Vad har ni emot invandrare egentligen?

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Evenstar 32 år

421 forumsinlägg

Skrivet:
1 november 2009 kl. 03:03
Evenstar 32 år

Citat från RAWFUCK


Citat från RAWFUCK

Citat från HELLONiCKY

Citat från RAWFUCK

Citat från HELLONiCKY

Citat från RAWFUCK

Citat från HELLONiCKY

Hej min vän, jag kan inte kalla dig rasist,för det e du inte. Du nedvärderar inte en annan "folkras".
Du e bara arg på de som faktiskt ställer till det.
O jag tycker inte heller det e rätt att de som precis kommit in o börjar att förstöra landet på direkten ska få stanna. Det tycker nog ingen.
Men det finns ju faktiskt svenskar som pajjar Sverige oxå?
Ska man inte räkna in dem i mängden o slänga ut dem oxå då?
Bara för att de e födda här ska de väl inte få mer rätt att stanna, även fast de förstör exakt lika mycket?
Ska man följa det där att kasta ut folk som förstör så tycker jag att vi ska skapa ett land, skicka ALLA som förstör världen dit, o sen ere klappat o klart.
För de som faktiskt hjälper till borde få stanna oavsett vart de kommer ifrån. Människa som människa, hjälp som hjälp, förstörelse som förstörelse, oavsett vem fan man e. :)

skillnaden är ju nu att dom som är Svenska är ju Sveriges problem medans invandrarna är deras hemlands problem sedan om nån diktator bestämmer att dom ska avrättas är ju inte Sveriges bekymmer.. Vi svenska ska alltid vara så medlidande

Det va inte så mkt till svar. Du kanske inte läste att jag skrev "människa som människa"? ;P..
De som e födda i ett land där det e krig kan ju inte precis rå för det?
De valde det inte, de ska väl oxå få en chans i livet?
Jag e iaf rätt hundra på att vi skulle vilja ha det om det va vi som va utsatta för den där skiten.

hmm njea sant bara Snabbläste igenom din text :P det som är födda i ett land som det är krig i kan ju stå upp och slåss istället för att fly hit och komma och bråka?.. FAN VI tar det här på msn måste ut och röka

Stå upp o slåss? Det e ju då det blir krig..

tycker du att svenskarna ska springa för att ett gäng invandrar ungar jagar dom?

eller oj XD trodde du kommentera första inlägget igen.. så här är det jag tror att dom flesta invandrar familjer som kommer hit vill flytta hem igen om det är fred.. så om alla flyr vilka står då kvar?


De som e ute efter makten står kvar.. Det e oftast inte civilpersoner, utan militären..
Dock e ju ett innbördeskrig mkt mellan civila.. Men nu snackar vi om t.ex irakkriget där USA o hela tjotahejti e iblandat.

RAWFUCK Kille, 34 år

395 forumsinlägg

Skrivet:
1 november 2009 kl. 03:06
RAWFUCK Kille, 34 år

Citat från bluebob


RAWFUCK:
I grunden, jo. Sen finns det väll olika uppdelningar, man kan säga att det är ungefär som "subgenrer" haha.
Men i grund och botten så går rasism ut på en sak och det är det som rasister grundar sina tankar på.


thats the true :)

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
1 november 2009 kl. 03:06
JWL Kille, 35 år

Jag har ingenting emot att Sverige tar emot mycket invandrare, det känns som en godhjärtad sak att göra.
Men när invandrarna missbrukar våran vänlighet så tycker jag absolut att vi borde skicka hem dem igen.

RAWFUCK Kille, 34 år

395 forumsinlägg

Skrivet:
1 november 2009 kl. 03:07
RAWFUCK Kille, 34 år

Citat från HELLONiCKY


Citat från RAWFUCK

Citat från RAWFUCK

Citat från HELLONiCKY

Citat från RAWFUCK

Citat från HELLONiCKY

Citat från RAWFUCK

Citat från HELLONiCKY

Hej min vän, jag kan inte kalla dig rasist,för det e du inte. Du nedvärderar inte en annan "folkras".
Du e bara arg på de som faktiskt ställer till det.
O jag tycker inte heller det e rätt att de som precis kommit in o börjar att förstöra landet på direkten ska få stanna. Det tycker nog ingen.
Men det finns ju faktiskt svenskar som pajjar Sverige oxå?
Ska man inte räkna in dem i mängden o slänga ut dem oxå då?
Bara för att de e födda här ska de väl inte få mer rätt att stanna, även fast de förstör exakt lika mycket?
Ska man följa det där att kasta ut folk som förstör så tycker jag att vi ska skapa ett land, skicka ALLA som förstör världen dit, o sen ere klappat o klart.
För de som faktiskt hjälper till borde få stanna oavsett vart de kommer ifrån. Människa som människa, hjälp som hjälp, förstörelse som förstörelse, oavsett vem fan man e. :)

skillnaden är ju nu att dom som är Svenska är ju Sveriges problem medans invandrarna är deras hemlands problem sedan om nån diktator bestämmer att dom ska avrättas är ju inte Sveriges bekymmer.. Vi svenska ska alltid vara så medlidande

Det va inte så mkt till svar. Du kanske inte läste att jag skrev "människa som människa"? ;P..
De som e födda i ett land där det e krig kan ju inte precis rå för det?
De valde det inte, de ska väl oxå få en chans i livet?
Jag e iaf rätt hundra på att vi skulle vilja ha det om det va vi som va utsatta för den där skiten.

hmm njea sant bara Snabbläste igenom din text :P det som är födda i ett land som det är krig i kan ju stå upp och slåss istället för att fly hit och komma och bråka?.. FAN VI tar det här på msn måste ut och röka

Stå upp o slåss? Det e ju då det blir krig..

tycker du att svenskarna ska springa för att ett gäng invandrar ungar jagar dom?

eller oj XD trodde du kommentera första inlägget igen.. så här är det jag tror att dom flesta invandrar familjer som kommer hit vill flytta hem igen om det är fred.. så om alla flyr vilka står då kvar?

De som e ute efter makten står kvar.. Det e oftast inte civilpersoner, utan militären..
Dock e ju ett innbördeskrig mkt mellan civila.. Men nu snackar vi om t.ex irakkriget där USA o hela tjotahejti e iblandat.


jag är nästan mer negativ till amrikaner än Serber så

bluebob Kille, 32 år

1 173 forumsinlägg

Skrivet:
1 november 2009 kl. 03:07
bluebob Kille, 32 år

Citat från JWL


Jag har ingenting emot att Sverige tar emot mycket invandrare, det känns som en godhjärtad sak att göra.
Men när invandrarna missbrukar våran vänlighet så tycker jag absolut att vi borde skicka hem dem igen.


Eller så förhindrar man missbruket.

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
1 november 2009 kl. 03:09
JWL Kille, 35 år

Citat från bluebob


Citat från JWL

Citat från bluebob

JWL:
Men en som seriöst tror att t ex vita är bättre än svarta kan inte vara särskilt smart.
Bara det, som är så simpelt, visar enorm brist på intelligens.

Vita är nog bättre än svarta på vissa saker.
Svarta är bättre än vita på andra saker.

Men att en människas värde är beroende av deras hudfärg låter väldigt konstigt.

Jo, men det är mer miljöpåverkat och så.

Men precis, som du säger. Att en människas värde styrs av deras hudfärg låter väldigt konstigt.


Bara för att en människa har en åsikt som är väldigt extrem så beror inte det på att de har bristande intelligens.
Snarare på att människan har växt upp i ovanliga förhållanden.
Hitler tror jag till exempel måste ha varit någon utav de smartaste ledarna i historien.

RAWFUCK Kille, 34 år

395 forumsinlägg

Skrivet:
1 november 2009 kl. 03:11
RAWFUCK Kille, 34 år

Citat från JWL


Citat från bluebob

Citat från JWL

Citat från bluebob

JWL:
Men en som seriöst tror att t ex vita är bättre än svarta kan inte vara särskilt smart.
Bara det, som är så simpelt, visar enorm brist på intelligens.

Vita är nog bättre än svarta på vissa saker.
Svarta är bättre än vita på andra saker.

Men att en människas värde är beroende av deras hudfärg låter väldigt konstigt.

Jo, men det är mer miljöpåverkat och så.

Men precis, som du säger. Att en människas värde styrs av deras hudfärg låter väldigt konstigt.

Bara för att en människa har en åsikt som är väldigt extrem så beror inte det på att de har bristande intelligens.
Snarare på att människan har växt upp i ovanliga förhållanden.
Hitler tror jag till exempel måste ha varit någon utav de smartaste ledarna i historien.


Hitler måste ha varit extrem smart med tanke på hur tyskland såg ut innan kriget

bluebob Kille, 32 år

1 173 forumsinlägg

Skrivet:
1 november 2009 kl. 03:12
bluebob Kille, 32 år

Citat från JWL


Citat från bluebob

Citat från JWL

Citat från bluebob

JWL:
Men en som seriöst tror att t ex vita är bättre än svarta kan inte vara särskilt smart.
Bara det, som är så simpelt, visar enorm brist på intelligens.

Vita är nog bättre än svarta på vissa saker.
Svarta är bättre än vita på andra saker.

Men att en människas värde är beroende av deras hudfärg låter väldigt konstigt.

Jo, men det är mer miljöpåverkat och så.

Men precis, som du säger. Att en människas värde styrs av deras hudfärg låter väldigt konstigt.

Bara för att en människa har en åsikt som är väldigt extrem så beror inte det på att de har bristande intelligens.
Snarare på att människan har växt upp i ovanliga förhållanden.
Hitler tror jag till exempel måste ha varit någon utav de smartaste ledarna i historien.


Hitler var jävligt smart och han lyckades med en så hemsk plan, vilket var sjukt.

Ja, men det är självklart att det är så.
Tänkte mer på skillnaderna som det kan vara mellan raser. Dom är mer miljöpåverkade.

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
1 november 2009 kl. 03:12
JWL Kille, 35 år

Citat från bluebob


Citat från JWL

Jag har ingenting emot att Sverige tar emot mycket invandrare, det känns som en godhjärtad sak att göra.
Men när invandrarna missbrukar våran vänlighet så tycker jag absolut att vi borde skicka hem dem igen.

Eller så förhindrar man missbruket.


Vi kan ju självklart inte ta emot invandrare om vi inte kan ta hand om dem.
Att placera dem i en ghetto så de skapar sitt eget lilla Bagdad och skärmar av sig från resten av Sverige kommer ju inte leda till något annat än bråk.

bluebob Kille, 32 år

1 173 forumsinlägg

Skrivet:
1 november 2009 kl. 03:13
bluebob Kille, 32 år

Citat från JWL


Citat från bluebob

Citat från JWL

Jag har ingenting emot att Sverige tar emot mycket invandrare, det känns som en godhjärtad sak att göra.
Men när invandrarna missbrukar våran vänlighet så tycker jag absolut att vi borde skicka hem dem igen.

Eller så förhindrar man missbruket.

Vi kan ju självklart inte ta emot invandrare om vi inte kan ta hand om dem.
Att placera dem i en ghetto så de skapar sitt eget lilla Bagdad och skärmar av sig från resten av Sverige kommer ju inte leda till något annat än bråk.


Precis. Att inte placera dom där är ju en självklar lösning.

Evenstar 32 år

421 forumsinlägg

Skrivet:
1 november 2009 kl. 03:19
Evenstar 32 år

Citat från JWL


Jag har ingenting emot att Sverige tar emot mycket invandrare, det känns som en godhjärtad sak att göra.
Men när invandrarna missbrukar våran vänlighet så tycker jag absolut att vi borde skicka hem dem igen.


Absolut, helt rätt. För vrf flydde de, om de ändå tänker förstöra?
Om förstörelse e va de vill ha så hade de ju fullt me det i det land de flydde ifrån.

JWL Kille, 35 år

3 837 forumsinlägg

Skrivet:
1 november 2009 kl. 03:19
JWL Kille, 35 år

Citat från RAWFUCK


Hitler måste ha varit extrem smart med tanke på hur tyskland såg ut innan kriget[/i]

Det gör tycker är det allra mäktigaste av det han gjorde var att få ett helt land att sympatisera med hans extrema åsikter.
Det kanske till stor del hängde på Goebbels, men nazister visste helt klart vad de höll på med.

Evenstar 32 år

421 forumsinlägg

Skrivet:
1 november 2009 kl. 03:21
Evenstar 32 år

Citat från shrimpo


ehm... jag är inte invandrare men jag är blatte ! och jag har inget emot andra blattar/invandrare.
men jag blir lite äcklad utan dom ''ny importerade'' invandrarna som är i stan å raggar på tjejer som är typ 14 år.


Jasså, så du e en vägglus? .. Du borde nog ta reda på ordets betydelse innan du kallar dig nåt.

RAWFUCK Kille, 34 år

395 forumsinlägg

Skrivet:
1 november 2009 kl. 03:25
RAWFUCK Kille, 34 år

Citat från JWL


Citat från RAWFUCK

Hitler måste ha varit extrem smart med tanke på hur tyskland såg ut innan kriget

Det gör tycker är det allra mäktigaste av det han gjorde var att få ett helt land att sympatisera med hans extrema åsikter.
Det kanske till stor del hängde på Goebbels, men nazister visste helt klart vad de höll på med.


sant men liksom kollar man på hur tysklands ekonomi och politik var innan och så kollar man efter så är det rätt fascinerande.

Profet Kille, 35 år

33 forumsinlägg

Skrivet:
1 november 2009 kl. 07:42
Profet Kille, 35 år

Jag är emot Sveriges invandrings och integrationspolitik och invandrare som inte kan sköta sig. Dem som sköter sig har jag inga som helst problem med, dem flesta av mina polare är invandrare och alla skötsamma och riktigt bra människor.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet