Tjejsnack.
hhkktjjdnmjrui
30 år
Citat från MJA00W
Anna hjälp mig nuråååååå han jag gillar loggade ut, utan ett hejdå eller nånting.
borde jag smsa och ba: HEJ :D:D:D
.. jag tror inte han gillar mig lika mycket längre btw. >:
vet inte :(
ALMA JAG DISSADE INTE DIG
Fittkrans
Tjej, 30 år
MJA00W: Blir du också sådär supernervös när han
a) Inte svarar på SMS?
b) Svarar, fast drygt?
c) Verkar trött på dig?
ifloodemptylakes
Tjej, 35 år
Citat från aIma
JAG KÄNNER ATT JAG BLIR LITE IGNORERAD HÄR <///////3
Angående det du sa förut, I FEEL YA.
Sjukt störande, men antar att vissa killar är sjukt dåliga på att visa sånt :(
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Citat från Rational
MJA00W: Blir du också sådär supernervös när han
a) Inte svarar på SMS?
b) Svarar, fast drygt?
c) Verkar trött på dig?
a) JA
b) JA
c) JA (tänker även ''gillar han någon annan..?'')
Fittkrans
Tjej, 30 år
MJA00W: Jag hatar när det blir så... Vilket typ sker minst en gång per dag. Och så tänker jag så mycket på det om kvällarna att jag inte somnar. Och jag vill verkligen skriva till honom, fråga, men känner att jag inte kan.
aIma
Tjej, 30 år
Citat från ifloodemptylakes
Angående det du sa förut, I FEEL YA.
Sjukt störande, men antar att vissa killar är sjukt dåliga på att visa sånt :(
Haha, skönt att någon svarade!
Det värsta är att alla killar som jag träffat är typ sjukt dåliga på att visa det :(
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Citat från Rational
MJA00W: Jag hatar när det blir så... Vilket typ sker minst en gång per dag. Och så tänker jag så mycket på det om kvällarna att jag inte somnar. Och jag vill verkligen skriva till honom, fråga, men känner att jag inte kan.
We're two.
Jag vill verkligen fråga, asmycket, ''gillar du mig, helt ärligt?''.
Fast jag är rädd för svaret jag skulle kunna få.
Fittkrans
Tjej, 30 år
Citat från MJA00W
Citat från Rational
MJA00W: Jag hatar när det blir så... Vilket typ sker minst en gång per dag. Och så tänker jag så mycket på det om kvällarna att jag inte somnar. Och jag vill verkligen skriva till honom, fråga, men känner att jag inte kan.
We're two.
Jag vill verkligen fråga, asmycket, ''gillar du mig, helt ärligt?''.
Fast jag är rädd för svaret jag skulle kunna få.
Jo, precis. Eller att han ska tycka att man är ett freak som ens frågar. "Ahmen, jag har ju SAGT det!!oneone"
ifloodemptylakes
Tjej, 35 år
Citat från aIma
Citat från ifloodemptylakes
Angående det du sa förut, I FEEL YA.
Sjukt störande, men antar att vissa killar är sjukt dåliga på att visa sånt :(
Haha, skönt att någon svarade!
Det värsta är att alla killar som jag träffat är typ sjukt dåliga på att visa det :(
Ja, samma här faktiskt. Man får helt enkelt gissa sig fram/våga vara lite framåt för att få reda på det på det sättet :(
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Citat från Rational
Citat från MJA00W
Citat från Rational
MJA00W: Jag hatar när det blir så... Vilket typ sker minst en gång per dag. Och så tänker jag så mycket på det om kvällarna att jag inte somnar. Och jag vill verkligen skriva till honom, fråga, men känner att jag inte kan.
We're two.
Jag vill verkligen fråga, asmycket, ''gillar du mig, helt ärligt?''.
Fast jag är rädd för svaret jag skulle kunna få.
Jo, precis. Eller att han ska tycka att man är ett freak som ens frågar. "Ahmen, jag har ju SAGT det!!oneone"
HAN LOGGADE IN NU OMGOMG borde jag skriva?!
hhkktjjdnmjrui
30 år
HALLÅ ALMA JAG SKREV JU OCKSÅ
aIma
Tjej, 30 år
Citat från ifloodemptylakes
Citat från aIma
Citat från ifloodemptylakes
Angående det du sa förut, I FEEL YA.
Sjukt störande, men antar att vissa killar är sjukt dåliga på att visa sånt :(
Haha, skönt att någon svarade!
Det värsta är att alla killar som jag träffat är typ sjukt dåliga på att visa det :(
Ja, samma här faktiskt. Man får helt enkelt gissa sig fram/våga vara lite framåt för att få reda på det på det sättet :(
Åh, jobbigt det är alltså! Men det värsta är att jag vet att de gillar mig för att de har sagt det till mig eller att deras kompis har sagt det till mig D:
MEN SKA DRA UT NU!
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Citat från Rational
Citat från MJA00W
HAN LOGGADE IN NU OMGOMG borde jag skriva?!
Vänta några minuter åtminstone.
okej >>>>>>>>>:
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet