Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 20:52
aIma Tjej, 30 år

Citat från ifloodemptylakes


Tjejer är ju experter på att överreagera och överanalysera för att vi är osäkra på oss själva.. blö.

Så jäkla sant!

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 20:53
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Varför ska killar man gillar va så jäkla dryga för.

Jag undrar just det. De är ALLTID dryga.
Edit: Förutom när man tillfredsställer dem sexuellt.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 20:54

Citat från ifloodemptylakes


Tjejer är ju experter på att överreagera och överanalysera för att vi är osäkra på oss själva.. blö.

Hahahaha, precis.
Alltså, jag bryr mig typ aldrig om vad folk tycker om mig, men sedan när jag väl tycker om någon, vilket jag har svårt för osv, så blir jag så jävla mesig och vad den personen tycker om mig blir viktigast i världen, haha.

faxmaskinen Kille, 33 år

4 530 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 20:54
faxmaskinen Kille, 33 år

Citat från Rational


Citat från MJA00W

Varför ska killar man gillar va så jäkla dryga för.

Jag undrar just det. De är ALLTID dryga.
Edit: Förutom när man tillfredsställer dem sexuellt.


Men det där lät ju miserabelt.

PeaVe Kille, 32 år

1 592 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 20:55
PeaVe Kille, 32 år

Citat från Rational


Citat från MJA00W

Varför ska killar man gillar va så jäkla dryga för.

Jag undrar just det. De är ALLTID dryga.
Edit: Förutom när man tillfredsställer dem sexuellt.


HAHAHHAHAHHAHA
Är detta F!s största grogrund?
Tjejsnack tråden på EC?

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 20:55
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Heinz


Citat från Rational

Citat från MJA00W

Varför ska killar man gillar va så jäkla dryga för.

Jag undrar just det. De är ALLTID dryga.
Edit: Förutom när man tillfredsställer dem sexuellt.

Men det där lät ju miserabelt.


Det ÄR miserabelt.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 20:56
nataliaaaa Tjej, 29 år

Rational, men i allmänhet liksom.. Hatar att jag har svårt för att släppa taget om personer.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 20:56
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från PeaVe
-------------------------------------------------------------------------
Är detta F!s största grogrund?
Tjejsnack tråden på EC?[/i]


Åh, Gudrun! GUUUUDRUN <3<3<3<3<333

ifloodemptylakes Tjej, 35 år

2 298 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 20:56
ifloodemptylakes Tjej, 35 år

Citat från Kalashnikov


Citat från ifloodemptylakes

Tjejer är ju experter på att överreagera och överanalysera för att vi är osäkra på oss själva.. blö.

Hahahaha, precis.
Alltså, jag bryr mig typ aldrig om vad folk tycker om mig, men sedan när jag väl tycker om någon, vilket jag har svårt för osv, så blir jag så jävla mesig och vad den personen tycker om mig blir viktigast i världen, haha.


Jag är verkligen _exakt_ likadan

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 20:56
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från MJA00W


Rational, men i allmänhet liksom.. Hatar att jag har svårt för att släppa taget om personer.

We're two...


.....
Again.

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 20:58

Citat från ifloodemptylakes


Jag är verkligen _exakt_ likadan

Sedan verkar folk inte förstå hur jävla mycket de faktiskt betyder och hur jävla mycket deras ord kan såra, när man väl tycker om dem.
Asjobbigt, haha.

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 20:59
nataliaaaa Tjej, 29 år

Kalashnikov: HAh åh jag är precis likadan.

Rational: Har vetat det i några dagar. <3

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:00
Fittkrans Tjej, 30 år

MJA00W: Yeah, indeed :)

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:01
nataliaaaa Tjej, 29 år

Citat från Rational


MJA00W: Yeah, indeed :)

åh nu loggade äckelbögfagenunderbarakillensomförvirrarmigsjuktmycket ut :c

HERPES Kille, 31 år

4 404 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 21:01
HERPES Kille, 31 år

Citat från Kalashnikov


Citat från ifloodemptylakes

Jag är verkligen _exakt_ likadan

Sedan verkar folk inte förstå hur jävla mycket de faktiskt betyder och hur jävla mycket deras ord kan såra, när man väl tycker om dem.
Asjobbigt, haha.


:( <3
Älskar dig, mest av allt <3


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet