Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 22:18

Jag är asgrym på att sticka. Håller på att sticka en tröja. :$

sodomi Kille, 33 år

17 294 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 22:18
sodomi Kille, 33 år

FOOLISHJEN : ingen aning, kände för att vara lite kreativ bara! <:

Kalashnikov: ahmensluta, jag vill också kunna vafan :(

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 22:21

Citat från sodomi


Kalashnikov: ahmensluta, jag vill också kunna vafan :(

Men har du ingen som kan lära dig då? Förutom youtube alltså.

sodomi Kille, 33 år

17 294 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 22:23
sodomi Kille, 33 år

Kalashnikov: Jo mamma kan säkert, men hon sover ju :(

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 22:24

Citat från sodomi


Kalashnikov: Jo mamma kan säkert, men hon sover ju :(

Men måste du lära dig det nu? :(

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 22:24
nataliaaaa Tjej, 29 år

Rational, mjo jag förstår, du kommer nog ändå få reda på det förr eller senare.
Eller leva i ovisshet och känna dig förvirrad som jag gör nu.

Colonel Tjej, 31 år

2 925 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 22:24
Colonel Tjej, 31 år

sodomi, det är verkligen skitenkelt. :(

JAG HAR GJORT EN HALV HALSDUK

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 22:25
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Rational, mjo jag förstår, du kommer nog ändå få reda på det förr eller senare.
Eller leva i ovisshet och känna dig förvirrad som jag gör nu.


Jag känner att jag vill ha det såhär, och inte sämre, så länge det går. Jag vågar inte riskera något.

sodomi Kille, 33 år

17 294 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 22:25
sodomi Kille, 33 år

Kalashnikov: ja såklart! imorgon vill jag kanske inte sticka :(

Colonel: Men det är inte alls enekelt! :@

Colonel Tjej, 31 år

2 925 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 22:26
Colonel Tjej, 31 år

sodomi, det är ju just det det är! Håller ena stickan i den ena handen, och den lösa stickan i den andra, drar över en maska, sen tar man nästa och petar in tråden med hand nr. 2 som håller i den lösa :@

user12345 Tjej, 30 år

15 322 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 22:31
user12345 Tjej, 30 år

Citat från Colonel


sodomi, det är ju just det det är! Håller ena stickan i den ena handen, och den lösa stickan i den andra, drar över en maska, sen tar man nästa och petar in tråden med hand nr. 2 som håller i den lösa :@

Alltså, det fungerar inte att skriva :c
Jag lärde mig knappt när min mor sade hur jag skulle göra, och än mindre när hon VISADE. Stickning är förjävligt.

PORKnBEANS Tjej, 31 år

9 027 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 22:34
PORKnBEANS Tjej, 31 år

Jag och XeonpZycho äter Riesen!
Vi kom nyss hem från en snabbvisit i Stockholms stad. Det här har varit den bästa julen evöör!!1shift+1!!

Btw, sticka är aslätt :@

sodomi Kille, 33 år

17 294 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 22:35
sodomi Kille, 33 år

Okej, det var inget. Så svårt var det faktiskt inte! :o

Visserligen blir det inte snyggt, men det blir :D

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 22:36
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


Citat från MJA00W

Rational, mjo jag förstår, du kommer nog ändå få reda på det förr eller senare.
Eller leva i ovisshet och känna dig förvirrad som jag gör nu.

Jag känner att jag vill ha det såhär, och inte sämre, så länge det går. Jag vågar inte riskera något.


Jadu.. jag hoppas allt ordar sig i alla fall :c

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 22:51

Jag har suttit och stickat i en stund nu, min tröja måste liksom bli klar innan vintern kommer på riktigt, heh.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet