Tjejsnack.
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Citat från Rational
Citat från MJA00W
Är det så att ena dagen kan han vara hur gullig som helst och andra asdryg? Eller är det bara vid speciella tillfällen?
Precis! HAn brukar vara jättesöt när vi träffas ensamma, när jag kramat på honom lite. Men på SMS är han typ alltid dryg.
Hmm... han kanske har lättare för att prata om känslor etc. än att skriva?
Fittkrans
Tjej, 30 år
Citat från MJA00W
Citat från Rational
Citat från MJA00W
Är det så att ena dagen kan han vara hur gullig som helst och andra asdryg? Eller är det bara vid speciella tillfällen?
Precis! HAn brukar vara jättesöt när vi träffas ensamma, när jag kramat på honom lite. Men på SMS är han typ alltid dryg.
Hmm... han kanske har lättare för att prata om känslor etc. än att skriva?
Han pratar oftast inte känslor alls. Och jag vill inte fråga. Men det kanske är så, jag vet inte.
Och fan vad jag hatar torra snyftanden.
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Rational
Då tycker jag att du tar initiativet, fråga inte något alldeles för ''personligt'' utan något mer spontant liksom :)
och ja, det är ganska hemskt.
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Rational,
har han sagt att han gillar dig? Om inte, fråga typ '' gillar du någon just nu? ''.
Om han säger ja då äre förmodligen dig han menar.
Fittkrans
Tjej, 30 år
Citat från MJA00W
Rational,
har han sagt att han gillar dig? Om inte, fråga typ '' gillar du någon just nu? ''.
Om han säger ja då äre förmodligen dig han menar.
Om det ändå vore så enkelt.
Han sa, när vi låg hemma och myste i min säng, att han älskade mig. Men inte på "det" sättet. Jag vet inte på vilket sätt, och ifall det har ändrat sig. Och jag kan inte med att fråga det, det skulle låta så dumt.
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Citat från Rational
Citat från MJA00W
Rational,
har han sagt att han gillar dig? Om inte, fråga typ '' gillar du någon just nu? ''.
Om han säger ja då äre förmodligen dig han menar.
Om det ändå vore så enkelt.
Han sa, när vi låg hemma och myste i min säng, att han älskade mig. Men inte på "det" sättet. Jag vet inte på vilket sätt, och ifall det har ändrat sig. Och jag kan inte med att fråga det, det skulle låta så dumt.
MEN LAHGAIUHGR nu blir jag sur på honom.
Säg typ, du nämnde att du älskar mig, på vilket sätt menar du?
Tyvärr har jag inget bra tips när det gäller just detta eftersom jag inte har hamnat i en sådan situation själv..
Fittkrans
Tjej, 30 år
Citat från MJA00W
MEN LAHGAIUHGR nu blir jag sur på honom.
Säg typ, du nämnde att du älskar mig, på vilket sätt menar du?
Tyvärr har jag inget bra tips när det gäller just detta eftersom jag inte har hamnat i en sådan situation själv..[/i]
Det var så länge sedan den gången... Och jag frågade redan den kvällen. Hans svar var "Ja, jag älskar dig, men inte på DET viset". Sedan, vilket vid det är har jag ingen aning om...
Jag tycker du har ganska rationella tips att ge :)
● sodomi
Kille, 33 år
men helvete vad svårt det ska vara att sticka då :@
hhkktjjdnmjrui
30 år
Citat från sodomi
men helvete vad svårt det ska vara att sticka då :@
Det är aslätt ju!
● sodomi
Kille, 33 år
Citat från Kalashnikov
Det är aslätt ju!
Du är ju cepe, jag kollar på massa videos på youtube men inte fan fattar jag hur man gör ändå :(
FOOLISHJEN
Tjej, 33 år
sodomi: Vad ska du sticka? : D
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Citat från Rational
Citat från MJA00W
MEN LAHGAIUHGR nu blir jag sur på honom.
Säg typ, du nämnde att du älskar mig, på vilket sätt menar du?
Tyvärr har jag inget bra tips när det gäller just detta eftersom jag inte har hamnat i en sådan situation själv..
Det var så länge sedan den gången... Och jag frågade redan den kvällen. Hans svar var "Ja, jag älskar dig, men inte på DET viset". Sedan, vilket vid det är har jag ingen aning om...
Jag tycker du har ganska rationella tips att ge :)
Försök att få honom att åtminstone prata om sina känslor lite..
Jag tycker i alla fall att du borde ta reda på vad han känner för dig, för då vet du i alla fall.
Och tack så mycket!
Fittkrans
Tjej, 30 år
Citat från MJA00W
Citat från Rational
Citat från MJA00W
MEN LAHGAIUHGR nu blir jag sur på honom.
Säg typ, du nämnde att du älskar mig, på vilket sätt menar du?
Tyvärr har jag inget bra tips när det gäller just detta eftersom jag inte har hamnat i en sådan situation själv..
Det var så länge sedan den gången... Och jag frågade redan den kvällen. Hans svar var "Ja, jag älskar dig, men inte på DET viset". Sedan, vilket vid det är har jag ingen aning om...
Jag tycker du har ganska rationella tips att ge :)
Försök att få honom att åtminstone prata om sina känslor lite..
Jag tycker i alla fall att du borde ta reda på vad han känner för dig, för då vet du i alla fall.
Och tack så mycket!
Jag är lite rädd för vad jag skulle få veta...
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet