Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
sandrra Tjej, 30 år

693 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 16:28
sandrra Tjej, 30 år

Citat från PORKnBEANS


Citat från sandrra

Citat från PORKnBEANS

Vad gör man när man har tappat livslusten?

man äter glass direkt från paketet och skrattar

Och om man är så jävla fattig att man inte ens har råd med vanlig mat (dvs glass är långt jävla bort) och är helt jävla ensam och inte kan skratta åt någonting?


vad har fått dig att tappa livslusten?

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 16:32
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Att jag för det första inte har ätit på flera dagar pga att jag inte har råd.. Humör = på 0.
Att jag hade 5784930 bekanta som bara försvunnit snabbt som fan.
Att inte ens min egen mamma lyssnar på mig, och inte vill träffa mig överhuvudtaget.
Att den enda person som tycker om mig bara lite i alla fall är min pojkvän som såklart ska bo 60 mil från mig. Och på grund av att jag inte har råd att ens äta, så har jag inte råd att träffa honom. Dessutom bor han ensam, så han har inte råd att åka till mig varje gång jag blir det minsta ledsen.
Att jag inte har någon jävla familj, utan att jag ligger ensam i sängen om dagarna.
Att jag har förstört hela min jävla framtid pga att jag bara ligger ensam i sängen om dagarna.
Jag är Bönan, vafan ska jag med livslust till?

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 16:35
nataliaaaa Tjej, 29 år

Ger inte dina föräldrar dig mat etc?

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 16:36
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Citat från MJA00W


Ger inte dina föräldrar dig mat etc?

Nej. Vi har inte råd att äta.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 16:39
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från PORKnBEANS


Citat från MJA00W

Ger inte dina föräldrar dig mat etc?

Nej. Vi har inte råd att äta.


Men va, socccccccccccc?
Annars, kan jag alltid skicka mat till dig

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 16:39
bobloblaw Tjej, 32 år

Bönan, går du i någon skola?
Man kan gå dit och ta mat i sådana fall
Annars stjäla från en butik eller så

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 16:41
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Citat från MJA00W


Men va, socccccccccccc?
Annars, kan jag alltid skicka mat till dig


Det är pga soc vi inte har råd längre. De drog in mitt barnbidrag som gick till mat.
Nu får vi pengar så det räcker till hyran som inte är den billigaste.
Haha söte<3

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 16:41
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Citat från bobloblaw


Bönan, går du i någon skola?
Man kan gå dit och ta mat i sådana fall
Annars stjäla från en butik eller så


Jag mår så dåligt om dagarna att jag inte kommer till skolan.
Det känns som att de inte vill ha mig där längre.
Och jag har för mycket hjärta för att stjäla.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 16:42
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från PORKnBEANS


Citat från MJA00W

Men va, socccccccccccc?
Annars, kan jag alltid skicka mat till dig

Det är pga soc vi inte har råd längre. De drog in mitt barnbidrag som gick till mat.
Nu får vi pengar så det räcker till hyran som inte är den billigaste.
Haha söte<3


men öashgaöontg snopp i munnen på dom.
alltså, jag blir kinda sur.
du kan alltid sälja saker du inte behöver etc.
Annars kan jag seriöst skicka mat till dig >>:

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 16:42
bobloblaw Tjej, 32 år

Men alltså
Gå bara dit och ät
Inte gå-gå i skolan
Spelar ingen roll om de inte vill ha dig där, du har rätten att vara där

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 16:44
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Citat från MJA00W


men öashgaöontg snopp i munnen på dom.
alltså, jag blir kinda sur.
du kan alltid sälja saker du inte behöver etc.
Annars kan jag seriöst skicka mat till dig >>:


De saker jag har är sånt om jag verkligen vill ha kvar (minnen osv) eller sånt som inte går att sälja, annars hade jag bott i Köp&Sälj eller på tradera i princip.

Det skulle nog inte bli gott efter någon dag på posten...... :(

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 16:45
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Citat från bobloblaw


Men alltså
Gå bara dit och ät
Inte gå-gå i skolan
Spelar ingen roll om de inte vill ha dig där, du har rätten att vara där


Skolan ligger en timme ifrån mig. Jag vill inte spendera 2 timmars resa (fram och tillbaka alltså) för att slänga i mig en måltid på 5 minuter.

bobloblaw Tjej, 32 år

8 359 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 16:45
bobloblaw Tjej, 32 år

Citat från PORKnBEANS


Citat från bobloblaw

Men alltså
Gå bara dit och ät
Inte gå-gå i skolan
Spelar ingen roll om de inte vill ha dig där, du har rätten att vara där

Skolan ligger en timme ifrån mig. Jag vill inte spendera 2 timmars resa för att slänga i mig en måltid på 5 minuter.


Nä, gå hungrig då och klaga inte

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 16:46
user12345 Tjej, 30 år

Men seriöst, hur kan de göra så? Jag vet i och för sig inte hur mycket ni har gjort/kan göra, men på något sätt så måste de inse att det inte fungerar och att DU måste få ditt barnbidrag. Herregud, jävla soc.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 16:46
nataliaaaa Tjej, 29 år

Bönan, men det finns frysväskor osv som man kan lägga in maten i ;@


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet