Tjejsnack.
Det känns verkligen som att mitt hjärta kommer att stanna. Först dunkar det i normal takt och sedan rusar det iväg och sedan slår det knappt alls. Jag är kall i hela kroppen och det har varit såhär hela dagen. Wat do?
"När jag tittar ut genom fönstret ser jag träd fara förbi med endast topparna belysta av ett orangerött sken. Himlen är helt täckt av moln, det ser ut som en gigantiskt sockervadd som hänger över oss! Alldeles rosa. Men hur vackert det än är så kan jag inte sluta tänka på hur vackert det skulle vara med dig här. Även den vackraste solnedgång skulle bli oändligt mycket vackrare med dig här."
Fick det i ett sms av min pojkvän nyss.
Började gråta :$
Citat från PORKnBEANS
"När jag tittar ut genom fönstret ser jag träd fara förbi med endast topparna belysta av ett orangerött sken. Himlen är helt täckt av moln, det ser ut som en gigantiskt sockervadd som hänger över oss! Alldeles rosa. Men hur vackert det än är så kan jag inte sluta tänka på hur vackert det skulle vara med dig här. Även den vackraste solnedgång skulle bli oändligt mycket vackrare med dig här."
Fick det i ett sms av min pojkvän nyss.
Började gråta :$
Men herregud vad fint! Åh!
Citat från PORKnBEANS
"När jag tittar ut genom fönstret ser jag träd fara förbi med endast topparna belysta av ett orangerött sken. Himlen är helt täckt av moln, det ser ut som en gigantiskt sockervadd som hänger över oss! Alldeles rosa. Men hur vackert det än är så kan jag inte sluta tänka på hur vackert det skulle vara med dig här. Även den vackraste solnedgång skulle bli oändligt mycket vackrare med dig här."
Fick det i ett sms av min pojkvän nyss.
Började gråta :$
<3 Jag vill också få ett sådant någon gång.
Citat från Apelsin
Det känns verkligen som att mitt hjärta kommer att stanna. Först dunkar det i normal takt och sedan rusar det iväg och sedan slår det knappt alls. Jag är kall i hela kroppen och det har varit såhär hela dagen. Wat do?
sådär har jag hela tiden för mitt blodtryck ligger under ytan och skvalpar. rätt så jobbigt.
Jag ringde mamma och bad henne köpa godis till mig, och så kommer hon hem med "naturgodis" eller vad det heter !!!!
Citat från parishilton
Jag ringde mamma och bad henne köpa godis till mig, och så kommer hon hem med "naturgodis" eller vad det heter !!!!
DET ÄR JU GOTT!!
Citat från Rational
DET ÄR JU GOTT!![/i]
MEN JAG VAR SUGEN PÅ VANLIGT GODIS! :(((
Man är alltid sugen på naturgodis ju :c Så mycket godare än slemråttor och diaréehallon.
Btw. Mamma har köpt nötblandningar, finchoklad och finkaffe till mig/oss. Ska avnjuta ikväll, så_jävla_gott.
jag har vanligt godis hehehehrehhehe
Disney Channel suger hästballe.
Tack
Phineas & Ferb <33
hannah montana
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet