Tjejsnack.
sandrastormborn
Tjej, 34 år
Jag har mött/sett en kille på stan flera gånger (som är sådär fin så man dör lite) som jag vill, på nåt vis, få kontakt med. Dock är han bara medlem på facebook (vad jag vet). Så jag vet inte hur jag ska göra. Frustrerande!
Argh
Tjej, 32 år
Alltså.. Min kropp är typ sexigare än någonsin :$
Eller så är jag bara på bra humör.
Men mhm.
aIma
Tjej, 30 år
Citat från jaghittadeNEMO
Jag har mött/sett en kille på stan flera gånger (som är sådär fin så man dör lite) som jag vill, på nåt vis, få kontakt med. Dock är han bara medlem på facebook (vad jag vet). Så jag vet inte hur jag ska göra. Frustrerande!
Lägg till honom som vän, vänta i några dagar och skriv typ sen att du har sett honom på stan och tycker han är skitsnygg! (slår vad om att han blir hur glad som helst)
Kvinnan
Tjej, 34 år
Jag: Om jag skulle knipa mer så skulle min fitta bli värsta bodybuildern! :O
Sandra: *himlar med ögonen*
Karin
Tjej, 34 år
usa shalalalala
klockan e halv elva pa kvallen har hihihi
Fittkrans
Tjej, 30 år
Jag har matteprov idaaag...
Fy fan.
Jag skiter i att (-8 )- (-8) = 0.
Amenoo
Tjej, 32 år
Idag kommer pojke från sthlm till mej :3
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet