Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Kimi Tjej, 31 år

5 289 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 22:27
Kimi Tjej, 31 år

Citat från negerslav


jag vill vara kär......

Trodde du och joel hade något. :(

Sootball Tjej, 31 år

2 771 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 22:28
Sootball Tjej, 31 år

Citat från Kimi


Citat från negerslav

jag vill vara kär......

Trodde du och joel hade något. :(


det skulle inte fungera.
jag har inte råd att åka så långt och jag skulle inte klara ett sådant distansförhållande.
tyvärr :(

Kimi Tjej, 31 år

5 289 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 22:30
Kimi Tjej, 31 år

Citat från negerslav


-
det skulle inte fungera.
jag har inte råd att åka så långt och jag skulle inte klara ett sådant distansförhållande.
tyvärr :(


I know that feeling.
Hade en pojk i göteborg, träffades inte så ofta.

sandrastormborn Tjej, 34 år

338 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 22:38
sandrastormborn Tjej, 34 år

Jag har mött/sett en kille på stan flera gånger (som är sådär fin så man dör lite) som jag vill, på nåt vis, få kontakt med. Dock är han bara medlem på facebook (vad jag vet). Så jag vet inte hur jag ska göra. Frustrerande!

stina Tjej, 32 år

1 490 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 22:42
stina Tjej, 32 år

Citat från Kimi


ofta det är den?

yes i think so. den står på hans blogg och den brukar vara online.

Argh Tjej, 32 år

2 599 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 23:06
Argh Tjej, 32 år

Alltså.. Min kropp är typ sexigare än någonsin :$
Eller så är jag bara på bra humör.
Men mhm.

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
30 september 2010 kl. 23:07
aIma Tjej, 30 år

Citat från jaghittadeNEMO


Jag har mött/sett en kille på stan flera gånger (som är sådär fin så man dör lite) som jag vill, på nåt vis, få kontakt med. Dock är han bara medlem på facebook (vad jag vet). Så jag vet inte hur jag ska göra. Frustrerande!

Lägg till honom som vän, vänta i några dagar och skriv typ sen att du har sett honom på stan och tycker han är skitsnygg! (slår vad om att han blir hur glad som helst)

Kvinnan Tjej, 34 år

4 265 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 00:13
Kvinnan Tjej, 34 år

Jag: Om jag skulle knipa mer så skulle min fitta bli värsta bodybuildern! :O
Sandra: *himlar med ögonen*

Karin Tjej, 34 år

13 597 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 05:28
Karin Tjej, 34 år

usa shalalalala
klockan e halv elva pa kvallen har hihihi

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 06:50
Fittkrans Tjej, 30 år

Jag har matteprov idaaag...
Fy fan.
Jag skiter i att (-8 )- (-8) = 0.

Amenoo Tjej, 32 år

775 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 06:59
Amenoo Tjej, 32 år

Idag kommer pojke från sthlm till mej :3

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 07:00
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Amenoo


Idag kommer pojke från sthlm till mej :3

Och var bor du?

Amenoo Tjej, 32 år

775 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 07:01
Amenoo Tjej, 32 år

Citat från Rational


Citat från Amenoo

Idag kommer pojke från sthlm till mej :3

Och var bor du?


Skåne :3

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 07:01
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Amenoo


Citat från Rational

Citat från Amenoo

Idag kommer pojke från sthlm till mej :3

Och var bor du?

Skåne :3


Åh! Då får han färdas en bit :)

Amenoo Tjej, 32 år

775 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 07:03
Amenoo Tjej, 32 år

Citat från Rational


Åh! Då får han färdas en bit :)[/i]

Japp :) han stannar ju hela helgen och måndag med sen ^^


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet