Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
16 november 2009 kl. 20:17
Jah Kille, 34 år

Citat från Breekachu


Jag är lite fördomsfull av mig, men hittils har jag inte träffat på EN ENDA turk som inte är agressiv osv

finns inte så många turkar i sverige

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
16 november 2009 kl. 20:21
Jah Kille, 34 år

Citat från Breekachu


wops, menade de från irak

irakier? finns inte så värst mycket av dem heller.

Kizu Kille, 34 år

717 forumsinlägg

Skrivet:
16 november 2009 kl. 20:22
Kizu Kille, 34 år

Citat från Jah


Citat från Breekachu

wops, menade de från irak

irakier? finns inte så värst mycket av dem heller.


tror snubben försöker generalisera men det går inte så bra för honom.

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
16 november 2009 kl. 20:25
Jah Kille, 34 år

Citat från Mymelody


tror snubben försöker generalisera men det går inte så bra för honom.

jag förstod det. jag försöker bara bevisa hur fördomsfull han är.
varje person du ser ute med mörkare hy och svart hår är inte turk, eller arab.

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
16 november 2009 kl. 20:35
Jah Kille, 34 år

Citat från Breekachu


Nåt i den stilen faktiskt XD men gör det enkelt nu, alla som är mörka men varken från indien eller helt svart är fucking crazy (iaf de jag mött) såna som äger pizza-butiker, deras barn dvs

Jag undrar hur många invandrare det bor i Piteå. Två?

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
16 november 2009 kl. 20:46
Jah Kille, 34 år

Citat från Breekachu


Inte så många ! men de är ondskefulla !

haha kom igen, grow a pair bonde

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
16 november 2009 kl. 20:51
Jah Kille, 34 år

Citat från Breekachu


Vi i Piteå är faktiskt inte inavlade missfostren som knullar renar, som vissa fått för sig

Turkar, eller araber, eller vad du nu vill kalla dem, är faktiskt inte ondskefulla våldtäcksmän med ak47or under sin burka, som vissa har fått för sig.

Cathy Tjej, 30 år

2 391 forumsinlägg

Skrivet:
16 november 2009 kl. 20:52
Cathy Tjej, 30 år


Vi i Piteå är faktiskt inte inavlade missfostren som knullar renar, som vissa fått för sig[/i]
-------------------------------------------------------------------------
e du säker ?? O.o

Cathy Tjej, 30 år

2 391 forumsinlägg

Skrivet:
16 november 2009 kl. 20:58
Cathy Tjej, 30 år

Citat från Breekachu


Citat från pinkcupcakekid


Vi i Piteå är faktiskt inte inavlade missfostren som knullar renar, som vissa fått för sig
-------------------------------------------------------------------------
e du säker ?? O.o

hehe, några tror faktiskt att vi rider på renar till skolan XD men själv tycker jag faktiskt vi är en heeeel del "socialt och intelligent mer utvecklade än de i söder. Men alla får ju ha sin åsikt !


hahah suree -.-

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
16 november 2009 kl. 21:02
Jah Kille, 34 år

Citat från Breekachu


men själv tycker jag faktiskt vi är en heeeel del "socialt och intelligent mer utvecklade än de i söder

mjölka din ren och lägg dig bonde.

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
16 november 2009 kl. 21:08
Jah Kille, 34 år

Citat från Breekachu


Bara för att min familj äger en ren betyder ju inte att jag är en bonde

Piteå = bonde.
Och jo, hahaha

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
16 november 2009 kl. 21:17
Jah Kille, 34 år

Citat från Breekachu


Nu har vi nog gått lite OT, men det är min pappas så dra inte in mig >:( !
Dessutom så pratar de från söder helt mongo


Bondesson, då. Samma sak, hahaha.
När var senast du träffade på en civilisation bondesson, vem pratar konstigt? hahaha

makssfoerfan Kille, 34 år

579 forumsinlägg

Skrivet:
16 november 2009 kl. 21:25
makssfoerfan Kille, 34 år

Allt som inte är stockholm = bonde
Jah, du är också bonde :(

ont: invandrare är snälla

MurderMyDoll Kille, 33 år

303 forumsinlägg

Skrivet:
16 november 2009 kl. 21:28
MurderMyDoll Kille, 33 år

Citat från makssfoerfan


Allt som inte är stockholm = bonde
Jah, du är också bonde :(

ont: invandrare är snälla


Är du snygg eller?? :O Är man bonde för att man inte råkar bo i sthlm eller??

Jah Kille, 34 år

8 989 forumsinlägg

Skrivet:
16 november 2009 kl. 21:29
Jah Kille, 34 år

Citat från makssfoerfan


Jah, du är också bonde :(

Stockholm kan slicka på emo-trappan/plattan/vad ni nu kallar det.
040


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet