Vad har ni emot invandrare egentligen?
Ragnarok
Kille, 31 år
Jag har inget emot invandrare, så länge dem sköter sig är det inga problem. :)
Honk
Kille, 33 år
Citat från imEMO
Citat från DinGud
Citat från MoD_Metal
Jag har inget emot invandrare, så länge dem sköter sig är det inga problem. :)
Jag har inget emot människor, så länge dem sköter sig är det inga problem. :)
men denna tråden handar ju om just invandrare.. :P
So? De beter sig inte värre än vad svenskar gör.
DinGud
Kille, 33 år
Citat från hhennkee
Citat från imEMO
Citat från DinGud
Citat från MoD_Metal
Jag har inget emot invandrare, så länge dem sköter sig är det inga problem. :)
Jag har inget emot människor, så länge dem sköter sig är det inga problem. :)
men denna tråden handar ju om just invandrare.. :P
So? De beter sig inte värre än vad svenskar gör.
Now do you see my point ImEMO?
KLICKAINTE
Tjej, 31 år
Citat från imEMO
Citat från DinGud
Citat från MoD_Metal
Jag har inget emot invandrare, så länge dem sköter sig är det inga problem. :)
Jag har inget emot människor, så länge dem sköter sig är det inga problem. :)
men denna tråden handar ju om just invandrare.. :P
dom är också människor :P
du får ju de och låta som att dom är något annat.
Nykaria
Tjej, 35 år
Citat från Ooble
Jag har inget emot invandrare per se, men de som faktiskt inte gör annat än att förstöra och misshandla det svenska samhället för att "vara stolt över sitt ursprung" går det för långt.
Däremot finns det minst lika illasinnade svenskar, så varför just fokusera på invandrare?
Varför fokusera på kvinnor, män, barn, osv som i många andra trådar?
Finns trådar på forum till allting.
polarbear
Tjej, 34 år
INVANDRARE SOM ANPASSAR SIG EFTER SVERIGE KAN STANNA :( SÅ GÄLLER SVENSKAR MED.
De som inte kan, flytta till mellanöstern :(
Arza
Kille, 32 år
Hur kommer det sig att jag aldrig råkar ut för blattarnas ondhet?
Alla blattar jag träffat har varit hur snälla och goa som helst! Sen hör man att folk blir nedslagna och inkastade i skåp! (CArrolizer)
It's hard for me to imagine!
själv är man halvblatte! :3 Så jag är allierad med båda sidor och båda sidor älskar mig! :D wiie
Nymf
Tjej, 33 år
Citat från CARROLiZER
Jag är lite rasistisk av mig, men jag har mina anledningar.
--------------------------------------------------------------------------
polarbear
Tjej, 34 år
Citat från Faisk
Citat från polarbear
INVANDRARE SOM ANPASSAR SIG EFTER SVERIGE KAN STANNA :( SÅ GÄLLER SVENSKAR MED.
De som inte kan, flytta till mellanöstern :(
Hur funkar det när en svensk inte anpassar sig efter Sverige?
Den hamnar i fängelse :( lol eller något.
Men svenskar som inte sköter sig borde inte bo här :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet