Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:20
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Citat från Rational

Citat från MJA00W

HAN LOGGADE IN NU OMGOMG borde jag skriva?!

Vänta några minuter åtminstone.

okej >>>>>>>>>:


Och se om han skriver :)

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:21
nataliaaaa Tjej, 29 år

Rational
åhå jag hoppas det... annars blir jag fett depp.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:21

Citat från aIma


Citat från Kalashnikov

HALLÅ ALMA JAG SKREV JU OCKSÅ

GJORDE DU?! missade det :c


JA TVÅ GÅNGER TILL OCH MED

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:21
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Rational
åhå jag hoppas det... annars blir jag fett depp.


Jag vet hur det är. *Kram*

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:29
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


Citat från MJA00W

Rational
åhå jag hoppas det... annars blir jag fett depp.

Jag vet hur det är. *Kram*


åhåhåh han har fortfarande inte skrivit :'c
*kram*

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:30
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


åhåhåh han har fortfarande inte skrivit :'c
*kram*[/i]

Då tycker jag du tar initiativet!

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:30
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


Citat från MJA00W

åhåhåh han har fortfarande inte skrivit :'c
*kram*

Då tycker jag du tar initiativet!


VÅGAR JAG DET DÅ?!

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:32
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


VÅGAR JAG DET DÅ?![/i]

Det kan inte gå sämre än dåligt :)

Jag är asförbannad.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:33
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


Citat från MJA00W

VÅGAR JAG DET DÅ?!

Det kan inte gå sämre än dåligt :)

Jag är asförbannad.


Jag skrev, och han skrev tillbaka.. återkommer om det händer nåt spännande.

Varför!?

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:35
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Jag skrev, och han skrev tillbaka.. återkommer om det händer nåt spännande.

Varför!?[/i]

Bra bra :)

Jo, han, med fet stil, plågar mig. Det känns som att han bara bryr sig om att jag finns när han är full eller hög.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:36
nataliaaaa Tjej, 29 år

Rational
Åh jäklaaaaaaaaaaaaaa, fan vad jobbigt.
Jag antar att han inte uppskattar dig tillräckligt.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:38
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Rational
Åh jäklaaaaaaaaaaaaaa, fan vad jobbigt.
Jag antar att han inte uppskattar dig tillräckligt.


Frågan är då vad "tillräckligt" är. Jag kanske inte förtjänar mer.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:41
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


Citat från MJA00W

Rational
Åh jäklaaaaaaaaaaaaaa, fan vad jobbigt.
Jag antar att han inte uppskattar dig tillräckligt.

Frågan är då vad "tillräckligt" är. Jag kanske inte förtjänar mer.


Jodå, det gör du.
Nu vet jag inte hur killen är/vad han gör, men om jag ''känner'' dig rätt så tror jag nog att du förtjänar mer.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:42
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Citat från Rational

Jodå, det gör du.
Nu vet jag inte hur killen är/vad han gör, men om jag ''känner'' dig rätt så tror jag nog att du förtjänar mer.


Men jag skulle aldrig kunna slänga bort honom. Jag älskar honom, på något vis.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:44
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


Citat från MJA00W

Citat från Rational

Jodå, det gör du.
Nu vet jag inte hur killen är/vad han gör, men om jag ''känner'' dig rätt så tror jag nog att du förtjänar mer.

Men jag skulle aldrig kunna slänga bort honom. Jag älskar honom, på något vis.


Är det så att ena dagen kan han vara hur gullig som helst och andra asdryg? Eller är det bara vid speciella tillfällen?


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet