vi har tagit in flest invandrare.
Jag säger inte att de nödvändigtvis är genetiskt betingat men jag tycker ändå att vi inte har medlen till att ta hand om alla invandrare som kommer hit. Vi tog in 25% av iraks flyktingar. Sjukt.


Och det är någonting gudomligt eller?
Det vet jag ingenting om, källa?

Personligen så tror jag brottsligheten ökar med samhällets krav på materiella ting, och för att hinna med måste fattiga och arbetslösa begå brott, för annars ser man ner på dem. Och det gäller inte bara nyanlända svenskar utan alla. Titta själv på USA, har man inte bil när man är arton blir man mobbad där. Klart man snor en bil eller fixar pengar på olagligt vis istället för att bli mobbad?
Sen har Sverige i alla tider "tagit in" nya svenskar, så du kan inte skylla på invandringen.

Problemet med ditt sista argument är att ingen någonsin belyser hur mycket vi faktiskt tjänar på invandringen, alltså tänk dig 1,5 miljoner fler arbetare i Svea rike? Saftigt, eller hur?

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2009 kl. 13:32
1984 35 år

Citat från ZOMGfatWHALEO_o


Hahaha! Du det där köper jag inte för fem jävla öre. Svenskar som lever fattigt snor inte alls i samma skala som invandrare gör.
Att Sverige tillåter t ex Rinkeby och Rosengård är för mig helt jävla fantastiskt.

Det har inget med rasism att göra, men att sära på invandrarna så att dom blandar sig mer med Svenskarna gör att dom lättare kommer in i samhället. Men ingen belyser detta. Vill du ha statistik, info allt?, Sök på www.brå.se

http://www.kriminellt.com/fakta-om-sexualbrott.html Där har du också en sida där dom tagit utdrag från brå.

Att vi tjänar pengar på 1,5 miljoner invandrare tycker jag är lite roligt att du säger när hälften av dom är arbetslösa.

Arbetslösheten är stor i Sverige för tillfället hur tycker du då att vi tjänar på att vi tar in fler folk som kan ta andra svenskars jobb?


Hur vet du det där förresten? Dom enda som tattade på min skola var svennarna?
Sverige skapade Rinkeby och Rosengård.
Måste jag säga samma ord jag sa innan eller?
Precis, och det var det jag menade, Integration gör mycket. Väldigt mycket.

Men vilka svenskars jobb? Anledningen till att en mer kompetent invandrare (fysiker liksom) tar en idiotrasists taxijobb är väl inte invandrarens fel förfan?

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2009 kl. 13:37
1984 35 år

Citat från ZOMGfatWHALEO_o


Enligt statistiska centralbyrån så är 8 procent av sverige arbetslösa, vilket motsvarar 400 000 tusen människor. Dock är mörkertalet med nyinflyttade invandrare inte inberäknade där tror jag.

Även som det skulle vara så att hälften av dom vilket jag har svårt att tro så skulle de vara en enorm överrepresentation av invandrarna med sina 1,5 miljoner och resten av svenskanar som är 7,5 miljoner. Då menar de alltså att på 7,5 miljoner svenskar finns de 200 000 tusen arbetslösa och på 1,5 miljoner invandrare finns de 200 000 tusen arbetslösa, väldigt effektiva är dom!


Och det är ju självklart Mohammeds fel eller hur? Det kan inte vara Svensson som sitter på en guldhög och inte anställer folk med främmande efternamn eller?
Majoriteten av människorna på min skola pratade om att byta namn till något svenskt, annars skulle de inte få jobb. Och lärarna sa detsamma. Så kom inte och skyll på invandrarna bara för att Sverige har hög arbetslöshet.

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2009 kl. 13:39
1984 35 år

Citat från ZOMGfatWHALEO_o


För enligt dig behövde vi ju dom, dom bidrog med mycket arbetskraft, men du hade ju tydligen inte läst på.

Alla länder behöver arbetskraft, sen är det det politiska systemet som gör att ingen får jobb, eller?

Omnicide Kille, 33 år

1 931 forumsinlägg

Skrivet:
17 december 2009 kl. 13:56
Omnicide Kille, 33 år

Jag har inget emot invandrare. Finns många personer med dåliga aspekter oavsett härkomst..


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet