Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 16:46
baajs Tjej, 31 år

Pallade inte klippa mig idag :/ meh får göra det någon annan gång

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 16:48
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Citat från wingdings


Men seriöst, hur kan de göra så? Jag vet i och för sig inte hur mycket ni har gjort/kan göra, men på något sätt så måste de inse att det inte fungerar och att DU måste få ditt barnbidrag. Herregud, jävla soc.

Mamma var sjukskriven i några år, var dum i huvudet och vägrade söka jobb.
Jag får tillbaka barnbidraget när hon fixat jobb, vilket inte kommer fungera eftersom hon är 40 år och inte har gått gymnasiet.

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 16:48
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Orkar inte snacka om det här länge, ska titta på family guy och försöka få tiden att gå.

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 16:52
user12345 Tjej, 30 år

Hoppas verkligen det löser sig Bönan. Hm.

Förresten flickor, så gick jag från att komma näst sist på löpningen i skolan förra året, till att vara trea det här. Fedeglad, trots att jag tydligen har strl 32(???!!!?!?!? LOLNEJ) i skor, enligt skoaffärens fucking mätsticka. Höhö. På måndag börjar jag 06.30 och slutar 15.30.

Apelsin Kille, 31 år

2 990 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 16:53
Apelsin Kille, 31 år

PORKnBEANS: Alltså, förlåt. Men finns det verkligen ingenting ni kan göra? Soc kan ju verkligen inte llåta er svälta?
Ska skicka Apelsiner till dig!

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 16:54
baajs Tjej, 31 år

asså ibland hatar jag kokosbollar.
om man gör ca 25 st (som jag gjorde nu) och äter upp typ 5, så mår man piss.
blir så sur bara

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 17:16
SaraLouise 31 år

Citat från PORKnBEANS


Citat från wingdings

Men seriöst, hur kan de göra så? Jag vet i och för sig inte hur mycket ni har gjort/kan göra, men på något sätt så måste de inse att det inte fungerar och att DU måste få ditt barnbidrag. Herregud, jävla soc.

Mamma var sjukskriven i några år, var dum i huvudet och vägrade söka jobb.
Jag får tillbaka barnbidraget när hon fixat jobb, vilket inte kommer fungera eftersom hon är 40 år och inte har gått gymnasiet.


men.. du måste ju äta. Kan man inte försöka överklaga eller något? Dom kan ju faktiskt helt seriöst inte tycka att ni inte ska äta?!

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 18:21
Fittkrans Tjej, 30 år

Jag är lite glad, ska spela och sjunga på torget i Falköping imorgon.

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 18:27
SaraLouise 31 år

jag har så ont i halsen av ca 3-5 blåsor jag har haft i över två månader så jag kan inte svälja, mitt öra gör ont och när jag hostar känns det som att min äggstock eller något ska spricka :( allting på höger sida dessutom :(

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 18:27
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från SaraLouise


jag har så ont i halsen av ca 3-5 blåsor jag har haft i över två månader så jag kan inte svälja, mitt öra gör ont och när jag hostar känns det som att min äggstock eller något ska spricka :( allting på höger sida dessutom :(

Aj, jag vet hur det känns!

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 18:27
Kvinnan Tjej, 34 år

Idag handlade jag ett par byxor och en tröja för bara 250 kronor! :D

SaraLouise 31 år

4 883 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 18:28
SaraLouise 31 år

Citat från Rational


Citat från SaraLouise

jag har så ont i halsen av ca 3-5 blåsor jag har haft i över två månader så jag kan inte svälja, mitt öra gör ont och när jag hostar känns det som att min äggstock eller något ska spricka :( allting på höger sida dessutom :(

Aj, jag vet hur det känns!


det är hemskt :(

mandis Tjej, 32 år

8 767 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 18:28
mandis Tjej, 32 år

jag har migrän, döda mig.

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 18:28
baajs Tjej, 31 år

Citat från imparishilton


Idag handlade jag ett par byxor och en tröja för bara 250 kronor! :D

srsly? vart? :>

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 18:29
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från xamandax


jag har migrän, döda mig.

Nej, det vore inte snällt.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet