Tjejsnack.
Pallade inte klippa mig idag :/ meh får göra det någon annan gång
Citat från wingdings
Men seriöst, hur kan de göra så? Jag vet i och för sig inte hur mycket ni har gjort/kan göra, men på något sätt så måste de inse att det inte fungerar och att DU måste få ditt barnbidrag. Herregud, jävla soc.
Mamma var sjukskriven i några år, var dum i huvudet och vägrade söka jobb.
Jag får tillbaka barnbidraget när hon fixat jobb, vilket inte kommer fungera eftersom hon är 40 år och inte har gått gymnasiet.
Orkar inte snacka om det här länge, ska titta på family guy och försöka få tiden att gå.
Hoppas verkligen det löser sig Bönan. Hm.
Förresten flickor, så gick jag från att komma näst sist på löpningen i skolan förra året, till att vara trea det här. Fedeglad, trots att jag tydligen har strl 32(???!!!?!?!? LOLNEJ) i skor, enligt skoaffärens fucking mätsticka. Höhö. På måndag börjar jag 06.30 och slutar 15.30.
PORKnBEANS: Alltså, förlåt. Men finns det verkligen ingenting ni kan göra? Soc kan ju verkligen inte llåta er svälta?
Ska skicka Apelsiner till dig!
asså ibland hatar jag kokosbollar.
om man gör ca 25 st (som jag gjorde nu) och äter upp typ 5, så mår man piss.
blir så sur bara
Citat från PORKnBEANS
Citat från wingdings
Men seriöst, hur kan de göra så? Jag vet i och för sig inte hur mycket ni har gjort/kan göra, men på något sätt så måste de inse att det inte fungerar och att DU måste få ditt barnbidrag. Herregud, jävla soc.
Mamma var sjukskriven i några år, var dum i huvudet och vägrade söka jobb.
Jag får tillbaka barnbidraget när hon fixat jobb, vilket inte kommer fungera eftersom hon är 40 år och inte har gått gymnasiet.
men.. du måste ju äta. Kan man inte försöka överklaga eller något? Dom kan ju faktiskt helt seriöst inte tycka att ni inte ska äta?!
Jag är lite glad, ska spela och sjunga på torget i Falköping imorgon.
jag har så ont i halsen av ca 3-5 blåsor jag har haft i över två månader så jag kan inte svälja, mitt öra gör ont och när jag hostar känns det som att min äggstock eller något ska spricka :( allting på höger sida dessutom :(
Citat från SaraLouise
jag har så ont i halsen av ca 3-5 blåsor jag har haft i över två månader så jag kan inte svälja, mitt öra gör ont och när jag hostar känns det som att min äggstock eller något ska spricka :( allting på höger sida dessutom :(
Aj, jag vet hur det känns!
Idag handlade jag ett par byxor och en tröja för bara 250 kronor! :D
Citat från Rational
Citat från SaraLouise
jag har så ont i halsen av ca 3-5 blåsor jag har haft i över två månader så jag kan inte svälja, mitt öra gör ont och när jag hostar känns det som att min äggstock eller något ska spricka :( allting på höger sida dessutom :(
Aj, jag vet hur det känns!
det är hemskt :(
jag har migrän, döda mig.
Citat från imparishilton
Idag handlade jag ett par byxor och en tröja för bara 250 kronor! :D
srsly? vart? :>
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet