Tjejsnack.
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Rational
åhå jag hoppas det... annars blir jag fett depp.
hhkktjjdnmjrui
30 år
Citat från aIma
Citat från Kalashnikov
HALLÅ ALMA JAG SKREV JU OCKSÅ
GJORDE DU?! missade det :c
JA TVÅ GÅNGER TILL OCH MED
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Citat från Rational
Citat från MJA00W
Rational
åhå jag hoppas det... annars blir jag fett depp.
Jag vet hur det är. *Kram*
åhåhåh han har fortfarande inte skrivit :'c
*kram*
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Citat från Rational
Citat från MJA00W
åhåhåh han har fortfarande inte skrivit :'c
*kram*
Då tycker jag du tar initiativet!
VÅGAR JAG DET DÅ?!
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Citat från Rational
Citat från MJA00W
VÅGAR JAG DET DÅ?!
Det kan inte gå sämre än dåligt :)
Jag är asförbannad.
Jag skrev, och han skrev tillbaka.. återkommer om det händer nåt spännande.
Varför!?
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Rational
Åh jäklaaaaaaaaaaaaaa, fan vad jobbigt.
Jag antar att han inte uppskattar dig tillräckligt.
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Citat från Rational
Citat från MJA00W
Rational
Åh jäklaaaaaaaaaaaaaa, fan vad jobbigt.
Jag antar att han inte uppskattar dig tillräckligt.
Frågan är då vad "tillräckligt" är. Jag kanske inte förtjänar mer.
Jodå, det gör du.
Nu vet jag inte hur killen är/vad han gör, men om jag ''känner'' dig rätt så tror jag nog att du förtjänar mer.
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Citat från Rational
Citat från MJA00W
Citat från Rational
Jodå, det gör du.
Nu vet jag inte hur killen är/vad han gör, men om jag ''känner'' dig rätt så tror jag nog att du förtjänar mer.
Men jag skulle aldrig kunna slänga bort honom. Jag älskar honom, på något vis.
Är det så att ena dagen kan han vara hur gullig som helst och andra asdryg? Eller är det bara vid speciella tillfällen?
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet