Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:01

Natalia: Det är så jävla jobbigt, haha.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:02
nataliaaaa Tjej, 29 år

Anna, vet :(:( och jag vill helst inte säga något heller eftersom jag är rädd att verka ''för på''.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:02
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Citat från Rational

MJA00W: Yeah, indeed :)

åh nu loggade äckelbögfagenunderbarakillensomförvirrarmigsjuktmycket ut :c


Jag hatar det lika mycket varje gång. Fast pojken jag älskar och åtrår loggar nästan aldrig in istället.

AXlOM Kille, 29 år

2 583 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:03
AXlOM Kille, 29 år

jag har hängbröst och jag får mens genom näsan, jag wayyynar om mit liv, hoppas ni har haft kul (:

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:03
aIma Tjej, 30 år

Jag hatar verkligen killar som verkligen inte visar ett dugg att de gillar en och sen vet man att de gör det DDDDDDD:
fattar ni?

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:03

Citat från KaptenSTEN


:( <3
Älskar dig, mest av allt <3


dfsfsdgsdgsdgsdg
älskar dig så jävla mycket. <3

ifloodemptylakes Tjej, 35 år

2 298 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:04
ifloodemptylakes Tjej, 35 år



Sitter verkligen och storbölar till den här. Så fint :(

(asmesig idag)

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:06
nataliaaaa Tjej, 29 år

Ida (Rational)
fifan vad jobbigt. Fast han sa inte ens hejdå?! D: Bara random logga ut.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:06
Fittkrans Tjej, 30 år

MJA00W: Det var ganska taskigt. Om det hade hänt mig så skulle jag få utbrott och lägga mig ned och gråta.
Och ja, det är sant.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:07

Citat från MJA00W


Anna, vet :(:( och jag vill helst inte säga något heller eftersom jag är rädd att verka ''för på''.

MEN PRECIS SAMMA HÄR


alma: nä fattar inte

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:07
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


MJA00W: Det var ganska taskigt. Om det hade hänt mig så skulle jag få utbrott och lägga mig ned och gråta.
Och ja, det är sant.


Haha, det skulle jag med kunna göra just nu.. Fast jag har blivit van vid att han ''dissar'' mig helt random.

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:07
aIma Tjej, 30 år

JAG KÄNNER ATT JAG BLIR LITE IGNORERAD HÄR <///////3

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:08
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Citat från Rational

MJA00W: Det var ganska taskigt. Om det hade hänt mig så skulle jag få utbrott och lägga mig ned och gråta.
Och ja, det är sant.

Haha, det skulle jag med kunna göra just nu.. Fast jag har blivit van vid att han ''dissar'' mig helt random.


När killar dissar en blir jag arg. Riktigt jävla arg.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:08
nataliaaaa Tjej, 29 år

Anna hjälp mig nuråååååå han jag gillar loggade ut, utan ett hejdå eller nånting.
borde jag smsa och ba: HEJ :D:D:D

.. jag tror inte han gillar mig lika mycket längre btw. >:

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:09
nataliaaaa Tjej, 29 år

Rational, jag blir bara ledsen och försöker komma på vad jag har gjort för fel hah :(


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet