Vad har ni emot invandrare egentligen?
Cathy
Tjej, 30 år
Vi i Piteå är faktiskt inte inavlade missfostren som knullar renar, som vissa fått för sig[/i]
-------------------------------------------------------------------------
e du säker ?? O.o
Cathy
Tjej, 30 år
Citat från Breekachu
Citat från pinkcupcakekid
Vi i Piteå är faktiskt inte inavlade missfostren som knullar renar, som vissa fått för sig
-------------------------------------------------------------------------
e du säker ?? O.o
hehe, några tror faktiskt att vi rider på renar till skolan XD men själv tycker jag faktiskt vi är en heeeel del "socialt och intelligent mer utvecklade än de i söder. Men alla får ju ha sin åsikt !
hahah suree -.-
makssfoerfan
Kille, 34 år
Allt som inte är stockholm = bonde
Jah, du är också bonde :(
ont: invandrare är snälla
MurderMyDoll
Kille, 33 år
Citat från makssfoerfan
Allt som inte är stockholm = bonde
Jah, du är också bonde :(
ont: invandrare är snälla
Är du snygg eller?? :O Är man bonde för att man inte råkar bo i sthlm eller??
Jah
Kille, 34 år
Citat från makssfoerfan
Jah, du är också bonde :(
Stockholm kan slicka på emo-trappan/plattan/vad ni nu kallar det.
040
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet