Tjejsnack.
Är hos min man 8D
Kom hit igår.
Nu är han i skolan HAHAHAHAAH, sen ska han följa med mig till lite affärer även om han inte gillar dem, han är så snäll :3
Älllllllskar studiedagar.
Sitter här i bara ett linne och äter choklad. Mmm....<3
Jag är så satans godissugen att jag vet inte vad jag ska ta mig till. :((((
IKVÄLL HAR DOM NYA AVSNITTEN AV HANNAH MONTANA PREMIÄR!!!!!!!!
.. :3
tacos idag<3
Ska klippa mig idag :>
fredag idag <3
Spelar gitarr och är röksugen.
Ikväll kommer jag sova hos min pojke, kommer bli så galet bäst. PEPP!
Skrev nyss med han som gav mig världens skönaste sex! Och han flyttade nyss till Norge, men nu skrev han: Kommer kanske hem snart. Då ska vi knulla! :D
ÅÅHHHÅÅÅÅÅÅÅÅ!!! :D::D:D Lycklig som fan!
Citat från imparishilton
Skrev nyss med han som gav mig världens skönaste sex! Och han flyttade nyss till Norge, men nu skrev han: Kommer kanske hem snart. Då ska vi knulla! :D
ÅÅHHHÅÅÅÅÅÅÅÅ!!! :D::D:D Lycklig som fan!
!!! (Y)
Vad gör man när man har tappat livslusten?
Citat från PORKnBEANS
Vad gör man när man har tappat livslusten?
man äter glass direkt från paketet och skrattar
Citat från sandrra
Citat från PORKnBEANS
Vad gör man när man har tappat livslusten?
man äter glass direkt från paketet och skrattar
Och om man är så jävla fattig att man inte ens har råd med vanlig mat (dvs glass är långt jävla bort) och är helt jävla ensam och inte kan skratta åt någonting?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet