Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:44
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Är det så att ena dagen kan han vara hur gullig som helst och andra asdryg? Eller är det bara vid speciella tillfällen?[/i]

Precis! HAn brukar vara jättesöt när vi träffas ensamma, när jag kramat på honom lite. Men på SMS är han typ alltid dryg.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:48
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


Citat från MJA00W

Är det så att ena dagen kan han vara hur gullig som helst och andra asdryg? Eller är det bara vid speciella tillfällen?

Precis! HAn brukar vara jättesöt när vi träffas ensamma, när jag kramat på honom lite. Men på SMS är han typ alltid dryg.


Hmm... han kanske har lättare för att prata om känslor etc. än att skriva?

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:50
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Citat från Rational

Citat från MJA00W

Är det så att ena dagen kan han vara hur gullig som helst och andra asdryg? Eller är det bara vid speciella tillfällen?

Precis! HAn brukar vara jättesöt när vi träffas ensamma, när jag kramat på honom lite. Men på SMS är han typ alltid dryg.

Hmm... han kanske har lättare för att prata om känslor etc. än att skriva?


Han pratar oftast inte känslor alls. Och jag vill inte fråga. Men det kanske är så, jag vet inte.

Och fan vad jag hatar torra snyftanden.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:55
nataliaaaa Tjej, 29 år

Rational
Då tycker jag att du tar initiativet, fråga inte något alldeles för ''personligt'' utan något mer spontant liksom :)

och ja, det är ganska hemskt.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:57
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Rational
Då tycker jag att du tar initiativet, fråga inte något alldeles för ''personligt'' utan något mer spontant liksom :)

och ja, det är ganska hemskt.


Som vaddå?

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 22:02
nataliaaaa Tjej, 29 år

Rational,
har han sagt att han gillar dig? Om inte, fråga typ '' gillar du någon just nu? ''.
Om han säger ja då äre förmodligen dig han menar.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 22:04
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Rational,
har han sagt att han gillar dig? Om inte, fråga typ '' gillar du någon just nu? ''.
Om han säger ja då äre förmodligen dig han menar.


Om det ändå vore så enkelt.
Han sa, när vi låg hemma och myste i min säng, att han älskade mig. Men inte på "det" sättet. Jag vet inte på vilket sätt, och ifall det har ändrat sig. Och jag kan inte med att fråga det, det skulle låta så dumt.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 22:07
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


Citat från MJA00W

Rational,
har han sagt att han gillar dig? Om inte, fråga typ '' gillar du någon just nu? ''.
Om han säger ja då äre förmodligen dig han menar.

Om det ändå vore så enkelt.
Han sa, när vi låg hemma och myste i min säng, att han älskade mig. Men inte på "det" sättet. Jag vet inte på vilket sätt, och ifall det har ändrat sig. Och jag kan inte med att fråga det, det skulle låta så dumt.


MEN LAHGAIUHGR nu blir jag sur på honom.
Säg typ, du nämnde att du älskar mig, på vilket sätt menar du?
Tyvärr har jag inget bra tips när det gäller just detta eftersom jag inte har hamnat i en sådan situation själv..

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 22:11
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


MEN LAHGAIUHGR nu blir jag sur på honom.
Säg typ, du nämnde att du älskar mig, på vilket sätt menar du?
Tyvärr har jag inget bra tips när det gäller just detta eftersom jag inte har hamnat i en sådan situation själv..[/i]

Det var så länge sedan den gången... Och jag frågade redan den kvällen. Hans svar var "Ja, jag älskar dig, men inte på DET viset". Sedan, vilket vid det är har jag ingen aning om...
Jag tycker du har ganska rationella tips att ge :)

sodomi Kille, 33 år

17 294 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 22:11
sodomi Kille, 33 år

men helvete vad svårt det ska vara att sticka då :@

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 22:13

Citat från sodomi


men helvete vad svårt det ska vara att sticka då :@

Det är aslätt ju!

sodomi Kille, 33 år

17 294 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 22:14
sodomi Kille, 33 år

Citat från Kalashnikov


Det är aslätt ju!

Du är ju cepe, jag kollar på massa videos på youtube men inte fan fattar jag hur man gör ändå :(

FOOLISHJEN Tjej, 33 år

3 817 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 22:17
FOOLISHJEN Tjej, 33 år

sodomi: Vad ska du sticka? : D

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 22:17
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


Citat från MJA00W

MEN LAHGAIUHGR nu blir jag sur på honom.
Säg typ, du nämnde att du älskar mig, på vilket sätt menar du?
Tyvärr har jag inget bra tips när det gäller just detta eftersom jag inte har hamnat i en sådan situation själv..

Det var så länge sedan den gången... Och jag frågade redan den kvällen. Hans svar var "Ja, jag älskar dig, men inte på DET viset". Sedan, vilket vid det är har jag ingen aning om...
Jag tycker du har ganska rationella tips att ge :)


Försök att få honom att åtminstone prata om sina känslor lite..
Jag tycker i alla fall att du borde ta reda på vad han känner för dig, för då vet du i alla fall.
Och tack så mycket!

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 22:17
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Citat från Rational

Citat från MJA00W

MEN LAHGAIUHGR nu blir jag sur på honom.
Säg typ, du nämnde att du älskar mig, på vilket sätt menar du?
Tyvärr har jag inget bra tips när det gäller just detta eftersom jag inte har hamnat i en sådan situation själv..

Det var så länge sedan den gången... Och jag frågade redan den kvällen. Hans svar var "Ja, jag älskar dig, men inte på DET viset". Sedan, vilket vid det är har jag ingen aning om...
Jag tycker du har ganska rationella tips att ge :)

Försök att få honom att åtminstone prata om sina känslor lite..
Jag tycker i alla fall att du borde ta reda på vad han känner för dig, för då vet du i alla fall.
Och tack så mycket!


Jag är lite rädd för vad jag skulle få veta...


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet