Tjejsnack.
Jag är asgrym på att sticka. Håller på att sticka en tröja. :$
FOOLISHJEN : ingen aning, kände för att vara lite kreativ bara! <:
Kalashnikov: ahmensluta, jag vill också kunna vafan :(
Citat från sodomi
Kalashnikov: ahmensluta, jag vill också kunna vafan :(
Men har du ingen som kan lära dig då? Förutom youtube alltså.
Kalashnikov: Jo mamma kan säkert, men hon sover ju :(
Citat från sodomi
Kalashnikov: Jo mamma kan säkert, men hon sover ju :(
Men måste du lära dig det nu? :(
Rational, mjo jag förstår, du kommer nog ändå få reda på det förr eller senare.
Eller leva i ovisshet och känna dig förvirrad som jag gör nu.
sodomi, det är verkligen skitenkelt. :(
JAG HAR GJORT EN HALV HALSDUK
Kalashnikov: ja såklart! imorgon vill jag kanske inte sticka :(
Colonel: Men det är inte alls enekelt! :@
sodomi, det är ju just det det är! Håller ena stickan i den ena handen, och den lösa stickan i den andra, drar över en maska, sen tar man nästa och petar in tråden med hand nr. 2 som håller i den lösa :@
Citat från Colonel
sodomi, det är ju just det det är! Håller ena stickan i den ena handen, och den lösa stickan i den andra, drar över en maska, sen tar man nästa och petar in tråden med hand nr. 2 som håller i den lösa :@
Alltså, det fungerar inte att skriva :c
Jag lärde mig knappt när min mor sade hur jag skulle göra, och än mindre när hon VISADE. Stickning är förjävligt.
Jag och XeonpZycho äter Riesen!
Vi kom nyss hem från en snabbvisit i Stockholms stad. Det här har varit den bästa julen evöör!!1shift+1!!
Btw, sticka är aslätt :@
Okej, det var inget. Så svårt var det faktiskt inte! :o
Visserligen blir det inte snyggt, men det blir :D
Citat från Rational
Citat från MJA00W
Rational, mjo jag förstår, du kommer nog ändå få reda på det förr eller senare.
Eller leva i ovisshet och känna dig förvirrad som jag gör nu.
Jag känner att jag vill ha det såhär, och inte sämre, så länge det går. Jag vågar inte riskera något.
Jadu.. jag hoppas allt ordar sig i alla fall :c
Jag har suttit och stickat i en stund nu, min tröja måste liksom bli klar innan vintern kommer på riktigt, heh.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet