Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Apelsin Kille, 31 år

2 990 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 18:50
Apelsin Kille, 31 år

Det känns verkligen som att mitt hjärta kommer att stanna. Först dunkar det i normal takt och sedan rusar det iväg och sedan slår det knappt alls. Jag är kall i hela kroppen och det har varit såhär hela dagen. Wat do?

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 18:50
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Apelsin


Det känns verkligen som att mitt hjärta kommer att stanna. Först dunkar det i normal takt och sedan rusar det iväg och sedan slår det knappt alls. Jag är kall i hela kroppen och det har varit såhär hela dagen. Wat do?

Ring någon jour!

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 19:20
PORKnBEANS Tjej, 31 år

"När jag tittar ut genom fönstret ser jag träd fara förbi med endast topparna belysta av ett orangerött sken. Himlen är helt täckt av moln, det ser ut som en gigantiskt sockervadd som hänger över oss! Alldeles rosa. Men hur vackert det än är så kan jag inte sluta tänka på hur vackert det skulle vara med dig här. Även den vackraste solnedgång skulle bli oändligt mycket vackrare med dig här."

Fick det i ett sms av min pojkvän nyss.
Började gråta :$

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 19:21
user12345 Tjej, 30 år

Citat från PORKnBEANS


"När jag tittar ut genom fönstret ser jag träd fara förbi med endast topparna belysta av ett orangerött sken. Himlen är helt täckt av moln, det ser ut som en gigantiskt sockervadd som hänger över oss! Alldeles rosa. Men hur vackert det än är så kan jag inte sluta tänka på hur vackert det skulle vara med dig här. Även den vackraste solnedgång skulle bli oändligt mycket vackrare med dig här."

Fick det i ett sms av min pojkvän nyss.
Började gråta :$


Men herregud vad fint! Åh!

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 19:21
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från PORKnBEANS


"När jag tittar ut genom fönstret ser jag träd fara förbi med endast topparna belysta av ett orangerött sken. Himlen är helt täckt av moln, det ser ut som en gigantiskt sockervadd som hänger över oss! Alldeles rosa. Men hur vackert det än är så kan jag inte sluta tänka på hur vackert det skulle vara med dig här. Även den vackraste solnedgång skulle bli oändligt mycket vackrare med dig här."

Fick det i ett sms av min pojkvän nyss.
Började gråta :$


<3 Jag vill också få ett sådant någon gång.

stina Tjej, 32 år

1 490 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 19:22
stina Tjej, 32 år

Citat från Apelsin


Det känns verkligen som att mitt hjärta kommer att stanna. Först dunkar det i normal takt och sedan rusar det iväg och sedan slår det knappt alls. Jag är kall i hela kroppen och det har varit såhär hela dagen. Wat do?

sådär har jag hela tiden för mitt blodtryck ligger under ytan och skvalpar. rätt så jobbigt.

majskolvar Tjej, 32 år

2 770 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 19:22
majskolvar Tjej, 32 år

Jag ringde mamma och bad henne köpa godis till mig, och så kommer hon hem med "naturgodis" eller vad det heter !!!!


Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 19:22
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från parishilton


Jag ringde mamma och bad henne köpa godis till mig, och så kommer hon hem med "naturgodis" eller vad det heter !!!!


DET ÄR JU GOTT!!

majskolvar Tjej, 32 år

2 770 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 19:24
majskolvar Tjej, 32 år

Citat från Rational


DET ÄR JU GOTT!![/i]

MEN JAG VAR SUGEN PÅ VANLIGT GODIS! :(((

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 19:25
user12345 Tjej, 30 år

Man är alltid sugen på naturgodis ju :c Så mycket godare än slemråttor och diaréehallon.
Btw. Mamma har köpt nötblandningar, finchoklad och finkaffe till mig/oss. Ska avnjuta ikväll, så_jävla_gott.

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 19:25
baajs Tjej, 31 år

jag har vanligt godis hehehehrehhehe

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 19:25
Fittkrans Tjej, 30 år

Disney Channel suger hästballe.

Tack

majskolvar Tjej, 32 år

2 770 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 19:27
majskolvar Tjej, 32 år

Phineas & Ferb <33

baajs Tjej, 31 år

2 999 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 19:27
baajs Tjej, 31 år

hannah montana

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
1 oktober 2010 kl. 19:28
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från sanniie


hannah montana

Fy.........
Fan........


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet