Tjejsnack.
Han säger att jag inte är hård. :@
Han säger inte gulliga saker. :@
OCH IGÅR KVÄLL NÄR VI PRATADE OCH JAG SKULLE LÄGGA PÅ OCH SA "JAG ÄLSKAR DIG" SA HAN BARA PUSSPUSS
(killar fattar nog inte hur jävla upprörda flickor blir över sådana saker)
ber till gud att han inte läser detta
Citat från Kalashnikov
Han säger att jag inte är hård. :@
Han säger inte gulliga saker. :@
OCH IGÅR KVÄLL NÄR VI PRATADE OCH JAG SKULLE LÄGGA PÅ OCH SA "JAG ÄLSKAR DIG" SA HAN BARA PUSSPUSS
(killar fattar nog inte hur jävla upprörda flickor blir över sådana saker)
ber till gud att han inte läser detta
gör jag ju (:
Gör du inte alls. :(
EDIT: (Gud hämnades säkert och gjorde så att han läste det ändå bara för att jag slarvade och skrev Gud med liten bokstav)
Kalashnikov: JAG HATAR SÅDANT.
Det är så jävla störigt.
Citat från Kalashnikov
Han säger att jag inte är hård. :@
Han säger inte gulliga saker. :@
OCH IGÅR KVÄLL NÄR VI PRATADE OCH JAG SKULLE LÄGGA PÅ OCH SA "JAG ÄLSKAR DIG" SA HAN BARA PUSSPUSS
(killar fattar nog inte hur jävla upprörda flickor blir över sådana saker)
ber till gud att han inte läser detta
NÄ, min sa DETSAMMA en gång... ville döda honom
lol jag kunde inte somna efter det.............
Du är inte hård NOG C:
Rational: Och man vill ju inte heller säga något, vill inte framstå som en mes osv. :(
ifloodemptylakes: ÅH SÅ JÄVLA JOBBIGT. Säger som jag sade till Rational.
Min kompis är så jävla seg, vill ut nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu ):
Citat från Kalashnikov
Rational: Och man vill ju inte heller säga något, vill inte framstå som en mes osv. :(
ifloodemptylakes: ÅH SÅ JÄVLA JOBBIGT. Säger som jag sade till Rational.
Exaaakt.
Det går liksom inte.
Kalashnikov: Näe, jag vet. Men jag gjorde det ändå efter ett tag för det störde mig så mycket :c
Det värsta är ju att min pojke sitter och läser detta samtidigt som vi pratar i telefon... :(
då kan jag passa på att berätta för dig Robin att jag egentligen är asmesig och fett psykiskt instabil (skulle aldrig våga säga detta till dig muntligt) så ah, om jag är lite typ tyst och konstig ibland så är det bara jag som överreagerar över småsaker. :(
Tjejer är ju experter på att överreagera och överanalysera för att vi är osäkra på oss själva.. blö.
Citat från ifloodemptylakes
Tjejer är ju experter på att överreagera och överanalysera för att vi är osäkra på oss själva.. blö.
<3
Varför ska killar man gillar va så jäkla dryga för.
Du måste vara inloggad för att skriva i forumet