Tjejsnack.
Citat från MJA00W
Citat från Rational
Citat från MJA00W
Rational, mjo jag förstår, du kommer nog ändå få reda på det förr eller senare.
Eller leva i ovisshet och känna dig förvirrad som jag gör nu.
Jag känner att jag vill ha det såhär, och inte sämre, så länge det går. Jag vågar inte riskera något.
Jadu.. jag hoppas allt ordar sig i alla fall :c
Det gör jag med.
Min finmotorik är åt helvete idag.
HAHAH åh trodde den va riktig i några sekunder :(
xD
Jag skrev en stick-tutorial förut! om hur man lägger upp
nu är jag sjukt random
men jag är sjukt glad, för idag har jag varit tillsammans med min man i tre månader. känns som värsta grejen hihi.
Citat från deathvoices
nu är jag sjukt random
men jag är sjukt glad, för idag har jag varit tillsammans med min man i tre månader. känns som värsta grejen hihi.
aw grattis!
Idag har jag varit tillsammans med min significant other i tjugo månader :D
kalashnikov: TACK!
reviendra: ojoj! grattis!
haha tacktack.
jag är en sucker for statistik, siffror, listor etc. Vi gör ingen big deal av månadsräkningen, men tvåårsdagen kanske vi spexar till.
Vi gillar att spexa till.
Aw, grattis reviendra!
grattis till respektive par för att ni stått ut med respektive partner såpass länge!
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet

