Vad har ni emot invandrare egentligen?
bluebob
Kille, 32 år
Citat från RAWFUCK
Citat från bluebob
JWL:
Men en som seriöst tror att t ex vita är bättre än svarta kan inte vara särskilt smart.
Bara det, som är så simpelt, visar enorm brist på intelligens.
tror knappast att det är så man tänker utan snarare att man ska visa vilka som är starkaste rasen
Jo precis, men det är lika dumt.
bluebob
Kille, 32 år
RAWFUCK:
Jo då, det finns rasister från alla håll.
Malcolm X, liksom.
Hur som helst så är rasism inte okej.
RAWFUCK
Kille, 34 år
Citat från bluebob
RAWFUCK:
Hitler och Stalin hade lite mer med makt och göra. Det var inte renodlad rasfientlighet som det gällde.
För övrigt, visst, en rasist kan vara smart. Det jag menade var att rasister har så idiotiska åsikter när det gäller just det ämnet.
oj du ändra dej visst sätt dej och tänk igenom det här noga nu.. Tror du alla rasister står för precis samma grejjer?
Evenstar
32 år
Citat från JWL
Citat från bluebob
Citat från RAWFUCK
Citat från bluebob
Citat från RAWFUCK
haha jag har aldrig vart i malmö men jag för står situationen
Om du aldrig har vart där så ska du fan inte säga något.
haha jag säger sanningen att det finns inte någon utav den smarta delen rasister som skulle sätta sina fötter i rosengård frivillig utan att dom skulle skicka fram alla dumhöven först
DET FINNS INGA SMARTA RASISTER.
Jo det gör det verkligen.
Rasister saknar inte hjärna, de saknar hjärta.
Gillade det du skrev..
RAWFUCK
Kille, 34 år
Citat från HELLONiCKY
Citat från RAWFUCK
Citat från HELLONiCKY
Hej min vän, jag kan inte kalla dig rasist,för det e du inte. Du nedvärderar inte en annan "folkras".
Du e bara arg på de som faktiskt ställer till det.
O jag tycker inte heller det e rätt att de som precis kommit in o börjar att förstöra landet på direkten ska få stanna. Det tycker nog ingen.
Men det finns ju faktiskt svenskar som pajjar Sverige oxå?
Ska man inte räkna in dem i mängden o slänga ut dem oxå då?
Bara för att de e födda här ska de väl inte få mer rätt att stanna, även fast de förstör exakt lika mycket?
Ska man följa det där att kasta ut folk som förstör så tycker jag att vi ska skapa ett land, skicka ALLA som förstör världen dit, o sen ere klappat o klart.
För de som faktiskt hjälper till borde få stanna oavsett vart de kommer ifrån. Människa som människa, hjälp som hjälp, förstörelse som förstörelse, oavsett vem fan man e. :)
skillnaden är ju nu att dom som är Svenska är ju Sveriges problem medans invandrarna är deras hemlands problem sedan om nån diktator bestämmer att dom ska avrättas är ju inte Sveriges bekymmer.. Vi svenska ska alltid vara så medlidande
Det va inte så mkt till svar. Du kanske inte läste att jag skrev "människa som människa"? ;P..
De som e födda i ett land där det e krig kan ju inte precis rå för det?
De valde det inte, de ska väl oxå få en chans i livet?
Jag e iaf rätt hundra på att vi skulle vilja ha det om det va vi som va utsatta för den där skiten.
hmm njea sant bara Snabbläste igenom din text :P det som är födda i ett land som det är krig i kan ju stå upp och slåss istället för att fly hit och komma och bråka?.. FAN VI tar det här på msn måste ut och röka
Evenstar
32 år
Citat från RAWFUCK
Citat från HELLONiCKY
Citat från RAWFUCK
Citat från HELLONiCKY
Hej min vän, jag kan inte kalla dig rasist,för det e du inte. Du nedvärderar inte en annan "folkras".
Du e bara arg på de som faktiskt ställer till det.
O jag tycker inte heller det e rätt att de som precis kommit in o börjar att förstöra landet på direkten ska få stanna. Det tycker nog ingen.
Men det finns ju faktiskt svenskar som pajjar Sverige oxå?
Ska man inte räkna in dem i mängden o slänga ut dem oxå då?
Bara för att de e födda här ska de väl inte få mer rätt att stanna, även fast de förstör exakt lika mycket?
Ska man följa det där att kasta ut folk som förstör så tycker jag att vi ska skapa ett land, skicka ALLA som förstör världen dit, o sen ere klappat o klart.
För de som faktiskt hjälper till borde få stanna oavsett vart de kommer ifrån. Människa som människa, hjälp som hjälp, förstörelse som förstörelse, oavsett vem fan man e. :)
skillnaden är ju nu att dom som är Svenska är ju Sveriges problem medans invandrarna är deras hemlands problem sedan om nån diktator bestämmer att dom ska avrättas är ju inte Sveriges bekymmer.. Vi svenska ska alltid vara så medlidande
Det va inte så mkt till svar. Du kanske inte läste att jag skrev "människa som människa"? ;P..
De som e födda i ett land där det e krig kan ju inte precis rå för det?
De valde det inte, de ska väl oxå få en chans i livet?
Jag e iaf rätt hundra på att vi skulle vilja ha det om det va vi som va utsatta för den där skiten.
hmm njea sant bara Snabbläste igenom din text :P det som är födda i ett land som det är krig i kan ju stå upp och slåss istället för att fly hit och komma och bråka?.. FAN VI tar det här på msn måste ut och röka
Stå upp o slåss? Det e ju då det blir krig..
bluebob
Kille, 32 år
Citat från RAWFUCK
Citat från bluebob
RAWFUCK:
Hitler och Stalin hade lite mer med makt och göra. Det var inte renodlad rasfientlighet som det gällde.
För övrigt, visst, en rasist kan vara smart. Det jag menade var att rasister har så idiotiska åsikter när det gäller just det ämnet.
oj du ändra dej visst sätt dej och tänk igenom det här noga nu.. Tror du alla rasister står för precis samma grejjer?
I princip, ja. Rasister står för samma grej. Det är därför man blir rasist, för man står för något.
Nej, jag ändrade inte min åsikt, formulerade mig bara lite slarvigt i första inlägget.
JWL
Kille, 35 år
Citat från bluebob
JWL:
Men en som seriöst tror att t ex vita är bättre än svarta kan inte vara särskilt smart.
Bara det, som är så simpelt, visar enorm brist på intelligens.
Vita är nog bättre än svarta på vissa saker.
Svarta är bättre än vita på andra saker.
Men att en människas värde är beroende av deras hudfärg låter väldigt konstigt.
RAWFUCK
Kille, 34 år
RAWFUCK
Kille, 34 år
Citat från RAWFUCK
Citat från HELLONiCKY
Citat från RAWFUCK
Citat från HELLONiCKY
Citat från RAWFUCK
Citat från HELLONiCKY
Hej min vän, jag kan inte kalla dig rasist,för det e du inte. Du nedvärderar inte en annan "folkras".
Du e bara arg på de som faktiskt ställer till det.
O jag tycker inte heller det e rätt att de som precis kommit in o börjar att förstöra landet på direkten ska få stanna. Det tycker nog ingen.
Men det finns ju faktiskt svenskar som pajjar Sverige oxå?
Ska man inte räkna in dem i mängden o slänga ut dem oxå då?
Bara för att de e födda här ska de väl inte få mer rätt att stanna, även fast de förstör exakt lika mycket?
Ska man följa det där att kasta ut folk som förstör så tycker jag att vi ska skapa ett land, skicka ALLA som förstör världen dit, o sen ere klappat o klart.
För de som faktiskt hjälper till borde få stanna oavsett vart de kommer ifrån. Människa som människa, hjälp som hjälp, förstörelse som förstörelse, oavsett vem fan man e. :)
skillnaden är ju nu att dom som är Svenska är ju Sveriges problem medans invandrarna är deras hemlands problem sedan om nån diktator bestämmer att dom ska avrättas är ju inte Sveriges bekymmer.. Vi svenska ska alltid vara så medlidande
Det va inte så mkt till svar. Du kanske inte läste att jag skrev "människa som människa"? ;P..
De som e födda i ett land där det e krig kan ju inte precis rå för det?
De valde det inte, de ska väl oxå få en chans i livet?
Jag e iaf rätt hundra på att vi skulle vilja ha det om det va vi som va utsatta för den där skiten.
hmm njea sant bara Snabbläste igenom din text :P det som är födda i ett land som det är krig i kan ju stå upp och slåss istället för att fly hit och komma och bråka?.. FAN VI tar det här på msn måste ut och röka
Stå upp o slåss? Det e ju då det blir krig..
tycker du att svenskarna ska springa för att ett gäng invandrar ungar jagar dom?
eller oj XD trodde du kommentera första inlägget igen.. så här är det jag tror att dom flesta invandrar familjer som kommer hit vill flytta hem igen om det är fred.. så om alla flyr vilka står då kvar?
Evenstar
32 år
Citat från RAWFUCK
Citat från HELLONiCKY
Citat från RAWFUCK
Citat från HELLONiCKY
Citat från RAWFUCK
Citat från HELLONiCKY
Hej min vän, jag kan inte kalla dig rasist,för det e du inte. Du nedvärderar inte en annan "folkras".
Du e bara arg på de som faktiskt ställer till det.
O jag tycker inte heller det e rätt att de som precis kommit in o börjar att förstöra landet på direkten ska få stanna. Det tycker nog ingen.
Men det finns ju faktiskt svenskar som pajjar Sverige oxå?
Ska man inte räkna in dem i mängden o slänga ut dem oxå då?
Bara för att de e födda här ska de väl inte få mer rätt att stanna, även fast de förstör exakt lika mycket?
Ska man följa det där att kasta ut folk som förstör så tycker jag att vi ska skapa ett land, skicka ALLA som förstör världen dit, o sen ere klappat o klart.
För de som faktiskt hjälper till borde få stanna oavsett vart de kommer ifrån. Människa som människa, hjälp som hjälp, förstörelse som förstörelse, oavsett vem fan man e. :)
skillnaden är ju nu att dom som är Svenska är ju Sveriges problem medans invandrarna är deras hemlands problem sedan om nån diktator bestämmer att dom ska avrättas är ju inte Sveriges bekymmer.. Vi svenska ska alltid vara så medlidande
Det va inte så mkt till svar. Du kanske inte läste att jag skrev "människa som människa"? ;P..
De som e födda i ett land där det e krig kan ju inte precis rå för det?
De valde det inte, de ska väl oxå få en chans i livet?
Jag e iaf rätt hundra på att vi skulle vilja ha det om det va vi som va utsatta för den där skiten.
hmm njea sant bara Snabbläste igenom din text :P det som är födda i ett land som det är krig i kan ju stå upp och slåss istället för att fly hit och komma och bråka?.. FAN VI tar det här på msn måste ut och röka
Stå upp o slåss? Det e ju då det blir krig..
tycker du att svenskarna ska springa för att ett gäng invandrar ungar jagar dom?
Då kan man väl tala? Vrf slåss?
Det e som sagt rörigt.. Men att slåss löser inget i längden. Sorry men så ere.
bluebob
Kille, 32 år
Citat från JWL
Citat från bluebob
JWL:
Men en som seriöst tror att t ex vita är bättre än svarta kan inte vara särskilt smart.
Bara det, som är så simpelt, visar enorm brist på intelligens.
Vita är nog bättre än svarta på vissa saker.
Svarta är bättre än vita på andra saker.
Men att en människas värde är beroende av deras hudfärg låter väldigt konstigt.
Jo, men det är mer miljöpåverkat och så.
Men precis, som du säger. Att en människas värde styrs av deras hudfärg låter väldigt konstigt.
RAWFUCK
Kille, 34 år
Citat från bluebob
Citat från RAWFUCK
Citat från bluebob
RAWFUCK:
Hitler och Stalin hade lite mer med makt och göra. Det var inte renodlad rasfientlighet som det gällde.
För övrigt, visst, en rasist kan vara smart. Det jag menade var att rasister har så idiotiska åsikter när det gäller just det ämnet.
oj du ändra dej visst sätt dej och tänk igenom det här noga nu.. Tror du alla rasister står för precis samma grejjer?
I princip, ja. Rasister står för samma grej. Det är därför man blir rasist, för man står för något.
Nej, jag ändrade inte min åsikt, formulerade mig bara lite slarvigt i första inlägget.
bravo :) njea alla rasister har inte riktigt samma tankar
RAWFUCK
Kille, 34 år
Citat från HELLONiCKY
Citat från RAWFUCK
Citat från HELLONiCKY
Citat från RAWFUCK
Citat från HELLONiCKY
Citat från RAWFUCK
Citat från HELLONiCKY
Hej min vän, jag kan inte kalla dig rasist,för det e du inte. Du nedvärderar inte en annan "folkras".
Du e bara arg på de som faktiskt ställer till det.
O jag tycker inte heller det e rätt att de som precis kommit in o börjar att förstöra landet på direkten ska få stanna. Det tycker nog ingen.
Men det finns ju faktiskt svenskar som pajjar Sverige oxå?
Ska man inte räkna in dem i mängden o slänga ut dem oxå då?
Bara för att de e födda här ska de väl inte få mer rätt att stanna, även fast de förstör exakt lika mycket?
Ska man följa det där att kasta ut folk som förstör så tycker jag att vi ska skapa ett land, skicka ALLA som förstör världen dit, o sen ere klappat o klart.
För de som faktiskt hjälper till borde få stanna oavsett vart de kommer ifrån. Människa som människa, hjälp som hjälp, förstörelse som förstörelse, oavsett vem fan man e. :)
skillnaden är ju nu att dom som är Svenska är ju Sveriges problem medans invandrarna är deras hemlands problem sedan om nån diktator bestämmer att dom ska avrättas är ju inte Sveriges bekymmer.. Vi svenska ska alltid vara så medlidande
Det va inte så mkt till svar. Du kanske inte läste att jag skrev "människa som människa"? ;P..
De som e födda i ett land där det e krig kan ju inte precis rå för det?
De valde det inte, de ska väl oxå få en chans i livet?
Jag e iaf rätt hundra på att vi skulle vilja ha det om det va vi som va utsatta för den där skiten.
hmm njea sant bara Snabbläste igenom din text :P det som är födda i ett land som det är krig i kan ju stå upp och slåss istället för att fly hit och komma och bråka?.. FAN VI tar det här på msn måste ut och röka
Stå upp o slåss? Det e ju då det blir krig..
tycker du att svenskarna ska springa för att ett gäng invandrar ungar jagar dom?
Då kan man väl tala? Vrf slåss?
Det e som sagt rörigt.. Men att slåss löser inget i längden. Sorry men så ere.
visst hade tala vart mycket bättre men det finns ett läge då det inget hjälper
bluebob
Kille, 32 år
RAWFUCK:
I grunden, jo. Sen finns det väll olika uppdelningar, man kan säga att det är ungefär som "subgenrer" haha.
Men i grund och botten så går rasism ut på en sak och det är det som rasister grundar sina tankar på.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet