Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
waterhag Tjej, 35 år

2 417 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 18:29
waterhag Tjej, 35 år

Undrar lite över hur den där vikträknaren på facebook fungerar, om ni har testat den. Jag ska egentligen väga drygt 57 enligt den, men alltså... nä, no way, den ljuger.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 18:29
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från elinrawr


Undrar lite över hur den där vikträknaren på facebook fungerar, om ni har testat den. Jag ska egentligen väga drygt 57 enligt den, men alltså... nä, no way, den ljuger.

Och vad väger du?

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 18:30
Kvinnan Tjej, 34 år

Citat från sanniie


srsly? vart? :>[/i]

i en nyöppnad outlet butik!
Det är dock mjukiskläder. Men de är fan sköna! :D

waterhag Tjej, 35 år

2 417 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 18:30
waterhag Tjej, 35 år

Citat från Rational


Och vad väger du?

52, och det ska alltså vara undervikt enligt den där. Men långt ifrån tycker jag!

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 18:30
mandis Tjej, 32 år

Citat från Rational


Citat från xamandax

jag har migrän, döda mig.

Nej, det vore inte snällt.


Med tanke på hur jävligt jag mår vore det nog det snällaste någon skulle kunna göra.

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 18:32
SaraLouise 31 år

Citat från xamandax


Citat från Rational

Citat från xamandax

jag har migrän, döda mig.

Nej, det vore inte snällt.

Med tanke på hur jävligt jag mår vore det nog det snällaste någon skulle kunna göra.


stäng av datorn, lägg dig i ett tyst, svalt och mörkt rum och sov.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 18:33
Fittkrans Tjej, 30 år

Helst i ett rum helt utan elektronik.

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 18:34
SaraLouise 31 år

ja! drick vatten också.

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 18:34
mandis Tjej, 32 år

Citat från SaraLouise


Citat från xamandax

Citat från Rational

Citat från xamandax

jag har migrän, döda mig.

Nej, det vore inte snällt.

Med tanke på hur jävligt jag mår vore det nog det snällaste någon skulle kunna göra.

stäng av datorn, lägg dig i ett tyst, svalt och mörkt rum och sov.


Har försökt sova i tre dagar, och det går inte. Så jag kan lika gärna bra sitta här känns det som.

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 18:35
SaraLouise 31 år

nej, gör det bara värre, även om du inte kan sova så ska du ligga still, utan ljus, lukt (parfym osv) och bara..ligga ner

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 18:35
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från xamandax


Citat från SaraLouise

Citat från xamandax

Citat från Rational

Citat från xamandax

jag har migrän, döda mig.

Nej, det vore inte snällt.

Med tanke på hur jävligt jag mår vore det nog det snällaste någon skulle kunna göra.

stäng av datorn, lägg dig i ett tyst, svalt och mörkt rum och sov.

Har försökt sova i tre dagar, och det går inte. Så jag kan lika gärna bra sitta här känns det som.


Men det lär ju inte gå över ifall du fortsätter sitta vid EC i alla fall.

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 18:36
mandis Tjej, 32 år

Det lär det göra med sömn, och att sitta vid datorn gör mig trött. Så det lär funka så småningom.

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 18:37
baajs Tjej, 31 år

Min vän, som har flyttat, och som jag inte har träffat på över 3 veckor ska komma hem nu i till helgen.
känslan är obeskrivlig. jag har känt saknad, sorg och liknande under de senaste veckorna när hon har varit borta.
men nu känner jag bara lycka över att få träffa henne igen, bölar nästan :(

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 18:39
mandis Tjej, 32 år

sanniie: Åh vad kul :(

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 18:40
baajs Tjej, 31 år

Citat från xamandax


sanniie: Åh vad kul :(

Jaaaaa ! :')


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet