Vad har ni emot invandrare egentligen?
ajla
Tjej, 29 år
Citat från Hereticcc
Citat från S4FTB4RN
jo , men det e ju kanske så du tänker .
alla är vi ju olika , ellerhur ?
på den punket , kan jag hålla med dej om . det hade jag också gjort ;>
Ja, vi är alla olika. Men om vi tar invandrare från t.ex. mellanöstern, där barnen uppfostras på ett helt annat sätt än här i Sverige. Som min vän (han är kosovo-alban btw) sa, att han sett barn i kosovo kasta stenar på hundar etc. som tidsfördriv. Det vore helt ju oacceptabelt här i Sverige, och jag tycker att dom borde anpassa sig lite bättre till våran kultur. ...Fast nu när jag sitter här och skriver, inser jag, att hur kan dom veta att det är så, när dom inte kan språket, inte vet någonting om landet dom befinner sig i, och anser att sådant beteende är helt normalt? Hm...
hah , jo jag vet hur det funkar där nere , jag e själv från bosnien ;)
själv gör man inte så där jag ursprungligen är ifrån , om man inte är helt jävla blåst , 14 år , eller som sagt , blåst .
i kina äter man ju ibland hundar , och om dem inte kan språket , så har dem väl ingen chans att lära sig sluta ? x'd
hahah dåligt exempel men ja :3
det finns ju saker som svenskar gör som vi säger ..
ryssland inte gillar .
det blir ju kulturkrockar hur du en ser det ;/
JWL
Kille, 35 år
Citat från ahorkadig
Citat från k2d
jag har inget emot invandrare, men när de bråkar tycker jag att de gör bort sig.
alla som bråkar gör bort sig, varesig det är kineser, svenskar, finnar, turkar, serber osv.. Alla gör bort sig.
Bråka är patetiskt.
Tror han syftar på att blattar ofta söker bråk.
Evenstar
32 år
Citat från S4FTB4RN
Citat från Viiickyy
Citat från shrimpo
ehm... jag är inte invandrare men jag är blatte ! och jag har inget emot andra blattar/invandrare.
men jag blir lite äcklad utan dom ''ny importerade'' invandrarna som är i stan å raggar på tjejer som är typ 14 år.
Du är visst invandrare / blatte är samma sak såååååå..
invandrare - folk som inte är födda i sverige
blatte - förmodligen vad man kan kalla person med utländskt ursprung som är född här ;>
Jag vet inte hur många gånger jag förklarat ordets innebörd..
Kalla er själva för kackerlackor o vägglöss om ni så vill, nu ere slut på tjatet.
ajla
Tjej, 29 år
wth ? :0
Jah
Kille, 34 år
baddest flow, niggas know
Naala
Kille, 35 år
inget emot dom om dom sköter sig ...
MurderMyDoll
Kille, 33 år
Citat från Skritin
Jag är utländsk.
Jag hatar rasism och sexism.
Det är typ världens mest korkade grej ever.
Fan.
Människor som människor!
Vi är alla av samma kött och blod.
Rätt!!!
therumisgone
Tjej, 30 år
Citat från Skritin
Jag är utländsk.
Jag hatar rasism och sexism.
Det är typ världens mest korkade grej ever.
Fan.
Människor som människor!
Vi är alla av samma kött och blod.
Så rätt!
S3p3
Tjej, 33 år
ingenting.
alla bör accepteras för de som de är oavsett bakgrund/läggning/religion osv osv
Jah
Kille, 34 år
Citat från InSweden4Eva
Ska vi inte dra upp en debatt om " Vad har invandrare emot Sverige egentligen"?
om jag inte känner mig välkommen hos någon, så är jag inte heller trevlig mot denne.
oj vad vi var snälla som kallade invandrarna för svartskallar när de kom från ett krigsdrabbat område.
Cathy
Tjej, 30 år
o0kejj jag ska kanske inte säga så mke för jag e ju sj invandrare men ja går iaf inte o snor saker o slår ner svenskar för att dom e just svenskar i sitt eget land?
sjgrjjkw5324
Kille, 54 år
Citat från pinkcupcakekid
o0kejj jag ska kanske inte säga så mke för jag e ju sj invandrare men ja går iaf inte o snor saker o slår ner svenskar för att dom e just svenskar i sitt eget land?
tänk för att jag gör de då :( ?
Cathy
Tjej, 30 år
Citat från YUU
Citat från pinkcupcakekid
o0kejj jag ska kanske inte säga så mke för jag e ju sj invandrare men ja går iaf inte o snor saker o slår ner svenskar för att dom e just svenskar i sitt eget land?
tänk för att jag gör de då :( ?
gör vadåå slår ner folk?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet