Vad har ni emot invandrare egentligen?
MurderMyDoll
Kille, 33 år
Inget, dom är lika bra som alla andra.
flowerstick
Kille, 31 år
Dom luktar, har stora näsor, har fula kläder, ibland är de nästan osynliga när det är mörkt ute, de är taskiga, de stör här i Sverige, dom är alltså bara helt äckliga.
Thelicious
Kille, 31 år
Asså dom skicka bara in de som haft det svårast där dom varit o därmed har dom lärt sig att klara på det kaxiga sätt som beter dig på ?
flowerstick
Kille, 31 år
Citat från Blutverlust
Citat från maaaarcus
Dom luktar, har stora näsor, har fula kläder, ibland är de nästan osynliga när det är mörkt ute, de är taskiga, de stör här i Sverige, dom är alltså bara helt äckliga.
hahhah
Ligga?
Evenstar
32 år
Citat från maaaarcus
Dom luktar, har stora näsor, har fula kläder, ibland är de nästan osynliga när det är mörkt ute, de är taskiga, de stör här i Sverige, dom är alltså bara helt äckliga.
Men vafan har t.ex. deras näsor me deras personlighet att göra? Kom med bättre argument innan du slänger ur dig nåt.
therumisgone
Tjej, 30 år
Inget.
Jag är invandrare själv, so what.
Kanske inte den typen av invandrare som folk hatar men ändå invandrare.
pappasmurf
Kille, 34 år
En del invandrare luktar illa :( Men å andra sidan, det gör en del svenskar också ;o
Evenstar
32 år
Citat från CaptainJurij
En del invandrare luktar illa :( Men å andra sidan, det gör en del svenskar också ;o
Ja, exakt.
pappasmurf
Kille, 34 år
Citat från HELLONiCKY
Citat från CaptainJurij
En del invandrare luktar illa :( Men å andra sidan, det gör en del svenskar också ;o
Ja, exakt.
Fast fler invandrare än svenskar(!)
Evenstar
32 år
Citat från CaptainJurij
Citat från HELLONiCKY
Citat från CaptainJurij
En del invandrare luktar illa :( Men å andra sidan, det gör en del svenskar också ;o
Ja, exakt.
Fast fler invandrare än svenskar(!)
Det e ju faktiskt inte så säkert.
Fyllon stinker, o jag har ba sett svenska fyllon :'<
NinjaPop
Tjej, 29 år
Citat från HELLONiCKY
Citat från CaptainJurij
Citat från HELLONiCKY
Citat från CaptainJurij
En del invandrare luktar illa :( Men å andra sidan, det gör en del svenskar också ;o
Ja, exakt.
Fast fler invandrare än svenskar(!)
Det e ju faktiskt inte så säkert.
Fyllon stinker, o jag har ba sett svenska fyllon :'<
Alla stinker lika mk..
Och så man ska inte vara emot alla blattar.
Bara dom som håller på att jävlas.
Det finns en jävla massa snälla folk, men som blir kallde blattar för att dom kanske har lite svartare hud och deras föräldrar snackar ett annant språk.
Då dömmer man ut folk som skulle kunna vara SKIT bra vänner.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet