Tjejsnack.
Undrar lite över hur den där vikträknaren på facebook fungerar, om ni har testat den. Jag ska egentligen väga drygt 57 enligt den, men alltså... nä, no way, den ljuger.
Citat från xamandax
Citat från Rational
Citat från xamandax
jag har migrän, döda mig.
Nej, det vore inte snällt.
Med tanke på hur jävligt jag mår vore det nog det snällaste någon skulle kunna göra.
stäng av datorn, lägg dig i ett tyst, svalt och mörkt rum och sov.
Helst i ett rum helt utan elektronik.
ja! drick vatten också.
Citat från SaraLouise
Citat från xamandax
Citat från Rational
Citat från xamandax
jag har migrän, döda mig.
Nej, det vore inte snällt.
Med tanke på hur jävligt jag mår vore det nog det snällaste någon skulle kunna göra.
stäng av datorn, lägg dig i ett tyst, svalt och mörkt rum och sov.
Har försökt sova i tre dagar, och det går inte. Så jag kan lika gärna bra sitta här känns det som.
nej, gör det bara värre, även om du inte kan sova så ska du ligga still, utan ljus, lukt (parfym osv) och bara..ligga ner
Citat från xamandax
Citat från SaraLouise
Citat från xamandax
Citat från Rational
Citat från xamandax
jag har migrän, döda mig.
Nej, det vore inte snällt.
Med tanke på hur jävligt jag mår vore det nog det snällaste någon skulle kunna göra.
stäng av datorn, lägg dig i ett tyst, svalt och mörkt rum och sov.
Har försökt sova i tre dagar, och det går inte. Så jag kan lika gärna bra sitta här känns det som.
Men det lär ju inte gå över ifall du fortsätter sitta vid EC i alla fall.
Det lär det göra med sömn, och att sitta vid datorn gör mig trött. Så det lär funka så småningom.
Min vän, som har flyttat, och som jag inte har träffat på över 3 veckor ska komma hem nu i till helgen.
känslan är obeskrivlig. jag har känt saknad, sorg och liknande under de senaste veckorna när hon har varit borta.
men nu känner jag bara lycka över att få träffa henne igen, bölar nästan :(
sanniie: Åh vad kul :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet