Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
8 november 2009 kl. 18:39
Arza Kille, 32 år

Well.. :O De flesta invandrare som luktar annorlunda brukar oftast lukta utländsk mat! ^^

I Blame The Food!! The Food Will Rule The World!

Oh Noez!

Spruffen Tjej, 34 år

9 807 forumsinlägg

Skrivet:
9 november 2009 kl. 02:19
Spruffen Tjej, 34 år

/care om nån är invandrare. Så länge folk är trevliga så är jag helnöjd.

Bengt Kille, 35 år

2 812 forumsinlägg

Skrivet:
9 november 2009 kl. 17:18
Bengt Kille, 35 år

Lulz, lång tråd is lång.

Jag känner ingen dragningskraft till invandrare, nu för tiden känns det bara hopplöst att möta en vettig sådan.

1984 35 år

9 119 forumsinlägg

Skrivet:
14 november 2009 kl. 18:49
1984 35 år

Haha jag gick till stan med en tjej... Hon verkade ändå hyfsat smart sådär.

Vet ni vad hon utbrister? xD

"Finns det många svartskallar i den här stan?"

Nu sådär på efterhand kan jag vara smart nog att tänka vad jag borde ha sagt. Den yttersta sanningen om främlingsfientligheten är att det är ignorans och rädsla som styr. Äckel på er, rädda, fega människor.

Anklever Kille, 34 år

2 433 forumsinlägg

Skrivet:
15 november 2009 kl. 00:16
Anklever Kille, 34 år

Citat från 1984


Haha jag gick till stan med en tjej... Hon verkade ändå hyfsat smart sådär.

Vet ni vad hon utbrister? xD

"Finns det många svartskallar i den här stan?"

Nu sådär på efterhand kan jag vara smart nog att tänka vad jag borde ha sagt. Den yttersta sanningen om främlingsfientligheten är att det är ignorans och rädsla som styr. Äckel på er, rädda, fega människor.


Är man främlingsfientlig om man undrar om det finns många invandrare i din stad? Eller är det dina FÖRDOMAR som antar att alla som undrar hatar invandrare?

flowerstick Kille, 31 år

882 forumsinlägg

Skrivet:
15 november 2009 kl. 00:19
flowerstick Kille, 31 år

Dom är äckliga.

overandout Kille, 31 år

1 674 forumsinlägg

Skrivet:
15 november 2009 kl. 00:22
overandout Kille, 31 år

den vita rasen dör ut om 40 år om vi fortsätter att ta in typ 16000 våldtäcktsmän och rånare om året

swedishbacon Kille, 33 år

2 075 forumsinlägg

Skrivet:
15 november 2009 kl. 00:24
swedishbacon Kille, 33 år

Citat från XDarklyEroticX


den vita rasen dör ut om 40 år om vi fortsätter att ta in typ 16000 våldtäcktsmän och rånare om året

?

GRUNGE Kille, 31 år

622 forumsinlägg

Skrivet:
15 november 2009 kl. 00:31
GRUNGE Kille, 31 år

Citat från XDarklyEroticX


den vita rasen dör ut om 40 år om vi fortsätter att ta in typ 16000 våldtäcktsmän och rånare om året

lol eller vad

Fornication Kille, 34 år

16 forumsinlägg

Skrivet:
15 november 2009 kl. 00:32
Fornication Kille, 34 år

Hahaahahhahahaha.

yage Kille, 33 år

7 274 forumsinlägg

Skrivet:
15 november 2009 kl. 00:34
yage Kille, 33 år

Citat från XDarklyEroticX


den vita rasen dör ut om 40 år om vi fortsätter att ta in typ 16000 våldtäcktsmän och rånare om året

gtfo
Du är till och med för dum för EC.

stvafel Kille, 33 år

849 forumsinlägg

Skrivet:
15 november 2009 kl. 00:36
stvafel Kille, 33 år

Hej!

Jag har något emot invandrare för att 80 % av alla jävla brott i Sverige begås utav just invandrare. Min farsa är invandrare men jag har ändå galet mycket emot dom. Iallafall i förorterna.
Man kan helt seriöst inte gå ut på kvällen utan att vara förberred på att man kan bli rånad/slagen/våldtagen av just invandrare. Nu menar jag inte att dom ska köra rape-time på mig, utan på tjejer.

Är jag rasist eller realist? :q

Nu lär jag låta galet jävla rasistisk och fördomsfull men de borde fan sätta in alla invandrare som har gjort något olagligt i en jävla ort som ligger mitt i skogen så att de inte kan göra de "oskyldiga" något. Kommer de till ett land ska de förfan respektera det.

Jag låter som världens jävla rasist just nu, awesome! Men jag har ingenting emot hudfärgen, sättet dom pratar på, osv. Har polare som är invandrare och säger inte att alla behöver vara dumma i huvudet, men sanningen är att det är många som är det. Det är fakta, inge jävla påstående.

Alltså, skulle det vara folk ifrån typ Skåne som betedde sig som svin skulle jag hata dem också, så jag har INGENTING emot hudfärgen/ursprunget/språket.

MurderMyDoll Kille, 33 år

303 forumsinlägg

Skrivet:
15 november 2009 kl. 00:39
MurderMyDoll Kille, 33 år

Citat från XDarklyEroticX


den vita rasen dör ut om 40 år om vi fortsätter att ta in typ 16000 våldtäcktsmän och rånare om året

Är man rånare eller våldtäcktsman för att man är invandrare??
Svar: Nej några av dom kanske är det men det är fel att skylla allt på dom. Bara för att en har gjort fel så har tydligen alla det! Dom som säger det har fel..

stvafel Kille, 33 år

849 forumsinlägg

Skrivet:
15 november 2009 kl. 00:40
stvafel Kille, 33 år

Citat från MurderMyDoll


Citat från XDarklyEroticX

den vita rasen dör ut om 40 år om vi fortsätter att ta in typ 16000 våldtäcktsmän och rånare om året

Är man rånare eller våldtäcktsman för att man är invandrare??
Svar: Nej några av dom kanske är det men det är fel att skylla allt på dom. Bara för att en har gjort fel så har tydligen alla det! Dom som säger det har fel..


90 % av alla våldsbrott begås av invandrare.
ba-dum-chi!

uninvitedchaos Tjej, 31 år

73 forumsinlägg

Skrivet:
15 november 2009 kl. 00:40
uninvitedchaos Tjej, 31 år

Jag har inget emot invandrare. Det är bara en liten del av invandrare som är kriminella och dylikt. Den största marioteten av invandrare är inte kriminella och det är absolut inte bara dom som begår brott. (:


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet