Tjejsnack.

Föregående
Till botten     Sista sidan
Nästa
hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 20:39

Han säger att jag inte är hård. :@
Han säger inte gulliga saker. :@

OCH IGÅR KVÄLL NÄR VI PRATADE OCH JAG SKULLE LÄGGA PÅ OCH SA "JAG ÄLSKAR DIG" SA HAN BARA PUSSPUSS


(killar fattar nog inte hur jävla upprörda flickor blir över sådana saker)


ber till gud att han inte läser detta

HERPES Kille, 31 år

4 404 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 20:40
HERPES Kille, 31 år

Citat från Kalashnikov


Han säger att jag inte är hård. :@
Han säger inte gulliga saker. :@

OCH IGÅR KVÄLL NÄR VI PRATADE OCH JAG SKULLE LÄGGA PÅ OCH SA "JAG ÄLSKAR DIG" SA HAN BARA PUSSPUSS


(killar fattar nog inte hur jävla upprörda flickor blir över sådana saker)


ber till gud att han inte läser detta


gör jag ju (:

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 20:42

Gör du inte alls. :(


EDIT: (Gud hämnades säkert och gjorde så att han läste det ändå bara för att jag slarvade och skrev Gud med liten bokstav)

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 20:43
Fittkrans Tjej, 30 år

Kalashnikov: JAG HATAR SÅDANT.

Det är så jävla störigt.

ifloodemptylakes Tjej, 35 år

2 298 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 20:43
ifloodemptylakes Tjej, 35 år

Citat från Kalashnikov


Han säger att jag inte är hård. :@
Han säger inte gulliga saker. :@

OCH IGÅR KVÄLL NÄR VI PRATADE OCH JAG SKULLE LÄGGA PÅ OCH SA "JAG ÄLSKAR DIG" SA HAN BARA PUSSPUSS


(killar fattar nog inte hur jävla upprörda flickor blir över sådana saker)


ber till gud att han inte läser detta


NÄ, min sa DETSAMMA en gång... ville döda honom

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 20:44

lol jag kunde inte somna efter det.............

HERPES Kille, 31 år

4 404 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 20:44
HERPES Kille, 31 år

Du är inte hård NOG C:

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 20:45

Rational: Och man vill ju inte heller säga något, vill inte framstå som en mes osv. :(

ifloodemptylakes: ÅH SÅ JÄVLA JOBBIGT. Säger som jag sade till Rational.

aIma Tjej, 30 år

975 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 20:45
aIma Tjej, 30 år

Min kompis är så jävla seg, vill ut nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ):

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 20:46
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från Kalashnikov


Rational: Och man vill ju inte heller säga något, vill inte framstå som en mes osv. :(

ifloodemptylakes: ÅH SÅ JÄVLA JOBBIGT. Säger som jag sade till Rational.


Exaaakt.
Det går liksom inte.

ifloodemptylakes Tjej, 35 år

2 298 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 20:46
ifloodemptylakes Tjej, 35 år

Kalashnikov: Näe, jag vet. Men jag gjorde det ändå efter ett tag för det störde mig så mycket :c

hhkktjjdnmjrui 30 år

14 073 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 20:48

Det värsta är ju att min pojke sitter och läser detta samtidigt som vi pratar i telefon... :(



då kan jag passa på att berätta för dig Robin att jag egentligen är asmesig och fett psykiskt instabil (skulle aldrig våga säga detta till dig muntligt) så ah, om jag är lite typ tyst och konstig ibland så är det bara jag som överreagerar över småsaker. :(

ifloodemptylakes Tjej, 35 år

2 298 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 20:50
ifloodemptylakes Tjej, 35 år

Tjejer är ju experter på att överreagera och överanalysera för att vi är osäkra på oss själva.. blö.

Fittkrans Tjej, 30 år

11 746 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 20:51
Fittkrans Tjej, 30 år

Citat från ifloodemptylakes


Tjejer är ju experter på att överreagera och överanalysera för att vi är osäkra på oss själva.. blö.

<3

nataliaaaa Tjej, 29 år

3 438 forumsinlägg

Skrivet:
25 september 2010 kl. 20:52
nataliaaaa Tjej, 29 år

Varför ska killar man gillar va så jäkla dryga för.


Föregående
Till toppen     Sista sidan
Nästa

Du måste vara inloggad för att skriva i forumet