Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
3 november 2009 kl. 19:22
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från Faisk


Varför ska jag skickas ut i rymden?


Well, du blir invandrare om du flyttar till något annat land.
Alltså är du dömd att förevigt bo i Sverige, annars skickas du ut i rymden.
Pwnd.

MurderMyDoll Kille, 33 år

303 forumsinlägg

Skrivet:
3 november 2009 kl. 19:24
MurderMyDoll Kille, 33 år

Inget, dom är lika bra som alla andra.

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
3 november 2009 kl. 19:24
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från Faisk


Åhfan.
Jag tar tillbaka mitt första inlägg i tråden!



Du tänkte kanske inte så långt att det också drabbar dig själv om du får för dig att kanske vilja flytta någon annanstans än till Sverige? ;-)

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
3 november 2009 kl. 19:27
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från Faisk


Nej, haha.
Du fick mig rätt hårt där :-)
Tar vi en cigg på!
brb



Lycka till, blås inte ut röken till något annat land. Då kanske du får böter. *skrattar elakt*

flowerstick Kille, 31 år

882 forumsinlägg

Skrivet:
8 november 2009 kl. 04:19
flowerstick Kille, 31 år

Dom luktar, har stora näsor, har fula kläder, ibland är de nästan osynliga när det är mörkt ute, de är taskiga, de stör här i Sverige, dom är alltså bara helt äckliga.

Thelicious Kille, 31 år

440 forumsinlägg

Skrivet:
8 november 2009 kl. 04:26
Thelicious Kille, 31 år

Asså dom skicka bara in de som haft det svårast där dom varit o därmed har dom lärt sig att klara på det kaxiga sätt som beter dig på ?

flowerstick Kille, 31 år

882 forumsinlägg

Skrivet:
8 november 2009 kl. 05:16
flowerstick Kille, 31 år

Citat från Blutverlust


Citat från maaaarcus

Dom luktar, har stora näsor, har fula kläder, ibland är de nästan osynliga när det är mörkt ute, de är taskiga, de stör här i Sverige, dom är alltså bara helt äckliga.

hahhah


Ligga?

BMTHEROIN Kille, 36 år

14 721 forumsinlägg

Skrivet:
8 november 2009 kl. 07:03
BMTHEROIN Kille, 36 år

Citat från maaaarcus


Dom luktar, har stora näsor, har fula kläder, ibland är de nästan osynliga när det är mörkt ute, de är taskiga, de stör här i Sverige, dom är alltså bara helt äckliga.

fjortis.

Evenstar 32 år

421 forumsinlägg

Skrivet:
8 november 2009 kl. 13:04
Evenstar 32 år

Citat från maaaarcus


Dom luktar, har stora näsor, har fula kläder, ibland är de nästan osynliga när det är mörkt ute, de är taskiga, de stör här i Sverige, dom är alltså bara helt äckliga.

Men vafan har t.ex. deras näsor me deras personlighet att göra? Kom med bättre argument innan du slänger ur dig nåt.

therumisgone Tjej, 30 år

1 107 forumsinlägg

Skrivet:
8 november 2009 kl. 13:06
therumisgone Tjej, 30 år

Inget.
Jag är invandrare själv, so what.
Kanske inte den typen av invandrare som folk hatar men ändå invandrare.

pappasmurf Kille, 34 år

453 forumsinlägg

Skrivet:
8 november 2009 kl. 13:06
pappasmurf Kille, 34 år

En del invandrare luktar illa :( Men å andra sidan, det gör en del svenskar också ;o

Evenstar 32 år

421 forumsinlägg

Skrivet:
8 november 2009 kl. 13:07
Evenstar 32 år

Citat från CaptainJurij


En del invandrare luktar illa :( Men å andra sidan, det gör en del svenskar också ;o

Ja, exakt.

pappasmurf Kille, 34 år

453 forumsinlägg

Skrivet:
8 november 2009 kl. 13:07
pappasmurf Kille, 34 år

Citat från HELLONiCKY


Citat från CaptainJurij

En del invandrare luktar illa :( Men å andra sidan, det gör en del svenskar också ;o

Ja, exakt.



Fast fler invandrare än svenskar(!)

Evenstar 32 år

421 forumsinlägg

Skrivet:
8 november 2009 kl. 13:12
Evenstar 32 år

Citat från CaptainJurij


Citat från HELLONiCKY

Citat från CaptainJurij

En del invandrare luktar illa :( Men å andra sidan, det gör en del svenskar också ;o

Ja, exakt.


Fast fler invandrare än svenskar(!)


Det e ju faktiskt inte så säkert.
Fyllon stinker, o jag har ba sett svenska fyllon :'<

NinjaPop Tjej, 29 år

21 forumsinlägg

Skrivet:
8 november 2009 kl. 13:22
NinjaPop Tjej, 29 år

Citat från HELLONiCKY


Citat från CaptainJurij

Citat från HELLONiCKY

Citat från CaptainJurij

En del invandrare luktar illa :( Men å andra sidan, det gör en del svenskar också ;o

Ja, exakt.


Fast fler invandrare än svenskar(!)

Det e ju faktiskt inte så säkert.
Fyllon stinker, o jag har ba sett svenska fyllon :'<


Alla stinker lika mk..
Och så man ska inte vara emot alla blattar.
Bara dom som håller på att jävlas.
Det finns en jävla massa snälla folk, men som blir kallde blattar för att dom kanske har lite svartare hud och deras föräldrar snackar ett annant språk.
Då dömmer man ut folk som skulle kunna vara SKIT bra vänner.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet