Vad har ni emot invandrare egentligen?
Citat från stvafel
Hej!
Jag har något emot invandrare för att 80 % av alla jävla brott i Sverige begås utav just invandrare. Min farsa är invandrare men jag har ändå galet mycket emot dom. Iallafall i förorterna.
Man kan helt seriöst inte gå ut på kvällen utan att vara förberred på att man kan bli rånad/slagen/våldtagen av just invandrare. Nu menar jag inte att dom ska köra rape-time på mig, utan på tjejer.
Är jag rasist eller realist? :q
Ta en titt på svensk brottsstatistik. Du kommer att se att de flesta brotten som begås här, begås av människor som har det dåligt ställt socialt och/eller ekonomiskt. Ta sen en titt på just vilka det är som har det dåligt ställt i Sverige och du kommer att se att det huvudsakligen är just invandrarna som hamnar i den kategorin. Tala nu om för mig att det är invandrarnas fel att vi inte bryr oss om dem.
Citat från trashwhoore
Jag har inget emot invandrare. Det är bara en liten del av invandrare som är kriminella och dylikt. Den största marioteten av invandrare är inte kriminella och det är absolut inte bara dom som begår brott. (:
Den lilla delen?
Okej
Citat från TrickrTreat
om jag skriver mina åsikter här blir jag utslängd.
Du har rätt till din åsikt, så länge du inte hettsar på någon.
Citat från stvafel
Citat från MurderMyDoll
Citat från XDarklyEroticX
den vita rasen dör ut om 40 år om vi fortsätter att ta in typ 16000 våldtäcktsmän och rånare om året
Är man rånare eller våldtäcktsman för att man är invandrare??
Svar: Nej några av dom kanske är det men det är fel att skylla allt på dom. Bara för att en har gjort fel så har tydligen alla det! Dom som säger det har fel..
90 % av alla våldsbrott begås av invandrare.
ba-dum-chi!
Kul att slänga ut lite siffror hur som helst? (:
Citat från absurd
Citat från stvafel
Hej!
Jag har något emot invandrare för att 80 % av alla jävla brott i Sverige begås utav just invandrare. Min farsa är invandrare men jag har ändå galet mycket emot dom. Iallafall i förorterna.
Man kan helt seriöst inte gå ut på kvällen utan att vara förberred på att man kan bli rånad/slagen/våldtagen av just invandrare. Nu menar jag inte att dom ska köra rape-time på mig, utan på tjejer.
Är jag rasist eller realist? :q
Ta en titt på svensk brottsstatistik. Du kommer att se att de flesta brotten som begås här, begås av människor som har det dåligt ställt socialt och/eller ekonomiskt. Ta sen en titt på just vilka det är som har det dåligt ställt i Sverige och du kommer att se att det är just invandrarna som hamnar i den kategorin. Tala nu om för mig att det är invandrarnas fel att vi inte bryr oss om dem.
Det är många svenskar som har det dåligt ekonomiskt/hemma med och bor i samma områden som invandrare med dålig ekonomi/uppväxt, men fortfarande begås 80 % av alla brott i Sverige utav invandrare. Bryr vi oss inte om invandrare skulle vi inte låta dom ens bo i vårat land, så det visar tecken på att vi bryr oss, och vi har byggt upp områden för att just dom som har det svårt ska kunna bo där. Alltså, problemet är egentligen att de områdena ligger för nära medelklassområdena. Där sa jag den hemska sanningen, kalla mig vafan du vill. :)
Och det är mer eller mindre invandrarnas fel att vi inte bryr oss om dem, eftersom att de verkar vara galet otacksamma. Om du bor i en förort så lär du har varit med/hört talas om rån/misshandel/våldtäkt/stöld, mm. och det är oftast invandrare som har ställt till med det. Inte alltid, men ofta.
Om man har blivit utsatt för det så har man inga behov av att man vill hjälpa den personen som har gett en men för livet.
Det beror på vilken invandrare du menar. Jag har inget emot invandrare, just för att dom är invandrare, isåfall är det för att personen har gjort mig irriterad på något sätt. Men det har inget att göra med att personen i fråga är invandrare.
Citat från trashwhoore
Citat från stvafel
Citat från MurderMyDoll
Citat från XDarklyEroticX
den vita rasen dör ut om 40 år om vi fortsätter att ta in typ 16000 våldtäcktsmän och rånare om året
Är man rånare eller våldtäcktsman för att man är invandrare??
Svar: Nej några av dom kanske är det men det är fel att skylla allt på dom. Bara för att en har gjort fel så har tydligen alla det! Dom som säger det har fel..
90 % av alla våldsbrott begås av invandrare.
ba-dum-chi!
Kul att slänga ut lite siffror hur som helst? (:
Läste det i skolan. Kolla upp det själv om du inte tror på mig. Är säkert inte 100 % korrekt med just 90 % men mellan 80-90% är det. Och det r årets brottstatistik.
Aja, fuck it, nu tänker jag kolla på film! Hare bra och skicka några arga PM till mig om vilken fitta jag är! :D
Citat från stvafel
Citat från trashwhoore
Citat från stvafel
Citat från MurderMyDoll
Citat från XDarklyEroticX
den vita rasen dör ut om 40 år om vi fortsätter att ta in typ 16000 våldtäcktsmän och rånare om året
Är man rånare eller våldtäcktsman för att man är invandrare??
Svar: Nej några av dom kanske är det men det är fel att skylla allt på dom. Bara för att en har gjort fel så har tydligen alla det! Dom som säger det har fel..
90 % av alla våldsbrott begås av invandrare.
ba-dum-chi!
Kul att slänga ut lite siffror hur som helst? (:
Läste det i skolan. Kolla upp det själv om du inte tror på mig. Är säkert inte 100 % korrekt med just 90 % men mellan 80-90% är det. Och det r årets brottstatistik.
Jag har svårt att tro att mellan 80 och 90% av alla brott begås av invandrare..
Citat från MurderMyDoll
Citat från stvafel
Citat från trashwhoore
Citat från stvafel
Citat från MurderMyDoll
Citat från XDarklyEroticX
den vita rasen dör ut om 40 år om vi fortsätter att ta in typ 16000 våldtäcktsmän och rånare om året
Är man rånare eller våldtäcktsman för att man är invandrare??
Svar: Nej några av dom kanske är det men det är fel att skylla allt på dom. Bara för att en har gjort fel så har tydligen alla det! Dom som säger det har fel..
90 % av alla våldsbrott begås av invandrare.
ba-dum-chi!
Kul att slänga ut lite siffror hur som helst? (:
Läste det i skolan. Kolla upp det själv om du inte tror på mig. Är säkert inte 100 % korrekt med just 90 % men mellan 80-90% är det. Och det r årets brottstatistik.
Jag har svårt att tro att mellan 80 och 90% av alla brott begås av invandrare..
Sucks, doesn't it? :) Kolla själv. googla
90 % av alla våldsbrott begås av invandrare.
ba-dum-chi!
Kul att slänga ut lite siffror hur som helst? (:
Läste det i skolan. Kolla upp det själv om du inte tror på mig. Är säkert inte 100 % korrekt med just 90 % men mellan 80-90% är det. Och det r årets brottstatistik.[/i]
"Invandrare begår fler brott än svenskar, jämfört med sin andel av befolkningen.
Av 100 anmälda brott står invandrarna för 16 trots att de bara utgör 10 procent av befolkningen."
- aftonbladet
Kanske inte den mest trovärdiga källan, men det är iaf långt ifrån 80-90%
Hah, Aftonbladet... Pålittliga källan ;)
Tror att samhällskunskapslärare som har jobbat med brottstatistik, etc, vet lite mer än en kvällstidning som snor fakta ifrån internet. Som sagt, film nu, PMa mig ifall ni vill diskutera mer!
Citat från stvafel
Hah, Aftonbladet... Pålittliga källan ;)
Tror att samhällskunskapslärare som har jobbat med brottstatistik, etc, vet lite mer än en kvällstidning som snor fakta ifrån internet. Som sagt, film nu, PMa mig ifall ni vill diskutera mer!
Du sa googla det. ;) Jag tror inte heller att aftonbladet är en särskilt pålitlig källa, men din samhällskunskapslärare verkar inte vara så påläst i just det ämnet iaf. Och 80-90% kan det verkligen inte vara.
Citat från trashwhoore
90 % av alla våldsbrott begås av invandrare.
ba-dum-chi!
Kul att slänga ut lite siffror hur som helst? (:
Läste det i skolan. Kolla upp det själv om du inte tror på mig. Är säkert inte 100 % korrekt med just 90 % men mellan 80-90% är det. Och det r årets brottstatistik.
"Invandrare begår fler brott än svenskar, jämfört med sin andel av befolkningen.
Av 100 anmälda brott står invandrarna för 16 trots att de bara utgör 10 procent av befolkningen."
- aftonbladet
Kanske inte den mest trovärdiga källan, men det är iaf långt ifrån 80-90%
Det är jävlig långt ifrån 90%.. Det är knappt 10%
Citat från MurderMyDoll
Citat från trashwhoore
90 % av alla våldsbrott begås av invandrare.
ba-dum-chi!
Kul att slänga ut lite siffror hur som helst? (:
Läste det i skolan. Kolla upp det själv om du inte tror på mig. Är säkert inte 100 % korrekt med just 90 % men mellan 80-90% är det. Och det r årets brottstatistik.
"Invandrare begår fler brott än svenskar, jämfört med sin andel av befolkningen.
Av 100 anmälda brott står invandrarna för 16 trots att de bara utgör 10 procent av befolkningen."
- aftonbladet
Kanske inte den mest trovärdiga källan, men det är iaf långt ifrån 80-90%
Det är jävlig långt ifrån 90%.. Det är knappt 10%
Nej precis. Det är helt omöjligt att det skulle vara 80-90%
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet