Tjejsnack.
Natalia: Det är så jävla jobbigt, haha.
Anna, vet :(:( och jag vill helst inte säga något heller eftersom jag är rädd att verka ''för på''.
jag har hängbröst och jag får mens genom näsan, jag wayyynar om mit liv, hoppas ni har haft kul (:
Jag hatar verkligen killar som verkligen inte visar ett dugg att de gillar en och sen vet man att de gör det DDDDDDD:
fattar ni?
Citat från KaptenSTEN
:( <3
Älskar dig, mest av allt <3
dfsfsdgsdgsdgsdg
älskar dig så jävla mycket. <3
Sitter verkligen och storbölar till den här. Så fint :(
(asmesig idag)
Ida (Rational)
fifan vad jobbigt. Fast han sa inte ens hejdå?! D: Bara random logga ut.
MJA00W: Det var ganska taskigt. Om det hade hänt mig så skulle jag få utbrott och lägga mig ned och gråta.
Och ja, det är sant.
Citat från MJA00W
Anna, vet :(:( och jag vill helst inte säga något heller eftersom jag är rädd att verka ''för på''.
MEN PRECIS SAMMA HÄR
alma: nä fattar inte
Citat från Rational
MJA00W: Det var ganska taskigt. Om det hade hänt mig så skulle jag få utbrott och lägga mig ned och gråta.
Och ja, det är sant.
Haha, det skulle jag med kunna göra just nu.. Fast jag har blivit van vid att han ''dissar'' mig helt random.
JAG KÄNNER ATT JAG BLIR LITE IGNORERAD HÄR <///////3
Citat från MJA00W
Citat från Rational
MJA00W: Det var ganska taskigt. Om det hade hänt mig så skulle jag få utbrott och lägga mig ned och gråta.
Och ja, det är sant.
Haha, det skulle jag med kunna göra just nu.. Fast jag har blivit van vid att han ''dissar'' mig helt random.
När killar dissar en blir jag arg. Riktigt jävla arg.
Anna hjälp mig nuråååååå han jag gillar loggade ut, utan ett hejdå eller nånting.
borde jag smsa och ba: HEJ :D:D:D
.. jag tror inte han gillar mig lika mycket längre btw. >:
Rational, jag blir bara ledsen och försöker komma på vad jag har gjort för fel hah :(
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet