Tjejsnack.
aIma
Tjej, 30 år
Citat från ifloodemptylakes
Tjejer är ju experter på att överreagera och överanalysera för att vi är osäkra på oss själva.. blö.
Så jäkla sant!
hhkktjjdnmjrui
30 år
Citat från ifloodemptylakes
Tjejer är ju experter på att överreagera och överanalysera för att vi är osäkra på oss själva.. blö.
Hahahaha, precis.
Alltså, jag bryr mig typ aldrig om vad folk tycker om mig, men sedan när jag väl tycker om någon, vilket jag har svårt för osv, så blir jag så jävla mesig och vad den personen tycker om mig blir viktigast i världen, haha.
faxmaskinen
Kille, 33 år
Citat från Rational
Citat från MJA00W
Varför ska killar man gillar va så jäkla dryga för.
Jag undrar just det. De är ALLTID dryga.
Edit: Förutom när man tillfredsställer dem sexuellt.
Men det där lät ju miserabelt.
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Rational, men i allmänhet liksom.. Hatar att jag har svårt för att släppa taget om personer.
ifloodemptylakes
Tjej, 35 år
Citat från Kalashnikov
Citat från ifloodemptylakes
Tjejer är ju experter på att överreagera och överanalysera för att vi är osäkra på oss själva.. blö.
Hahahaha, precis.
Alltså, jag bryr mig typ aldrig om vad folk tycker om mig, men sedan när jag väl tycker om någon, vilket jag har svårt för osv, så blir jag så jävla mesig och vad den personen tycker om mig blir viktigast i världen, haha.
Jag är verkligen _exakt_ likadan
hhkktjjdnmjrui
30 år
Citat från ifloodemptylakes
Jag är verkligen _exakt_ likadan
Sedan verkar folk inte förstå hur jävla mycket de faktiskt betyder och hur jävla mycket deras ord kan såra, när man väl tycker om dem.
Asjobbigt, haha.
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Kalashnikov: HAh åh jag är precis likadan.
Rational: Har vetat det i några dagar. <3
Fittkrans
Tjej, 30 år
MJA00W: Yeah, indeed :)
nataliaaaa
Tjej, 29 år
Citat från Rational
MJA00W: Yeah, indeed :)
åh nu loggade äckelbögfagenunderbarakillensomförvirrarmigsjuktmycket ut :c
HERPES
Kille, 31 år
Citat från Kalashnikov
Citat från ifloodemptylakes
Jag är verkligen _exakt_ likadan
Sedan verkar folk inte förstå hur jävla mycket de faktiskt betyder och hur jävla mycket deras ord kan såra, när man väl tycker om dem.
Asjobbigt, haha.
:( <3
Älskar dig, mest av allt <3
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet