Tjejsnack.
Det handlar inte om att stå ut <33
därför hatar jag när folk grattar. gratta kan man göra när en person t.ex överlevt cancer
:(
Reviendra: Hur tycker du att en jubileumsdag ska firas? Frågade i tråden för ett par dagar sedan, men osäker på om du svarade. Är bara nyfiken på vad folk tycker!
Håller med dig toots, känns så krystat att hitta på något speciellt bara för att det råkar vara en "speciell" dag.
Citat från wingdings
Reviendra: Hur tycker du att en jubileumsdag ska firas? Frågade i tråden för ett par dagar sedan, men osäker på om du svarade. Är bara nyfiken på vad folk tycker!
Man gör ju det man tycker om :(
vi kanske drar iväg på någon weekendtrip eller så, eller så går vi ut och dricker vin hela kvällen (och fika innan dess, förstås)
eller spelar datorspel tillsammans :$$$
eller fotopromenad på djurgården!
eller alltihopa
Citat från welcome
Håller med dig toots, känns så krystat att hitta på något speciellt bara för att det råkar vara en "speciell" dag.
This ^
Vad han menade med toots vet jag dock inte : <
Årsdagar kan jag fatta. Jag är en sådan som verkligen memorerar datum, så datum blir väldigt viktiga för mig.
Jag uppmärksammar jättemycket saker; jag piercade nacken 15e april 2008, (jag träffade Råb samma dag), jag fick jobb 24e mars (blir glad 24e varje månad, för det innebär att jag jobbat ännu en månad), jag och Råb blev världens bästa par 26e januari 2009, min sista examen var den 18e maj etcetc. och en massa födelsedagar förstås.
jag uppmärksammar datum.
fira är ju faktiskt en annan femma. men som jag nämnde tidigare så gillar jag att fira, jag älskar att skåla, jag hittar gärna anledningar till att göra det.
Citat från Fnuff
Blev av med min oksuld igår, bara så att ni vet.
Eller nä, nu blir det ju iförrgår eftersom att klockan har passerat tolv..
GUUUUD vad ni skyltar med det ;@@@
Typ bara jag och min oskuldstagare vet när jag förlorade min (och hans MOHAHAHA)
Citat från Reviendra
Årsdagar kan jag fatta. Jag är en sådan som verkligen memorerar datum, så datum blir väldigt viktiga för mig.
Jag uppmärksammar jättemycket saker; jag piercade nacken 15e april 2008, (jag träffade Råb samma dag), jag fick jobb 24e mars (blir glad 24e varje månad, för det innebär att jag jobbat ännu en månad), jag och Råb blev världens bästa par 26e januari 2009, min sista examen var den 18e maj etcetc. och en massa födelsedagar förstås.
jag uppmärksammar datum.
fira är ju faktiskt en annan femma. men som jag nämnde tidigare så gillar jag att fira, jag älskar att skåla, jag hittar gärna anledningar till att göra det.
Enda anledningen man faktiskt behöver till att skåla med sin älskade är att man just älskar varandra.
haha tänkte efter lite när ni skrev om att era är månadsdagar idag, och kom fram till att det är en månad sen jag och q blev tillsammans också. inte för att jag är den som firar månadsdagar men men!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet