Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Ragnarok Kille, 31 år

2 313 forumsinlägg

Skrivet:
3 november 2009 kl. 15:24
Ragnarok Kille, 31 år

Jag har inget emot invandrare, så länge dem sköter sig är det inga problem. :)

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
3 november 2009 kl. 16:35
pSilent Kille, 32 år

Citat från MoD_Metal


Jag har inget emot invandrare, så länge dem sköter sig är det inga problem. :)

WORD

DinGud Kille, 33 år

9 208 forumsinlägg

Skrivet:
3 november 2009 kl. 16:38
DinGud Kille, 33 år

Citat från MoD_Metal


Jag har inget emot invandrare, så länge dem sköter sig är det inga problem. :)

Jag har inget emot människor, så länge dem sköter sig är det inga problem. :)

pSilent Kille, 32 år

9 995 forumsinlägg

Skrivet:
3 november 2009 kl. 17:21
pSilent Kille, 32 år

Citat från DinGud


Citat från MoD_Metal

Jag har inget emot invandrare, så länge dem sköter sig är det inga problem. :)

Jag har inget emot människor, så länge dem sköter sig är det inga problem. :)


men denna tråden handar ju om just invandrare.. :P

Honk Kille, 33 år

1 421 forumsinlägg

Skrivet:
3 november 2009 kl. 17:22
Honk Kille, 33 år

Citat från imEMO


Citat från DinGud

Citat från MoD_Metal

Jag har inget emot invandrare, så länge dem sköter sig är det inga problem. :)

Jag har inget emot människor, så länge dem sköter sig är det inga problem. :)

men denna tråden handar ju om just invandrare.. :P


So? De beter sig inte värre än vad svenskar gör.

DinGud Kille, 33 år

9 208 forumsinlägg

Skrivet:
3 november 2009 kl. 17:23
DinGud Kille, 33 år

Citat från hhennkee


Citat från imEMO

Citat från DinGud

Citat från MoD_Metal

Jag har inget emot invandrare, så länge dem sköter sig är det inga problem. :)

Jag har inget emot människor, så länge dem sköter sig är det inga problem. :)

men denna tråden handar ju om just invandrare.. :P

So? De beter sig inte värre än vad svenskar gör.


Now do you see my point ImEMO?

KLICKAINTE Tjej, 31 år

1 887 forumsinlägg

Skrivet:
3 november 2009 kl. 17:25
KLICKAINTE Tjej, 31 år

Citat från imEMO


Citat från DinGud

Citat från MoD_Metal

Jag har inget emot invandrare, så länge dem sköter sig är det inga problem. :)

Jag har inget emot människor, så länge dem sköter sig är det inga problem. :)

men denna tråden handar ju om just invandrare.. :P


dom är också människor :P
du får ju de och låta som att dom är något annat.

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
3 november 2009 kl. 17:28
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från Ooble


Jag har inget emot invandrare per se, men de som faktiskt inte gör annat än att förstöra och misshandla det svenska samhället för att "vara stolt över sitt ursprung" går det för långt.

Däremot finns det minst lika illasinnade svenskar, så varför just fokusera på invandrare?



Varför fokusera på kvinnor, män, barn, osv som i många andra trådar?
Finns trådar på forum till allting.

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
3 november 2009 kl. 19:14
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från Ooble


Varför sitta och disskutera det hela?
Det kommer alltid att finas extremfall inom alla samhällsgrupper.



Av samma anledning som du diskuterar om varför det ska diskuteras.

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
3 november 2009 kl. 19:17
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från Faisk


Dom förstör jorden.
Skicka ut dom i rymden.



Åk aldrig utomlands, du kan bli utskickad till rymden då!
FÖRSTÖRARE!

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
3 november 2009 kl. 19:20
polarbear Tjej, 34 år

INVANDRARE SOM ANPASSAR SIG EFTER SVERIGE KAN STANNA :( SÅ GÄLLER SVENSKAR MED.
De som inte kan, flytta till mellanöstern :(

Arza Kille, 32 år

6 562 forumsinlägg

Skrivet:
3 november 2009 kl. 19:20
Arza Kille, 32 år

Hur kommer det sig att jag aldrig råkar ut för blattarnas ondhet?

Alla blattar jag träffat har varit hur snälla och goa som helst! Sen hör man att folk blir nedslagna och inkastade i skåp! (CArrolizer)

It's hard for me to imagine!

själv är man halvblatte! :3 Så jag är allierad med båda sidor och båda sidor älskar mig! :D wiie

Nykaria Tjej, 35 år

3 530 forumsinlägg

Skrivet:
3 november 2009 kl. 19:21
Nykaria Tjej, 35 år

Citat från Faisk


Nej.


Vadå nej?!

Nymf Tjej, 33 år

564 forumsinlägg

Skrivet:
3 november 2009 kl. 19:22
Nymf Tjej, 33 år

Citat från CARROLiZER


Jag är lite rasistisk av mig, men jag har mina anledningar.
--------------------------------------------------------------------------

polarbear Tjej, 34 år

3 787 forumsinlägg

Skrivet:
3 november 2009 kl. 19:22
polarbear Tjej, 34 år

Citat från Faisk


Citat från polarbear

INVANDRARE SOM ANPASSAR SIG EFTER SVERIGE KAN STANNA :( SÅ GÄLLER SVENSKAR MED.
De som inte kan, flytta till mellanöstern :(

Hur funkar det när en svensk inte anpassar sig efter Sverige?


Den hamnar i fängelse :( lol eller något.
Men svenskar som inte sköter sig borde inte bo här :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet