Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:11

Citat från MJA00W


Anna hjälp mig nuråååååå han jag gillar loggade ut, utan ett hejdå eller nånting.
borde jag smsa och ba: HEJ :D:D:D

.. jag tror inte han gillar mig lika mycket längre btw. >:


vet inte :(


ALMA JAG DISSADE INTE DIG

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:11
Fittkrans Tjej, 30 år

MJA00W: Blir du också sådär supernervös när han
a) Inte svarar på SMS?
b) Svarar, fast drygt?
c) Verkar trött på dig?

ifloodemptylakes Tjej, 35 år

2 298 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:11
ifloodemptylakes Tjej, 35 år

Citat från aIma


JAG KÄNNER ATT JAG BLIR LITE IGNORERAD HÄR <///////3

Angående det du sa förut, I FEEL YA.
Sjukt störande, men antar att vissa killar är sjukt dåliga på att visa sånt :(

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:12
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


MJA00W: Blir du också sådär supernervös när han
a) Inte svarar på SMS?
b) Svarar, fast drygt?
c) Verkar trött på dig?


a) JA
b) JA
c) JA (tänker även ''gillar han någon annan..?'')

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:13
Fittkrans Tjej, 30 år

MJA00W: Jag hatar när det blir så... Vilket typ sker minst en gång per dag. Och så tänker jag så mycket på det om kvällarna att jag inte somnar. Och jag vill verkligen skriva till honom, fråga, men känner att jag inte kan.

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:14
aIma Tjej, 30 år

Citat från ifloodemptylakes


Angående det du sa förut, I FEEL YA.
Sjukt störande, men antar att vissa killar är sjukt dåliga på att visa sånt :(

Haha, skönt att någon svarade!
Det värsta är att alla killar som jag träffat är typ sjukt dåliga på att visa det :(

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:15
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


MJA00W: Jag hatar när det blir så... Vilket typ sker minst en gång per dag. Och så tänker jag så mycket på det om kvällarna att jag inte somnar. Och jag vill verkligen skriva till honom, fråga, men känner att jag inte kan.

We're two.
Jag vill verkligen fråga, asmycket, ''gillar du mig, helt ärligt?''.
Fast jag är rädd för svaret jag skulle kunna få.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:15
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Citat från Rational

MJA00W: Jag hatar när det blir så... Vilket typ sker minst en gång per dag. Och så tänker jag så mycket på det om kvällarna att jag inte somnar. Och jag vill verkligen skriva till honom, fråga, men känner att jag inte kan.

We're two.
Jag vill verkligen fråga, asmycket, ''gillar du mig, helt ärligt?''.
Fast jag är rädd för svaret jag skulle kunna få.


Jo, precis. Eller att han ska tycka att man är ett freak som ens frågar. "Ahmen, jag har ju SAGT det!!oneone"

ifloodemptylakes Tjej, 35 år

2 298 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:17
ifloodemptylakes Tjej, 35 år

Citat från aIma


Citat från ifloodemptylakes

Angående det du sa förut, I FEEL YA.
Sjukt störande, men antar att vissa killar är sjukt dåliga på att visa sånt :(

Haha, skönt att någon svarade!
Det värsta är att alla killar som jag träffat är typ sjukt dåliga på att visa det :(


Ja, samma här faktiskt. Man får helt enkelt gissa sig fram/våga vara lite framåt för att få reda på det på det sättet :(

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:17
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


Citat från MJA00W

Citat från Rational

MJA00W: Jag hatar när det blir så... Vilket typ sker minst en gång per dag. Och så tänker jag så mycket på det om kvällarna att jag inte somnar. Och jag vill verkligen skriva till honom, fråga, men känner att jag inte kan.

We're two.
Jag vill verkligen fråga, asmycket, ''gillar du mig, helt ärligt?''.
Fast jag är rädd för svaret jag skulle kunna få.

Jo, precis. Eller att han ska tycka att man är ett freak som ens frågar. "Ahmen, jag har ju SAGT det!!oneone"


HAN LOGGADE IN NU OMGOMG borde jag skriva?!

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:18
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


HAN LOGGADE IN NU OMGOMG borde jag skriva?![/i]

Vänta några minuter åtminstone.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:18

HALLÅ ALMA JAG SKREV JU OCKSÅ

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:19
aIma Tjej, 30 år

Citat från ifloodemptylakes


Citat från aIma

Citat från ifloodemptylakes

Angående det du sa förut, I FEEL YA.
Sjukt störande, men antar att vissa killar är sjukt dåliga på att visa sånt :(

Haha, skönt att någon svarade!
Det värsta är att alla killar som jag träffat är typ sjukt dåliga på att visa det :(

Ja, samma här faktiskt. Man får helt enkelt gissa sig fram/våga vara lite framåt för att få reda på det på det sättet :(


Åh, jobbigt det är alltså! Men det värsta är att jag vet att de gillar mig för att de har sagt det till mig eller att deras kompis har sagt det till mig D:

MEN SKA DRA UT NU!

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:19
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


Citat från MJA00W

HAN LOGGADE IN NU OMGOMG borde jag skriva?!

Vänta några minuter åtminstone.


okej >>>>>>>>>:

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:19
aIma Tjej, 30 år

Citat från Kalashnikov


HALLÅ ALMA JAG SKREV JU OCKSÅ

GJORDE DU?! missade det :c


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet